کفش های اسپرت حراجی از جمله سبک هایی هستند که این روزها به واسطه داشتن قیمت پایین دارای تقاضای بسیاری از سمت ارزان سراها و بساطی ها در مرکز فروش عمده هستند. این کفش ها قدرت خرید مشتریان را بالا می برند بنابراین حاشیه سود بیشتری را می تواند برای مرکز خرید شما ایجاد نماید.

ما برای پاسخگویی به نیازهای مختلف مشتریان مجموعه ای از کفش های اسپرت شیک و جدید در اقسام زنانه و مردانه را جهت فروش عمده آماده نموده ایم و تمام تلاش خود را بر این داریم که محصولات را با قیمت های منصفانه تری به خریداران عزیز عرضه نماییم.

خدمات فروش عمده کفش های اسپرت زنانه شیک و جدید در انواع سبک ها و طرح ها با نام هایی نظیر بالنسیاگا، اسیکچرز، نایک و... به صورت آنلاین است . بسیاری از آنها کیفیت مشابه خارجی هستند و با رویه ها و زیره های درجه یکی ارائه می شوند.

امروزه مجموعه ای از جدیدترین و به روزترین کفش های بچه گانه اسپرت دخترانه و پسرانه در سایزبندی های مختلف از مرکز فروش عمده آنها به صورت آنلاین قابل سفارش می باشند به گونه ای که دیگر نیازی نیست برای دیدن آخرین محصولات تولیدی سفرهای کوتاه و بلندی را انجام داد و زمان زیادی را از این طریق به دست آورد.

فروش عمده انواع کفش زنانه اسپرت ساق دار با همکاری تولیدکنندگان حرفه ای برای فروش در فصول پاییز و زمستان در این مرکز انجام می گیرد. بی شک تولید محصولات با تنوع بالا و کیفیت بی نظیر می تواند خریداران را به انتخاب های بهتر و رضایت بخش تر ترغیب نماید. سبک هایی که در این تازگی دارای زیبایی های چشم نوازی می باشند.

کفش اسپرت زنانه رامیلا از جمله کفش های اسپرت با کیفیتی می باشد که قیمت مناسب آن در کنار درجه کیفی بسیار مناسب آنها را به یکی از کفش های محبوب در کشور تبدیل نموده است. وانیا به عنوان یک مرکز فروش عمده ، خرید آن را برای فروشگاه داران برای تکمیل محصولات خود توصیه می نماید.

فروش عمده شیک ترین کفش های اسپرت زنانه با همکاری با تولیدکنندگان حرفه ای و متخصص در این زمینه برای این مجموعه فراهم شده است. تهیه مدل هایی با رنگبندی های زیبا و طراحی های جذاب سبب شده است که طیف وسیعی از زنان به سمت خرید این مدل کفش ها تمایل پیدا کنند که همین امر می تواند فرصت خوبی را برای شما فروشندگان فراهم سازد.

در کانال فروش عمده کفش می توان سبک ها و طراحی های به روزی از انواع کفش مردانه اسپرت با کیفیت های مختلف را مشاهده نموده که با همکاری بسیاری از تولیدکنندگان در شهرهایی نظیر تهران و تبریز تولید می شوند مدل هایی که به جهت داشتن درجه های کیفی مناسب دارای فروش قابل توجهی در سراسر کشور می باشند.

صفحه 1 از 5

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا