پخش عمده کیف زنانه ارزان قیمت

20 تیر 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کیف های زنانه ارزان قیمت این روزها بخش قابل توجهی از سهم بازار به خود اختصاص داده اند و بخش بسیاری از آنها که در یک مرکز پخش عمده ارائه می شود حاصل دسترنج تولید کنندگان تهرانی در ایران می باشد.


کیف های زنانه ارزان این مزیت را دارند که برای بسیاری از افراد قابل تهیه می باشند و همچنین برای کسانی که به هر دلیلی نمی خواهند کیف گران خریداری نمایند و یا به دنبال تنوع می باشند گزینه مناسبی می باشد.
بسیاری از تولید کنندگان ایرانی سعی می نمایند که به نسبت قیمتی که برای کیف در نظر می گیرند کیفیت قابل قبولی را ارائه دهند تا بتوانند با تولیدات بی کیفیت چینی رقابت نمایند.
در مواردی برای اینکه بر جذابیت این کیف ها افزوده شود تولیدی ها به شکل ست آنها را طراحی و تولید می نمایند که در صورتی که از طراحی های خوبی برخوردار باشند می توانند فروش خوبی را نصیب خود نمایند.

پخش عمده کیف ارزان

مدل کیف زنانه دستی ارزان قیمت

کیف های دستی بیشترین میزان تولید را در بین دیگر کیف ها برخوردار می باشند هر چند که در کنار آنها نیز یک بند برای استفاده دوشی قرار داده می شود اما اصلی ترین کاربری آنها به شکل دستی می باشد.
این کیف ها به دو دسته کیف مجلسی و روزمره دسته بندی می شوند مدل های مجلسی معمولا از سایزهای کوچک تری برخوردار می باشند و دارای رویه های با تزئینات خاص تر می باشند.
مدل های روزمره آنها به دلیل داشتن کاربرد بیشتر دارای میزان تولیدی بیشتری در مقایسه با سبک های مجلسی آنها می باشد.
اما با این حال مدل هایی نیز تولید می شوند که می توانند دو کاربره باشند یعنی هم برای کارهای روزانه و هم مهمانی ها مورد استفاده قرار گیرند.
از جمله رویه های مورد استفاده در این نوع کیف ها بیاله و چرم مصنوعی می باشد با یراق آلات درجه متوسط می باشد.

پخش عمده کیف ارزان

مدل کیف زنانه پاسپورتی ارزان

کیف های پاسپورتی همان طور که از نام آنها پیداست برای قرار دادن مدارک و وسایل مهم طراحی شده اند و در انواع مدل دوشی، دستی، گردنی، کمری و مچی طراحی می شوند و سایزهای آنها کوچک یا متوسط می باشد.
سبک هایی که دارای بند بلند می باشند به دلیل راحتی که در استفاده دارند بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند.

پخش عمده کیف ارزان

خرید اینترنتی کیف و کفش زنانه به شکل عمده

به علت ایجاد امکان خرید اینترنتی کیف و کفش زنانه به صورت عمده مشتریان در هر نقطه از کشور باشند در سفارش و ثبت خریدهای خود محدودیتی خاصی ندارند.
کیف های زنانه در هر هفته از سال به روزرسانی می شوند و این مزیت بسیار خوبی برای کسانی هستند که می خواهند بدون اینکه در محل حضور داشته باشند از جدیدترین مدل ها مطلع شوند و در مدت زمان کمی به سفارش موارد مورد نظر خود اقدام نمایند.
این کیف ها در اقسام دوشی، پاسپورتی، مجلسی، اداری، کوله، مدرسه و... با درجه های کیفی مختلف از طریق کانال تلگرام کیف در اقسام زنانه و دخترانه در دسترس می باشد.

درباره نویسنده

بازدید از محصولات وانیا

وانیا پوش، در زمینه کفش های زنانه و مردانه مجلسی و اسپورت و بچه گانه و همچنین کیف های زنانه و مردانه در انواع طرح های مجلسی و اسپرت فعالیت خود را آغاز کرده است. برای اطلاع از قیمت جدید ترین محصولات کفش از کانال ما بازدید فرمایید.

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا