پخش عمده کیف زنانه مجلسی

07 شهریور 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کیف های زنانه مجلسی در انواع ساده و طرح دار و در سایزبندی های مختلف بخشی از محصولاتی است که در مرکز پخش عمده آنها با بالاترین تنوع و در کیفیت های گوناگون ارائه می شوند و این تنوع برای سلایق مختلف می تواند گزینه مناسبی باشد.


بسیاری از زنان می دانند که انتخاب یک کیف مناسب می تواند نقش مهمی در تکمیل زیبایی و پوشش آنها ایفا کند و از دیگر سو انتخاب یک کیف نامناسب برای پوشش های مجلسی عملا می تواند زحمات یک فرد را در تنظیم پوشش خود بی اثر کند.
کسانی که به دنبال کیف های مجلسی لوکس اما با قیمت مناسب تر می باشند بهتر است که انتخاب های خود را از بین تولیدات ایرانی انجام دهند بسیاری از تولید کنندگان در ایران هستند که تولیدات خود را با کیفیت های بسیار خوبی ارائه می دهند که از نظر کیفی مشابه سبک ها و برندهای خارجی اما در عین حال با قیمت پایین تر می باشد و روز به روز نیز با ورود تکنولوژی های پیشرفته تر در تولید بر کیفیت و سبک های خاص آنها افزوده می شود.

پخش عمده کیف مجلسی

انواع مدل کیف زنانه مجلسی

کیف های زنانه مجلسی می توانند در اشکال مختلفی طراحی و تولید شوند که سبک کلاسیک و معمول آنها مستطیلی شکل و بدون بند می باشد.
این روزها مدل های جدیدی از کیف های مجلسی در اشکال هندسی مختلفی نظیر دایره، مربع، بیضی و مثلث تولید می شوند.
مدل های طرح دار و کار شده با انواع مروارید، سنگ، پولک و .... آنها را تنها برای استفاده در جشن ها و مجالس عروسی مناسب می کند اما سبک های ساده تر آنها می توانند در انواع مجالس رسمی، نیمه رسمی و جشن ها مورد استفاده قرار از این رو کاربرد و فروش بیشتری را دارا می باشند.
کیف های مجلسی در رنگ های بسیار متنوعی در اقسام بنددار و بدون بند، دسته دار یا بدون دسته و... تولید می شوند و بسیاری از بانوان برای اینکه بتواند کیفی متناسب با تمام لباس های خود داشته باشند رنگ های تیره به ویژه مشکی را انتخاب می نمایند.

پخش عمده کیف مجلسی

پخش انواع کیف زنانه مجلسی

در مرکز پخش کیف زنانه وانیا اقسام کفش های مجلسی در سبک های گوناگون ارائه می گردند برخی از آنها دارای بند و برخی بدون بند می باشند.
مدل های بند دار کیف ها به دلیل اینکه سبب می شود فرد آزادی و راحتی بیشتری داشته باشد این روزها دارای فروش خوبی می باشد از این رو در داخل بسیاری از کیف های دستی مجلسی بندهای مناسبی قرار داده شده است.
رویه های مختلفی در تولید این کیف ها به کار می رود که از جمله می توان به پولک، هولوگرام، مخمل، ساتن، مروارید، چرم طبیعی، چرم مصنوعی، بیاله و... اشاره داشت.

پخش عمده کیف مجلسی

سفارش خرید عمده کیف زنانه مجلسی

برای سفارش کیف زنانه مجلسی جهت خرید عمده کانال یکی از راه های مناسبی است که وانیا برای مشتریان خود در ایران در نظر گرفته است تا آنها با عضویت در آن بتوانند سبک های بسیاری از کیف های زنانه را مشاهده نمایند.
قیمت ها زیر اغلب کیف ها نوشته شده است این امر یک لیست قیمت بزرگی را در اختیار خریداران در هر ماه از سال قرار می دهد و به آنها فرصت انتخاب و برنامه ریزی های بهتری را ایجاد می نماید.

درباره نویسنده

بازدید از محصولات وانیا

وانیا پوش، در زمینه کفش های زنانه و مردانه مجلسی و اسپورت و بچه گانه و همچنین کیف های زنانه و مردانه در انواع طرح های مجلسی و اسپرت فعالیت خود را آغاز کرده است. برای اطلاع از قیمت جدید ترین محصولات کفش از کانال ما بازدید فرمایید.

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا