قیمت عمده کیف زنانه مجلسی

10 دی 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

وجود تولیدکنندگان مختلف کیف در سطح کشور سبب شده است که آنها همواره در پی ارائه طرح های جدید و شیک با قیمت های مناسب باشند که همین امر امکان ارائه متنوع ترین و جذاب ترین آنها را برای یک مرکز خرید عمده فراهم نموده است.


کیف های مجلسی زنانه این روزها بیش از گذشته جنبه تزئینی به خود گرفته اند و بخشی از پوشش لباس هر زن در یک مراسم به شمار می روند و نقش بسیاری در در زیبایی و جذابیت ظاهر او به شمار می آیند.
برخی از آنها به شکلی هستند که می توانند وسایل زیادی را داخل آن جای دهند و برخی تنها قابلیت حمل موارد کوچکی نظیر موبایل و دسته کلید را دارا می باشند.
خرید سبک های خارجی به ویژه مدل هایی با برندهای مطرح به جهت داشتن قیمت های بسیار بالا برای همگان به سادگی امکان پذیر نمی باشد. خوشبختانه با ورود تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته به کشور و افزایش دانش و علم سازندگان کیف، این امکان فراهم شده است که آنها کیف های مشابه خارجی را با کیفیت های بالا و قیمت های بسیار پایین تر تولید نمایند و از دیگر سو به ارائه ایده ها و طراحی های نو بپردازند.
کیف هایی که به منظور استفاده صرف در مراسمات و مهمانی ها طراحی می شوند معمولا دارای رویه های پرزرق و برقی می باشند و یا تزئینات و نوارهای خاصی بر روی آنها کار می شود.

قیمت عمده کیف زنانه
خرید انواع کیف زنانه مجلسی جدید

فروشندگانی که در زمینه خرید و فروش کیف های زنانه فعالیت می کنند می دانند که ارائه مدل های جدید و خاص و مطابق با مد روز یکی از اصول موفقیت در هر کاری به شمار می آید.
از دیگر سو اینکارها در کنار ظاهر زیبای خود باید از قیمت معقولانه ای نیز برخوردار باشند و فروشنده این امکان را باید داشته باشد که بتواند کیفیت کیف را تا مدت زمانی تضمین نماید.
از جمله رویه هایی که در تولید کیف های مجلسی جدید به کار می رود لمه های خطی، هولوگرام، نگین دار، رویه سنگی و... می باشد که ممکن است که در سال های بعد این رویه ها از رده مد خارج شوند و رویه های ساده تری جایگزین آنها شوند.
برای خرید جدیدترین مدل های کیف زنانه مجلسی و سبک های دیگر کانال کیف این مرکز آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

قیمت عمده کیف زنانه
قیمت کیف زنانه مجلسی شیک

با توجه به اینکه تمام کیف هایی که در این مرکز ارائه می شوند از تولیدات کارگاه های ایرانی می باشد از این رو تمام آنها با وجود داشتن درجه کیفی خوب و رضایت بخش از قیمت های پایین تری برخوردار می باشند.
وجود قیمت های پایین و طراحی های زیبا و متنوع قدرت انتخاب بیشتری را برای خریداران فراهم می آورد.
قیمت هایی که در بازار  برای برخی از مدل ها ارائه می شود با توجه به تاریخ روز اعتبار دارد و برای اطلاع دقیق از موجودی و قیمت آنها بهتر است که با مرکز تماس بگیرید و یا عکس موارد درخواستی خود را از طریق پیام رسان های نظیر تلگرام و واتس آپ به بخش مدیریت فروش ارسال نمایید.


قیمت عمده کیف زنانه

قیمت عمده کیف زنانه
فروش کیف زنانه مجلسی ارزان

بخشی از کارهای کیف مجلسی از قیمت های پایین تری در مقایسه با قیمت های روتین بازار برخوردار می باشند و علت آن استفاده از مواد اولیه با درجه های کیفی پایین تری می باشد اما با این حال کیفیت رضایت بخشی برای بسیاری دارند.
قیمت پایین و طراحی زیبا از کیف های زنانه مجلسی ارزان سبب افزایش فروش آنها به شمار می آید و به جهت داشتن آمار خرید بالاتر از طرف فروشندگان بسیاری از یک مرکز خرید عمده فروشی درخواست می گردد.

قیمت عمده کیف زنانه
کانال فروش عمده انواع کیف زنانه

در کانال کیف زنانه وانیا علاوه بر کیف های زنانه مجلسی انواع مدل های مخصوص استفاده های روزمره، مدرسه، دانشگاه و... عرضه می شود.
مدل های دانشگاهی و مدرسه ای در آستانه آغاز تحصیل تولید و عرضه بیشتری را دارا می باشند و مدل های مجلسی زنانه در روزهای شب عید از بیشترین میزان فروش برخوردار هستند.
کیف های زنانه در اقسام دوشی، دستی، کتابی، پاسپورتی، کیف پول، کوله پشتی و... در سایزها، جنس ها و کیفیت های مختلف ارائه می شوند که این تنوع متناسب با انواع نیازها و سلایق بوده و امکان تهیه آنها را برای افراد با قدرت مالی مختلف به راحتی فراهم می سازد.

درباره نویسنده

بازدید از محصولات وانیا

وانیا پوش، در زمینه کفش های زنانه و مردانه مجلسی و اسپورت و بچه گانه و همچنین کیف های زنانه و مردانه در انواع طرح های مجلسی و اسپرت فعالیت خود را آغاز کرده است. برای اطلاع از قیمت جدید ترین محصولات کفش از کانال ما بازدید فرمایید.

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا