تولید و پخش کفش مجلسی پاشنه بلند

15 خرداد 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های مجلسی پاشنه بلند از جمله سبک هایی می باشند که اغلب بعد از انتخاب مدل های مد نظر مشتریان تولید می شوند و پخش گسترده آنها در کشور امکان تهیه آنها را برای مشتریان در نقاط مختلف ایران فراهم می سازد.


کفش های مجلسی پاشنه بلند در چند سال اخیر تنوع بسیاری پیدا کرده اند و دارای دسته بندی های مختلف و خاص شده اند که همین امر سبب شده است که انتخاب آنها برای بسیاری از زنان کمی چالش برانگیز شود.
تنوع در تولید تنوع در عرضه را برای یک مرکز پخش امکان پذیر ساخته است و پاسخگویی به نیازهای مختلف خریداران را بیش از همیشه فراهم ساخته است.

کفش زنانه مجلسی پاشنه بلند

تولید کفش مجلسی پاشنه بلند

ایده طراحی کفش های زنانه ابتدا در ذهن تولید کننده شکل می گردد و با سپس با طراحی آن ادامه پیدا می کند تولید کننده بعد از طراحی کفش بر روی یک کاغذ الگو آن را بر روی قالب یا پایه منتقل می کند تا به شکل سه بعدی بررسی کند که کفش بعد از تولید به سبک و سیاقی درخواهد آمد.
کفش های مجلسی پاشنه بلند خارجی هر چند برای بسیاری ممکن است بسیار جذاب و با کیفیت باشد اما قیمت های بالای آنها بسیاری را از خرید آنها منصرف می سازد.
در عوض با پیشرفته شدن صنعت تولید کفش شاهد تولید کفش های مجلسی پاشنه بلند ایرانی بسیار خوبی با قیمت های مناسب تر می باشیم کفش هایی که با خرید آنها نه تنها فرد در هزینه های خود صرفه جویی می کند بلکه به افزایش رونق و هر چه با کیفیت تر شدن محصولات ایرانی کمک شایانی می نماید.

کفش زنانه مجلسی پاشنه بلند

انواع کفش مجلسی پاشنه بلند

کفش های مجلسی پاشنه بلند زنانه و دخترانه را معمولا بر اساس اندازه و سبک پاشنه، نوع کاربرد، نوع فصل و جنس آنها طبقه بندی می نمایند.
دسته بندی بر اساس اندازه و سبک پاشنه می تواند شامل انواع پاشنه سوزنی، پاشنه مخروطی، پاشنه فلر، پاشنه پهن، پاشنه گربه ای، پاشنه مستطیلی، پاشنه لژدار، پاشنه تخت، پاشنه کوتاه و... باشد.
بر طبق فصل نیز کفش های مجلسی به اقسام تابستانه و زمستانه طبقه بندی می شوند البته در دسته مدل های مجلسی سبک های تابستانه در تمام روزهای سال قابل استفاده می باشند چرا که هدف از تولید آنه استفاده در داخل مراسمات و محیط های سربسته می باشد این کفش ها به کفش های صندل در بین خریداران شهرت دارند.
بر اساس جنس نیز آنها به مدل های چرم طبیعی، چرم صنعتی، بیاله، سوییت، ساتن، استرج و... قابل طبقه بندی می باشند.

کفش زنانه مجلسی پاشنه بلند

فروش عمده اینترنتی کفش مجلسی پاشنه بلند

استفاده از خدمات اینترنتی برای کاهش در زمان خرید و صرفه جویی های مناسب در هزینه ها می تواند راه حل هوشمندانه ای باشد. این راه حل برای کسانی که به هر دلیلی امکان سفرهای درون شهری یا برون شهری را ندارند بسیار مناسب است.
در خرید عمده معمولا در سایت درگاه پرداخت اینترنتی قرار نمی گیرد چرا که اولا پرداخت مبالغ بالا از طریق درگاه معمولا با استقبال چندانی مواجه نمی باشد و از دیگر سو محصولات روز به روز در حال تغییر و تحول بوده و مشتری برای انتخاب نیاز دارد که با مدیر فروش در ارتباط مستقیم بوده و بعد از دریافت راهنمایی های مورد نیاز خود نسبت به سفارش و پرداخت اقدام کند.
برای خرید اینترنتی مشتریان می توانند از طریق کانال تلگرام کفش مجلسی این مرکز اقدام به بررسی و انتخاب نمایند و درخواست صدور فاکتور را برای موارد انتخابی خود از بخش مدیریت بنمایند.
بعد از صدور و ثبت سفارش بخشی از مدل ها به خط تولید رفته و عملیات تولید و آماده سازی آنها انجام می گیرد.
در مواردی کارها در عرض دو تا سه روز آماده تحویل می شوند و در مواردی به دلیل اینکه کار از ظرافت بیشتری برخوردار می باشند و یا تقاضای بسیاری را دارا هستند با اندکی تاخیر تحویل آنها انجام می گیرد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا