تولید و پخش انواع کفش ارزان

15 مرداد 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های ارزان بخش قابل توجهی از سهم بازار کفش را در ایران به خود اختصاص داده اند این کفش ها به دلیل قیمت های پایینی که دارند توسط خانوارهای بسیاری خریداری می شوند و از این رو گردش مالی بالا و سود بیشتری را برای فروشندگان دارا می باشند.


کفش های ارزان نه تنها در ایران بلکه در کل جهان مورد توجه خانوارهای بسیاری قرار می گیرد این توجه زمانی بیشتری می شود که کیفیت محصولات مناسب بوده و از طراحی های زیباتر و مشتری پسندتری برخوردار باشند.
کفش های ارزان در بخش های زنانه و بچه گانه دارای فروش بیشتری می باشند که همین امر سبب شده است که تمرکز تولید کنندگان در بخش های زنانه و بچه گانه ارزان بیشتر باشد.
در بین سبک های کفش ارزان اقسام اسپرت و راحتی دارای بالاترین میزان تولید و بعد از آن مدل های مجلسی و ادارای قرار می گیرند.
کفش های ارزان برای خود درجه های کیفی مختلف دارند که پایین ترین آنها اغلب به شکل دست فروشی در کنار خیابان ها و یا توسط قشر های روستای کم درآمد خریداری می شوند و با این وجود نیز درخواست های بسیاری را دارا می باشند.

 

پخش انواع کفش

تولید کفش ارزان ایرانی

هر فصل کفش مخصوص به خود را دارا می باشند در بین کفش های ارزان اقسامی که در برای روزهای معتدل و گرم تابستانی طراحی می شوند به دلیل استفاده از مواد اولیه کمتر و رویه های نازک تر برای تولید کنندگان دارای قیمت تمام شده کمتری می باشند.
در فصل زمستان به دلیل اینکه نیاز است کفش ساق بلند و بسته تر و با زیره های مخصوص تری باشند کمی دارای قیمت های بالاتری هستند
کفش های ارزان برای تمام سنین و قشرها و سلایق تولید می شوند از این رو هر شخصی با توجه به نیاز و نوع پوششی که دارد می تواند سبک مناسبی از آن را برای موقعیت های خود خریداری نماید.

پخش انواع کفش

مدل کفش زنانه ارزان قیمت شیک

از جمله مدل های کفش زنانه ارزان شیک سبک اسپرت زیر می باشد که دارای رنگ بندی بسیار متنوعی می باشد این کفش دارای زیره با کیفیتی از مواد نو می باشد و رویه آن از سبک پارچه بافتی تشکیل شده است.
این کفش دارای کارتن بوده و تمیز و شیک کار تولید بر روی آن صورت گرفته است و از دیگر سو خوش قالب بوده و در سایزبندی استاندارد 37-40 تولید می شود و به شکل 12 جفتی تولید می شود.
از جمله رنگ هایی که می توان برای اینکار سفارش داد مشکی، سفید، سرمه ای و زرشکی می باشد.

پخش انواع کفش

تولید مدل کفش مردانه ارزان شیک

از جمله مدل های کفش مردانه ارزان شیک نوعی کفش اسپرت می باشد که با برند نایک در شش نوع سبک رنگ ترکیبی تولید می شود و در کارتن های 10 تایی بسته بندی می شود.
مدل نایک مد نظر دارای زیره عالی و با کیفیتی می باشد و رویه آنها دارای درجه کیفی خوب و زیبایی می باشد. این کفش در بسته بندی مناسب همراه با جعبه به مشتریان عزیز عرضه می شود و به جهت داشتن قیمت بسیار خوب در مقایسه با کیفیت آن می تواند مشتریان بیشتری را برای خرید آن ترغیب نماید.

پخش انواع کفش

پخش عمده انواع کفش ارزان

کفش های ارزان در وانیا از تولیدات کارگاه های ایرانی ارائه می شود و سعی می شود که بر اساس نیازهای روز افراد و متناسب با فصل به شکل به روز ارائه شود.
عمده فعالیت وانیا به شکل آنلاین انجام می گیرد. بدین صورت که از طریق شبکه های اجتماعی کارها به همراه قیمت ارائه می شود و مشتریان بدلیل اینکه امکان مقایسه به شکل یکجا دارند انتخاب های سریع تر و بهتری را می توانند انجام دهند.

 

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا