فروش کفش مردانه ورزشی ارزان

22 مرداد 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های مردانه ورزشی در ایران با قیمت ها و کیفیت های مختلفی ارائه می شوند که در این میان مدل های با نرخ های ارزان تر به دلیل اینکه افراد با قدرت های مالی مختلف امکان خرید آن را دارند فروش بیشتری دارند.


کفش های مردانه ورزشی ارزان را می توان به دو گروه تقسیم نمود گروه کفش های روزانه و گروه کفش های تخصصی که در ایران زمانی که صحبت از کفش های ورزشی می شود منظور کفش های می باشد که برای رشته های مخصوصی طراحی شده است.
هر ورزشی شرایط و ویژگی های خاص خود را دارد از این رو کفش مخصوص به خود را می طلبد به همین دلیل کفشی که برای رشته دویدن طراحی شده است برای ورزشی همانند فوتبال چمنی هرگز گزینه مناسبی نخواهد بود.
در میان تمام کفش های ورزشی ارزان که در کشور تولید می شود سبک هایی فوتبال سالنی و چمنی بیشترین میزان تولید و فروش دارند که تحت نام هایی نظیر لوتو، نایک، اسکیس، کوپا، مسی، گولتو و... تولید می شوند.

فروش کفش مردانه ورزشی

فروش عمده کفش فوتبال مردانه

کفش فوتبال مردانه همان طور که اشاره شد در دو سبک چمنی و سالنی تولید می شوند. در فوتبال چمنی نیاز است که کفش به گونه ای باشد که مانع از لیز خوردن ورزشکاران شود و این امر در پیچش ها و حرکات سریع و ناگهانی اهمیت بیشتری پیدا می کند.
به همین دلیل زیره کفش های چمنی مخصوص و به شکل استوک دار تولید می شود از این رو به این کفش ها کفش های استوک نیز می گویند.
از دیگر کفش های فوتبالی مدل های سالنی که به کفش های فوتسال نیز معروف می باشند که با زیره های بدون استوک اما ضد لغزش هستند که از جمله آنها مدلی همانند زیر با نام لوتو می باشد.
این کفش از دور دوزی خوبی برخوردار می باشد و با وجود داشتن قیمت ارزان از دوام و کیفیت خوبی برخوردار می باشد.

 فروش کفش مردانه ورزشی

تولید کفش ورزشی مردانه کشتی

از دیگر کفش های مطرح ورزشی در ایران سبک های مخصوص کشتی می باشد این کفش ها نیاز است به گونه ای باشد که جلو ضرباتی که به قسمت های مختلف پا به ویژه مچ پاها وارد می شود جلوگیری کند از این رو به شکل ساق دار تولید می شوند.
از جمله این کفش های که توسط وانیا با قیمت مناسب ارائه می گردد مدلی به سبک زیر با برند اسکیس می باشد این کفش به تازگی در خط تولید قرار گرفته است.
کیفیت کار تضمینی می باشد و جنس رویه تمام اشبالت طبیعی است و دور دوزی کاملی بر روی آن انجام گرفته و به شکل تضمینی ارائه می گردد.

/shoes/men-shoes/item/1226-فروش-عمده-کفش-مردانه-ورزشی-ارزان.html

سفارش خرید عمده کفش ورزشی ارزان

کفش ها با بسته بندی شیک و زیبا و مقاوم به شکل عمده به مشتریان عزیز در هر سوی این ایران زمین که باشند در اسرع وقت ارسال می گردد.
برای اینکه مشتریان به لیستی از مدل های جدید و متنوعی از کفش های ورزشی دسترسی پیدا نمایند می توانند با شماره های مربویطه تماس حاصل فرمایند و درخواست عکس ها و قیمت های کفش های ورزشی مد نظر خود نمایند.
علاوه بر سایزهای مردانه سایزهای میانه و پسرانه نیز از همان طرح های مد نظر قابل ارائه می باشد.
بخش بسیاری از کفش های ورزشی که این مرکز به خریداران خود عرضه می کند از تولیدات کارگاه های با سابقه از شهر زیبای تبریز می باشد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا