قیمت انواع کفش صندل مجلسی

25 مهر 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

انواع کفش صندل های مجلسی زنانه از مدل های ارزان تا لوکس آنها بخشی از سبک های پرفروش و اصلی می باشند که عرضه آنها در اغلب ایام سال به ویژه تابستان و شب عید به شکل سراسری در کشور انجام می شوند که در این مقاله به معرفی مواردی از آنها به همراه قیمت می پردازیم.


کفش های صندل زنانه از جمله سبک هایی می باشد که در فصول گرم سال دارای بیشترین میزان استفاده می باشد که این نوع موارد اغلب در محیط بیرون مورد استفاده قرار می گیرند در زمان های سرد سال استفاده از کفش صندل های زنانه به محیط داخل منحصر می شود.
مدل های کفش صندل مجلسی زنانه دارای ساختاری می باشند که به دلیل طراحی برای مجالس و مهمانی ها و محیط بسته در هر زمانی از سال قابل استفاده می باشند که این موارد در مقایسه با مدل های روزمره از قالب ها و طراحی های خاص تری برخوردار می باشند و به نسبت جذابیت و زیبایی بالاتری نیز برخوردار می باشند.

قیمت کفش صندل مجلسی
قیمت کفش صندل مجلسی پاشنه بلند

از جمله صندل های مجلسی رسمی که برای مراسمات و جشن ها دارای بیشترین میزان کاربرد می باشند مدل های پاشنه بلند آنها می باشد که سبک پاشنه این قبیل صندل ها می تواند به شکل لژ یا جدا و در اقسام پاشنه سوزنی، پلت فرم، مخروطی، مستطیلی و... باشد.
از جمله این موارد سبکی با نام رومینا می باشد که رویه بلند آن که به وسیله دستگاه لیزر با دقت بالا بریده شده است جذابیت بسیاری به کار بخشیده است.
این کار پشت منگوله بوده و در رنگ های متنوعی نظیر مشکی، طوسی، کالباسی، کرم و... قابل سفارش می باشد.

انواع کفش صندل های مجلسی زنانه از مدل های ارزان تا لوکس آنها بخشی از سبک های پرفروش و اصلی می باشند که عرضه آنها در اغلب ایام سال به ویژه تابستان و شب عید به شکل سراسری در کشور انجام می شوند که در این مقاله به معرفی مواردی از آنها به همراه قیمت می پردازیم.
مشخصات کفش صندل رومینا
رویه کار سوئیت
پاشنه 10 سانتی
سایز 37-40
قیمت تک فروشی: 220 تومان

قیمت کفش صندل مجلسی لژدار

صندل های مجلسی پاشنه لژدار در زمره کفش های راحتی می توانند دسته بندی گردند که این در صورتی است که کفش به شکل استاندارد طراحی شده باشد و سنگین نبوده و کفی آن دارای نرمی کافی باشد.
از جمله مدل های لژدار تابستانی سبکی با کدB122 می باشد که جزو مدل هایی خاص و کمیاب در بازار می باشد و برای استفاده در مهمانی های و دورهمی ها گزینه مناسبی می باشد.

قیمت کفش صندل مجلسی
مشخصات کفش B122
سایز 36 تا 39
دارای لژ 11 سانتی
طراحی شیک و متفاوت
قیمت تک فروشی 185000 تومان

قیمت عمده کفش صندل مجلسی شیک

از جمله صندل های مجلسی شیک که از کیفیت های بسیار خوبی برخوردار می باشد و تولید شهر تبریز می باشد مدلی صندل رکابدار تخت زیره پیو می باشد.
کفش از وزن سبکی برخوردار می باشد و دارای بالاترین تنوع رنگ می باشد از جمله رویه هایی که در تولید این کفش به کار می رود چرم مصنوعی، بیاله و آیینه ای می باشد.
کار در سری های 12 تایی ارائه می شود اما برای راحتی مشتریان کارها به شکل نیم سری نیز ارائه می شود تا خریداران بتوانند تنوع رنگ بیشتری را محصولات خود داشته باشند.

قیمت کفش صندل مجلسی
قیمت عمده کفش:58000 تومان
هم اکنون این کفش با کد 11-545 از این مرکز قابل به شک آنلاین و تلفنی قابل سفارش می باشد.

کانال انواع کفش صندل مجلسی

معرفی و ارائه کفش های صندل مجلسی در یک کانال کار بسیار ساده تر و راحتتری در مقایسه با سایت و یا روش های دیگر می باشد با استفاده از این روش مشتریان انتخاب های سریع تری خواهند داشت و در هر لحظه می توانند آخرین مدل ها و محصولات را از مرکز دنبال نمایند.
برای عضویت در کانال های کفش صندل مجلسی می توانید با مرکز ارتباط برقرار نمایید و یا از طریق از طریق صفحه اصلی و یا منو به لینک های مختلف دسترسی پیدا کنید.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا