پخش کفش اسپرت پسرانه ساق دار

16 آبان 1398
(1 رای)
اندازه قلم +

با فرا رسیدن فصل سرما بسیاری از پسران ترجیح می دهند از کفش های اسپرت ساق دار استفاده نمایند از همین رو همین رو پخش و عرضه این قبیل پاافزارها قبل از شروع کامل فصل سرما در سراسر کشور آغاز می شود.


کفش های اسپرت ساق دار پسرانه علاوه بر داشتن ظاهر زیبا و جوان پسند و ایجاد استایل جذاب به خوبی می تواند پاها را در برابر آسیب های محیطی که ممکن است در روزهای سرد سال به پاها وارد شود محافظت نماید.
کفش های اسپرت ساق دار پاها را تا بالای مچ می پوشاند و از این رو از نفوذ سرما به داخل کفش جلوگیری می نماید و از دیگر سو به جهت اینکه به شکل محکمی مچ پاها را در می گیرد مانع از پیچ خوردگی آنها می شود.
کارخانه ها و تولید کنندگان بسیاری در کشور هستند که به کار دوخت و تولید کفش های اسپرت پسرانه و مردانه می پردازند و در هر فصل متناسب با آنها ایده های مخصوص به خود را ارائه می دهند.
با توجه به اینکه بیشترین میزان مصرفی کفش در زمستان در بین جوانان کفش های اسپرت پسرانه است از این رو تولید کنندگان بسیاری در ایران به ویژه در تهران به عرضه و تولید این قبیل پای پوش ها مشغول می باشند.

پخش کفش اسپرت پسرانه
مدل کفش اسپرت پسرانه ساق دار پر فروش

از جمله عواملی که سبب می شود که یک مدل کفش پسرانه از فروش بالایی برخوردار شود طراحی زیبا، نوع رنگ بندی و کیفیت مناسب آن می باشد.
از لحاظ رنگ مدل های اسپرت پسرانه ساق دار مشکی در صدر اول قرار دارند و بعد از آن می توان به رنگ های نظیر سفید و طوسی اشاره نمود.
این کفش ها از زیره و کفی محکم و منعطفی برخوردار می باشند و از دیگر سو زیره آنها عاج دار بوده تا از پاها در برابر لیزخوردگی محافظت نماید.
از جمله کفش های اسپرت ساق بلند برند نایک می باشد که در شش رنگ مختلف تولید می شود و می توان یک انتخاب خوب برای استفاده در روزهای سرد پاییزی و زمستانی باشد.

پخش کفش اسپرت پسرانه
این کفش از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای سایزبندی 37 تا 44 می باشد و آن را برای استفاده برای بسیاری از سنین مناسب می نماید.
قیمت عمده 37 تا 40: 76000تومان
قیمت عمده 41 تا 44: 80000 تومان

فروش عمده کفش اسپرت ساق دار چرم

چرم از دیرباز تاکنون یکی از بهترین جنس ها برای تولید کفش می باشد چرا که چنین کفش هایی تمام ویژگی هایی که نیاز است که یک کفش مرغوب و مناسب فصل سرما داشته باشد می تواند داشته باشد.
از جمله اینکه ضدآب بوده و مانع از نفوذ سرما به داخل پاها می شود و از نظر بهداشتی نیز مانع از عرق کردن و ایجاد ناراحتی های پوستی مختلف می شود و به خوبی با ساختار بدن انسان هماهنگی دارد که از جمله  کفش های اسپرت ساق دار که در وانیا نیز قابل سفارش می باشد مدل پوتین زیپ دار کلاسیک می باشد که به جهت داشتن کیفیت مناسب مدت های مدیدی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

پخش کفش اسپرت پسرانه
طراحی زیبا و کلاسیک کفش سبب می شود که کفش سال های سال به عنوان یک سبک مد روز مطرح باشد.
این کفش در سه رنگ مشکی، قهوه ای و عسلی قابل سفارش می باشد و به جز زیره در تمام قسمت های آن یعنی رویه، آستری و کف چرم طبیعی مرغوب استفاده شده است.

پخش کفش اسپرت ساق دار بچه گانه

بخش مهمی از کفش های پسرانه را سایزهای بچه گانه آنها تشکیل می دهند که این سایزبندی معمولا زیر 37 می باشند.
کفش های اسپرت ساق دار بچه گانه به جهت داشتن قالب های کوچک تر از جذابیت بیشتری برخوردار می باشند و به دلیل اینکه کودکان در سنین رشد می باشند و از طرفی از فعالیت بیشتری برخوردار می باشد در بسیاری از موارد نیاز می شود که هر سال مدل جدیدی برای آنها خریداری گردد از این رو سبک های بچه گانه از فروش بیشتری برخوردار می باشند.

پخش کفش اسپرت پسرانه
مدل کفش اسپرت ساقدار بچه گانه بالا در کارتن 36 جفتی در سه رنگ قهوه ای، مشکی و عسلی ارائه می گردد و با قیمت مناسب 63 تومان قابل سفارش می باشد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا