خرید عمده کفش اسپرت ارزان

25 آذر 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

توجه و گرایش بالا به استفاده از کفش های اسپرت از یک سو و نیاز بالا به مدل های ارزان قیمت آنها از سوی دیگر سبب تولید گسترده آنها در کشور شده است و برای خرید عمده آنها انتخاب های بسیاری را پیش روی خریداران قرار داده است.


نیاز به فروش مستر و همیشگی بسیاری از فروشندگان کفش را به عرضه انواع کفش ارزان قیمت از جمله سبک اسپرت واداشته است. آمارها در سال های اخیر نشان می دهد که استقبال از خرید کفش های اسپرت ارزان در کشور بسیار بالا می باشد که این امر رابطه مستقیمی با شرایط اقتصادی و قدرت خرید افراد در جامعه دارد.
در کل قشر کمی در جامعه توانایی خرید کفش های لوکس و گران قیمت را دارند و برای بسیاری قیمت اولویت اول آنها در انتخاب قرار می گیرد.
خرید عمده کفش های ارزان به خریدار امکان خرید مدل های بیشتری را می دهد و به جهت اینکه عرضه این کفش ها داری تراکنش مالی بالایی می باشد در زمان کمتری سرمایه به حساب برگشته و در نتیجه او قادر خواهد بود در زمان کمتری مدل های جدیدتر و بیشتری را سفارش دهد.
در کل برای افتتاح یک فروشگاه ارزان فروشی کفش سرمایه کمتری به نسبت یک فروشگاه کفش لوکس نیاز خواهد بود و این امر برای کسانی که می خواهند با سرمایه کمی کار را شروع کنند یک امتیاز ویژه تلقی می شود.

خرید عمده کفش اسپرت

حراجی کفش اسپرت ارزان قیمت زنانه

وجود طرح ها و رنگ های بسیار متنوع در بین کفش های زنانه اسپرت آنها را در بازار کفش ایران بسیار ویژه نموده است. بخشی از کفش های ارزان زنانه اسپرت در سبک های روتین بازار ارائه می گردند اما در این میان مدل هایی وجود دارند که به جهت داشتن قیمت های بسیار پایین به عنوان کفش های حراجی شناخته می شوند.
برای معرفی یک کفش ارزان قیمت اسپرت می توان به مدلی نظیر زیر اشاره نمود که خرید آن به شکل عمده بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.
این مدل به نام کفش ساقدار زنانه پرچمی ارائه می شود و مناسب فصل پاییز و زمستان می باشد این سبک با وجود داشتن قیمت بسیار نازل از رویه و زیره با کیفیت و مناسبی برخوردار است و در زمره کفش های بسیار پرفروش قرار دارد و در بسته بندی های 12 تایی و در سایزبندی روتین بازار ارائه می گردد.
قیمت عمده فروشی این کفش تنها 15500 تومان می باشد و در رنگ بندی های متنوعی قابل سفارش می باشد برای دیدن مدل های شبیه به این دست کانال عمده فروشی در اختیار خریداران عزیز قرار گرفته است.

خرید عمده کفش اسپرتخرید عمده کفش اسپرت ارزان مردانه

مردان بیشتر از زنان تمایل به داشتن تیپ و ظاهر راحت و آزادتری می باشند از همین رو به خرید کفش های اسپرت تمایل بالایی دارند از همین رو در بین کفش های اسپرت در یک مرکز خرید عمده مدل های مردانه به وفور و تنوع بالایی یافت می شوند.
از جمله مدل های ارزان اسپرت مردانه که در مرکز وانیا قابل سفارش می باشد مدل نایک با رویه جورابی می باشد که علاوه بر داشتن پاخوری زیبا از کیفیت قابل قبولی در مقایسه با قیمتی که دارد برخوردار می باشد.
از دیگر ویژگی های بارز این کار داشتن زیره پیو با کیفیت می باشد که به روش تزریق مستقیم به کفش متصل شده است که مرغوبیت و دوام و راحتی کار را بسیار افزایش داده است و سبب شده کفش از وزن کمتری برخوردار باشد.
کفش رویه جورابی نایک در سایزبندی 41-44 و در بسته بندی 12 تایی و در سه رنگ مشکی، سرمه ای و طوسی قابل سفارش می باشد.

خرید عمده کفش اسپرتقیمت عمده کفش بچه گانه ارزان

کفش های بچه گانه ارزان از نظر تیراژ تولید و تنوع در طراحی در مقایسه با سبک های مردانه و پسرانه بسیار بی نظیر می باشند و در هر روز از هفته اقسام جدیدی از آنها وارد بازارهای مختلف در کشور می باشد.
برای دیدن روزانه مدل های جدید و به روز انواع کفش های بچه گانه ارزان و لوکس مشتریان می توانند عضو کانال فروش عمده کفش بچه گانه شوند که به شکل اختصاصی تنها برای کفش های بچه گانه راه اندازی شده است.

 

خرید عمده کفش اسپرتمدلی که در این قسمت قصد معرفی آن را داریم از جمله سبک های حراجی و مناسب برای نوزادان می باشد و در سایزبندی 17 تا 21 ارائه می شد.
این کار دارای طراحی فانتزی و کیفیت خوبی است و در جین 12 تایی بسته بندی می شود از رویه و زیره آن از مواد مرغوب بوده و با قیمت عمده تنها 17 تومان از این مرکز قابل تهیه می باشد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا