خرید کفش طبی چرم مردانه

27 دی 1397
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های طبی چرم مردانه یکی از بهترین تولیدهای ایرانی می باشند که کیفیت و راحتی بالای آنها سبب استقبال گسترده ای در سراسر ایران و کشورهای مختلف جهان گردیده است.


کفش های طبی مردانه یکی از ضرورت های هر فردی است که ساعات زیادی را باید در بیرون از خانه بگذارند و در محیط کار زمان طولانی را سرپا باشد.
جنس چرم کفش های طبی استاندارد را به یک نوع کفش ایده ال تبدیل می نماید و راحتی و آرامش بیشتری را در پاها ایجاد می نماید.
این کفش ها هر چند ممکن است ظاهر ساده و بی آلایشی داشته باشند اما بسیاری از مردان چندان به آن اهمیت نداده و تنها سلامتی و آرامش پاهای خود را ملاک انتخاب کفش برای خود قرار می دهند.
کفش های چرمی مردانه از سیستم تهویه مطلوبی برخوردارند که همین امر باعث می شود که پاها همواره خشک بماند و بدین شکل از بوی بد پاها جلوگیری شود.

کفش مردانه چرم طبی

کفش طبی مردانه چرم تبریز

شهر تبریز با دارا بودن تولید کنندگان متخصص و به نام، در تولید کفش های طبی مردانه چرم طبی بسیار فعال عمل می نماید و تولیدات خود را به بسیاری از شهرهای ایران و سایز نقاط جهان ارسال می نماید.
از جمله این مدل ها نوعی با کد F301 می باشد که رویه آن از چرم طبیعی تشکیل شده است و زیره آن دارای کمی لژ بوده و از نوع پیو تزریق مستقیم می باشد.
از مهم ترین ویژگی این کار ضمانت دار بودن آن و داشتن قیمت مناسب می باشد در مقایسه با مدل های چرم طبیعی می باشد.
لژ بودن کفش سبب می شود که کمر و پاها در حالت مناسب تری قرار بگیرند و ضربات بیرونی به پاها به خوبی کاهش یابد و در نتیجه فرد احساس خستگی کمتری نماید.

کفش طبی مردانه چرم

خرید کفش کلاسیک چرم طبی مردانه

از جمله مدل های کفش طبی که در وانیا قابل خرید می باشد و علاوه بر داشتن ساختار طبی ظاهری زیبا و مجلسی دارد مدلی با سبک کلاسیک و با نام کلارک می باشد.
کفش از چرم طبیعی تولید شده است و از پاشنه ای لژدار برخوردار می باشد و نوع کفی طبی بوده و رویه آن دارای طرح بند دار می باشد که فرد به وسیله آن می تواند اندازه کفش خود را تنظیم نماید.
این مدل در رنگ بندی های مشکی، عسلی و قهوه ای قابل سفارش می باشد و سایز بندی آن بین 40-44 می باشد.

کفش طبی مردانه چرم

خرید کفش کالج طبی مردانه چرم

از جمله سبک های کفش طبی که در بین قشر جوان طرفداران بسیار دارد مدل های با شکل و ظاهر کالج می باشد.
مدل های طبی این کفش ها ممکن است از ظاهری ساده برخوردار باشد اما همین ظاهر ساده زیبایی و جذابیت خاصی را در پوشش فرد ایجاد می نماید.
از جمله این سبک ها که در زیر نیز عکس آن را مشاهده می نمایید از رویه چرم طبیعی برخوردار می باشد و کف آن نیز طبی بوده و در سه رنگ مشکی، قهوه ای و عسلی قابل خریداری می باشد.

کفش طبی مردانه چرم

سفارش کفش طبی مردانه

سفارش کفش های طبی مردانه که تصاویر آنها در این قسمت قرار داده شده از طریق تماس تلفنی یا ارتباط از پیام رسان های مختلف اینترنتی به راحتی امکان پذیر می باشد.
خریداران برای دیدن مدل های بیشتر از کفش های چرم مردانه در انواع سبک و کاربردها می توانند در کانال کفش چرم عضو شده و به شکل به روز مدل های مختلف را مشاهده نموده و در صورت صلاح دید به سفارش آنها بپردازند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا