سفارش کفش دست دوز مردانه

26 خرداد 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

سفارش کفش های دست دوز مردانه از بهترین چرم های دباغی شده در تبریز به دست استادکاران ماهر ایرانی در انواع متنوعی از این مرکز امکان پذیر می باشد.


کفش های دست دوز مردانه ایرانی می توانند معرف هنر برتر این مرز و بوم باشند کفش هایی که خریداران بسیاری از اقصی نقاط آن برای خرید آن به این کشور سفر می نمایند.
اغلب کفش های دست دوز ایرانی راحتی و دوام فوق العاده ای دارند و علاوه بر آن طراحی آنها به شکلی است که تحصین افراد بسیاری را در ایران و جهان برانگیخته است.
این کفش ها به دلیل اینکه خریداران خاصی را دارا می باشند از این رو در تیراژهای کمتری تولید می شوند و تولید کنندگان برای جلوگیری از خواب سرمایه خود اغلب در هنگام سفارش به تولید آنها اقدام می نمایند.

کفش دست دوز مردانه

انواع مدل کفش دست دوز چرم

از گذشته های دور تاکنون چرم به عنوان یک ماده اصلی در تولید کفش ها به کار می رفته است و علت آن را می توان در استحکام بخشی بالا به کفش ها، زیبایی و کیفیت خوب دانست که از نظر بهداشتی نیز می تواند گزینه بسیار قابل اعتمادی باشد.
به همین دلیل تولید کنندگان اصیل کفش های ایرانی از چرم طبیعی مرغوب در تولید کفش های دست دوز خود استفاده می نمایند.
کفش های دست دوز چرم را می توان به تمام دست دوز و نیم دست دوز تقسیم بندی نمود مدل های تمام دست دوز اغلب در تمام اجزای آنها از جمله زیره از چرم استفاده می شود اما مدل های کفش نیم دست دوز می توانند تنها در قسمت رویه آنها دارای چرم طبیعی باشند.
و در آستری و کف و زیره از مواد و چرم صنعتی استفاده شود اما بعد از کفش های تمام چرم دست دوز مدل های نیمه دست دوزی که در تمام قسمت های آنها به جز چرم به کار رفته است به عنوان بهترین و متداول ترین کفش های چرم درجه بالا در ایران به فروش می روند.

سفارش تولید کفش دست دوز مردانه

صادرات کفش دست دوز مردانه چرم

این روزها شرایط اقتصادی در ایران به گونه ای است که قیمت تمام شده کفش های دست دوز تبریز برای تاجران خارجی بسیار مقرون به صرفه می باشد که این امر فرصت بی بدیلی را برای صادرات انواع کفش دست دوز مردانه و زنانه ایرانی در انواع کیفیت ها و کاربری ها برای ایران فراهم نموده است.
تبریز به عنوان مرکز و جایگاه مهم در زمینه تولید کفش های دست دوز اصیل ایرانی نقش مهمی در افزایش صادارت و سهم بازار جهانی دارا می باشد به شکلی توانسته است رتبه اول در میزان صادرات کفش چرم در لیست صادارت را در بسیاری از سال ها نصیب خود نماید.

کفش دست دوز مردانه

سفارش کفش دست دوز مردانه چرم

این مرکز پذیرای سفارشات مشتریان عزیز خود در زمینه کفش های دست دوز مردانه چرم در انواع راحتی، مجلسی و طبی از هر نقطه از ایران و جهان می باشد.
برای انتخاب سریع و راحت مشتریان در زمینه کفش های دست دوز این مرکز کانال مخصوصی را در زمینه کفش های چرم راه اندازی نموده است.
مشتریان برای مشاهده و سفارشات مدل های خاص و ویژه در زمینه کفش های دست دوز می توانند به قسمت مدیریت وانیا پیام دهند و یا از طریق تلفن های ارتباطی با مدیر فروش این مرکز در ارتباط باشند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا