خرید انواع کفش مردانه اسپرت ارزان

01 تیر 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

این روزها بسیاری از فروشندگان و خریداران عمده ای که به دنبال خرید کفش های اسپرت ارزان و در عین حال با کیفیت هستند می دانند که مدل های ایرانی می توانند جایگزین مناسب تری در برابر سبک های چینی و تایوانی باشند.


تولید کنندگان بسیاری در کشور با در نظر گرفتن توان مالی و شرایط اکثر جامعه نسبت به تولید اقدام می نمایند و می دانند در این صورت است که می توانند فروش خوبی را نصیب خود نمایند.
در این پیش فرض نیاز است که این تولید کنندگان مواردی نظیر کیفیت و ظاهر زیبا را نیز در کارهای خود لحاظ نمایند از این رو نیازمند یک برنامه ریزی مناسب و استفاده از مواد اولیه مرغوب و قیمت ارزان می باشند. مواد اولیه که اکثر آنها در ایران تولید می شوند و به شکل مستقیم از تولید کننده آنها خریداری می شود.
کفش های مردانه اسپرت بسیار ارزان تری نیز وجود دارد که معمولا دارای رویه های های پارچه ای و زیره های نازک تری می باشند که برای فروش در ارزان سراها و حراجی ها مناسب می باشند.
ما در این بخش به معرفی برخی از مدل هایی که مشتریان عزیز می توانند از طریق این مرکز اقدام به خرید آنها بپردازند می پردازیم.

 

خرید کفش مردانه ارزان

معرفی انواع کفش مردانه اسپرت ارزان

کفش مردانه اسپرت دیادورا

کفشی که در زیر مشاهده می کنید در سایز بندی 41-44 ارائه می شود و دارای کارتن های 10 جفتی می باشد زیره این کفش از پی وی سی عطری می باشد که همین امر عامل بسیار مهمی در کاهش قیمت تمام شده آن را دارد.
رویه کفش از یک نوع فوم ترکیبی می باشد که خود این سبک ترکیبی ظاهر زیبایی به کفش می بخشد رویه تیره و زیره سفید یک ترکیب خاص و چشم نوازی را به وجود آورده است که سبب جذابیت آن برای بسیاری از خریداران شده است.

خرید کفش مردانه ارزان

کفش مردانه اسپرت رویه کشی

این کفش در جین 12 تایی و در سایز بین 41 تا 44 تولید می شود زیره آن پی وی سی از نوع تزریق می باشد که باعث می شود که کفش مقاومت خوبی در برابر ضربات پیدا کند و دیرتر از خود کفش جدا شود.
رویه کفش از مواد ترکیبی بوده و کفی آن پفک 20 میل می باشد و به شکل حراجی از این مرکز ارائه می شود.
کفش با وجود داشتن قیمت بسیار ارزان از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد و بسیاری از افراد با دیدن این ویژگی ها در این کفش برای خرید آن بسیار راغب می شوند.

خرید کفش مردانه ارزان

کفش مردانه اسپرت کار

این کفش از موارد کفش های مشهور و پرفروش می باشد که با نام آلفا ارائه می شود و به کفش کار شهرت دارد و در پنج رنگ مشکی، یشمی، عسلی قهوه ای، سرمه ای و خاکستری ارائه می شود.
کفش آلفا از جمله کفش های سایز بزرگ می باشد که در سایز بندی 40-43 ارائه می شود. زیره کفش از جنس پیو تزریق مستقیم و کف دوخت اشتروبل است.
این کفش در سایز بندی های میانه و پسرانه یعنی 39-43 و 32-35 عرضه می شود.
قیمت باور نکردنی با این کیفیت مناسب پای پوش آلفا، بسیاری از خریداران کفش های ارزان و حراجی را شگفت زده کرده است که این امر همواره درخواست تولید آن را سبب شده است.

خرید کفش مردانه ارزان

مدل کفش مردانه اسپرت نایک

این مدل کفش مردانه اسپرت که با برند نایک تولید می شوند از جمله کفش های پرتیراژ می باشد که دارای زیره اره ای و رویه ترکیبی می باشد.

خرید کفش مردانه ارزان
مدل کفش مردانه اسپرت زد ایکس

این کفش اسپرت مردانه شیک با اسم زد ایکس 8000 عرضه می شود دارای زیره دوردوخت می باشد که سبب استحکام بیشتر کفش می شود و دارای رویه ترکیبی زیبا در رنگ بندی های خاص و جذاب است.
عاج دار بودن کفش سبب می شود کفش از اصطکاک خوبی برخوردار باشد و فرد با خیال راحت قدم های خود را بردارد رنگ بندی های این کفش زیبا را می توانید در عکس زیر مشاهده نمایید.

خرید کفش مردانه ارزان

خرید عمده کفش مردانه اسپرت ارزان

چند مدل کفشی که در این مقاله معرفی شد تنها بخشی از کفش های این مرکز بوده است که برای آشنایی با مدل های ارزان کفش مردانه در این قسمت توضیح داده شده است.
این کفش ها به شکل عمده از وانیا قابل خریداری می باشند و تمام تلاش این مجموعه ارائه محصولات ارزان با کیفیت معقول و در خور مشتریان می باشد.
برای مشاهده مدل های بیشتر که در مدل های روز معرفی می شوند خریداران می توانند به کانال اصلی وانیا و کانال حراجی با آدرس @vaniawear4 مراجعه نمایند.
به جهت اینکه خدمات رسانی پخش کفش وانیا به شکل اینترنتی و غیر حضوری انجام می گیرد خریداران در خرید کفش ها محدودیتی از نظر مکانی نداشته و به راحتی می توانند از هر سوی کشور پهناور ایران انتخاب های خود را انجام داده و محصولات را در کمترین زمان در مرکز خود دریافت نمایند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا