خرید کفش مردانه نیم بوت چرم

28 مرداد 1398
(1 رای)
اندازه قلم +

بهترین زمان برای خرید کفش نیم بوت چرم مردانه یا زنانه فصل پاییز است که شما می توانید مدل های متنوع زیادی را در این بازه زمانی انتخاب نمایید. بسیاری از تولید کنندگان قبل از شروع فصل پاییز تولیدات خود را در این زمینه آغاز می نمایند.


در بسیاری از نقاط ایران پس از فصل تابستان هوا کمی رو به سردی می گراید و تغییر فصل با تغییر لباس همراه است که این تغییرات در برخی از شهر ها کاملا محسوس و در برخی دیگر نا محسوس است.
این پدیده در برخی از نقاط غرب و شمال غرب با بارش برف نیز ممکن است آغاز شود و کاپشن ها و کفش های بوت و نیم بوت را روانه بازار کند. این قبیل کفش ها در این مناطق فروش بالایی دارند و مردم علاقه خوبی به این کفش ها نشان می دهند.

خرید کفش مردانه نیم بوت

انواع کفش نیم بوت مردانه

کفش های نیم بوت عموما در دو نوع چرم طبیعی و چرم مصنوعی و همچنین چرم اشبالت تولید می شوند که بسته به سلیقه افراد به بازار مصرف عرضه می شود. این کفش ها با زیره قوی پی یو و یا پلی اورتان تولید می شوند و با انعطاف مناسبی که دارند از پاهای شما در برابر سرما و آسیب های جدی مانند سر خوردن و پیچ خوردن پا که معمولا در زمستان شایع است، محافظت می نمایند.
اگر به فکر راحتی زیادی در کفش های خود هستید و پوشیدن و درآوردن آن برایتان سخت است، از نوع چسبی یا مدل بغل زیپ آن خریداری نمایید. کفش های نیم بوت مردانه هم برای کسانی که تیپ اداری دارند و هم برای کسانی که اسپرت پوش هستند مناسب است و هر دو این قشر را راضی خواهد کرد.
اگر به فکر خرید این کفش ها به صورت عمده هستید می توانید از کانال اختصاصی کفش مردانه وانیا بازدید نمایید و مدل مورد علاقه خود را سفارش دهید و اجناس متنوع و با کیفیت ما را مشاهده و در صورت تمایل روند خرید را طی نمایید.

خرید کفش مردانه نیم بوت

فروش کفش نیم بوت مردانه کوهنوردی

کفش های نیم بوت مردانه برای مصارفی همچون کوهنوردی استفاده می شود که این نوع کفش ها از جمله سبک های حرفه ای محسوب می شوند و جنس زیره آنها و همچنین کفی و رویه آنها متفاوت از نوع مصرف شخصی می باشد این نوع کفش ها باید پاها را در هرگونه شرایط جوی اعم از سرما و گرما و باد و باران محافظت نماید. بهترین نوع رویه آنها ضد آب می باشد که برای کسانی که به صورت حرفه ای و در هر فصلی کوهنوردی می نمایند بسیار مورد توجه است.
همچنین نوک کفش به یک تکه آهنی مانند کفش ایمنی (البته لزوما سبکتر از نوع ایمنی آن است، مجهز می باشد) که در هر نوع برخورد کفش به سنگ یا صخره از انگشتان شما محافظت نماید.

خرید کفش مردانه نیم بوت

مدل کفش نیم بوت نظامی

نوعی نیم بوت نیز امروزه مصرف نظامی دارد و نیرو های مسلح در برخی عملیات تکاوری از این نوع کفش ها استفاده می نمایند که سبکتر بوده و از انعطاف بالایی برخوردار است. این نوع کفش ها برای جنگل نوردی که قسمتی از ماموریت های آنها را شامل می شود نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
کفش های کوهنوردی نیم بوت برای بانوان گرامی نیز تولید می شود همچنین برای کسانی که به گشت و گذار علاقه مند هستند، این نوع کفش توصیه می شود، چرا که محکم شدن پا در ناحیه ساق از پیچ خوردن پا بر روی سنگلاخ ها و آسیب های جدی به کف و جلوی پا جلوگیری می کند.
همواره تلاش تولید کنندگان کفش بر این است که کفشی مناسب و ارزان قیمت در نهایت کیفیت تولید نمایند چرا که سلامتی پا از مهمترین مسائل به شمار می رود.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا