پخش کفش مردانه مجلسی شیک

24 شهریور 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

مجموعه ای از انواع کفش های مردانه مجلسی با کیفیت های زیبا و شیک از جمله محصولاتی است که پخش آنها در جنس ها و درجه های کیفی مختلف صورت می گیرد و سعی می شود که ارائه آنها بر اساس نیازهای روز جامعه باشد.


کفش های مردانه مجلسی از جمله مهم ترین موارد در پوشش رسمی مردانه به شمار می آید و از این رو بسیاری از آنها در انتخاب آنها وسواس بسیاری را به خرج می دهند.
مهم ترین اصل برای بسیاری از افراد در خرید کفش های مجلسی زیبایی و شیک بودن آنها می باشد و بعد از آن اولویت های نظیر راحتی و قیمت مورد توجه قرار می گیرد.
کفش های مجلسی مردانه در جنس های مختلفی تولید می شوند اما همگان به خوبی به این نکته رسیده اند که بهترین کفش های مردانه مدل هایی هستند که از جنس چرم طبیعی مرغوب ساخته می شوند چرا که هم جلوه بیشتری دارند و هم از دوام و راحتی بالاتری برخوردار می باشند که بهترین نوع چرم در این زمینه چرم گاوی می باشد.

پخش کفش مردانه مجلسی

روش کفش مردانه مجلسی ایرانی

این روزها بخش اعظم محصولات مرکز پخش کفش مردانه را مدل های ایرانی تشکیل داده اند و علت اصلی آن بالا بودن کیفیت محصولات داخلی و پایین بودن قیمت آنها در برابر سبک های خارجی مشابه می باشد.
پرفروش ترین این سبک ها دارای اقسامی با رویه های چرم طبیعی می باشند که در انواع مختلف ورنی، نیمه مات و مات تولید می شوند.
مدل های ورنی برای استفاده در مجالس و جشن ها مناسب می باشند اما مدل های مات یا نیمه مات برای استفاده های رسمی تر گزینه بهتری به شمار می آیند هر چقدر که بر رویه کفش ها طرح های بیشتری کار شده باشد به همان اندازه از رسمیت کفش های مجلسی کاسته می شود.

پخش کفش مردانه مجلسی

تولید کفش مردانه کالج مجلسی

در بین کفش های مردانه مجلسی مشهورترین مدل ها کفش های کالج می باشد که در سبک های رسمی و نیمه رسمی یا مجلسی و اسپرت تولید می شوند اغلب این کفش ها دارای رویه مشکی می باشند. بعد از رنگی مشکی رنگ قهوه ای تیره بیشتر مورد درخواست می باشد.
رویه کفش ها می تواند دارای سگک ، منگوله یا ساده باشد و یا بر روی آنها طراحی های خاصی کار شده یا کاملا ساده باشند این تنوع در طراحی و قالب سبب می شود که افراد با نیازهای مختلف به راحتی بتوانند آنها را برای خود خریداری نمایند.
کفش های کالج همان کفش های لوفر می باشند که با رویه های چرم طبیعی یا مصنوعی، بیاله و... تولید می شوند. در واقع می توان گفت کفش های کالج زیر مجموعه کفش های لوفر می باشند.
محبوب بودن کفش های کالج در ایران سبب شده است که در مرکز پخش آنها بتوان مدل های مختلفی از آنها را پیدا نمود که توسط تولید کنندگان مختلفی در ایران طراحی و تولید شده اند.

پخش کفش مردانه مجلسی

مرکز پخش عمده کفش مجلسی مردانه

کفش مجلسی مردانه دارای سبک هایی با نام های مختلف می باشند که از جمله مشهورترین های آنها شامل اقسام کلاسیک، لوفر، آکسفورد، دربی، بروگ، مونک و... می باشد که هر کدام برای پوشش ها و استایل های مختلفی طراحی شده اند.
زیره ای که در کفش های ایرانی این مرکز به کار می رود اغلب پیو، پی وی سی و در مواردی چرم و ترمو می باشد که این نوع زیره ها بسته به کیفیتی که یک تولید کننده برای کفش در نظر دارد به کار می رود. زیره چرم بیشتر در کفش های تمام چرم دستدوز استفاده می شود که این نوع کفش ها جزو سبک های لوکس به شمار می آیند.
برای دستیابی به انواع کفش مردانه مجلسی در اقسام چرم و نیمه چرم کانال های مختلفی در این زمینه راه اندازی شده است البته کسانی که در می خواهند انتخاب های راحتتری داشته باشند می توانند به مرکز پخش وانیا پیام داده و درخواست لیست انواع کفش های مردانه مجلسی نمایند تا بر اساس سلایق آنها سبک های مد نظر به همراه قیمت ها ارسال گردد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا