عمده فروشی کفش مردانه اسپرت ارزان

17 مهر 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

عمده فروشی انواع کفش های مردانه اسپرت ارزان با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه با استقبال فراوانی از طرف خریداران مواجه شده است و این به سبب داشتن کیفیت مناسب و طراحی های زیبای آنها می باشد.


راحتی و کاربرد فراوان کفش های اسپرت سبب شده است که این کفش ها بیش از مدل های دیگر مورد توجه خریداران قرار گیرد اما در این میان تمام افراد توانایی خرید کفش های لوکس و گران قیمت را ندارند.
تولید کنندگان کفش مردانه اسپرت معتبر در ایران برای اینکه بتوانند برای تمام افراد با اقسام شرایط مالی کفش مناسبی ارائه نمایند سعی می کنند که کفش ها را با قیمت های تمام شده مختلف ارائه نمایند که این امر هم قدرت انتخاب بیشتری را برای مشتریان ایجاد می کند و هم قشر کم درآمد جامعه نیز می توانند یک جفت کفش اسپرت ارزان برای خود تهیه نمایند.
خوشبختانه صنعت تولید کفش اسپرت و کتانی در ایران به قدری پیشرفت کرده است که این توانایی را دارد که بتواند کفش های اسپرت مورد نیاز کشورهای اطراف را نیز به خوبی تامین نماید.
کفش های مردانه اسپرت ارزان بسیاری روزانه وارد بازارهای مختلف در کشور می شود اما تنها بخشی از آنها از کیفیت و استاندارد کافی برخوردار می باشند.

عمده فروشی کفش مردانه ارزان
فروش انواع کفش مردانه اسپرت ارزان

ارزان بودن یک کفش اسپرت مردانه می تواند دلایل مختلفی داشته باشد از جمله مهم ترین دلایل آنها استفاده از مواد اولیه با درجه کیفی پایین تر و یا کم بودن مراحل تولید کار می باشد.
به جهت ورود ماشین آلات مدرن به صنعت کفش سازی در ایران و کاهش زمان تولید و استفاده کم از نیروی کار سبب شده است که قیمت کفش های به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کنند.
در زمان های از سال نیز تولید کنندگان و عرضه کنندگان در هنگام انبار گردانی و برای تامین محصولات جدید خود اقدام به فروش انواع کفش های مردانه اسپرت به شکل حراجی می نمایند که این فرصتی است برای خریدارانی که می خواهند مدل های با کیفیت بالا و قیمت ارزان تهیه نمایند.

عمده فروشی کفش مردانه ارزان

انواع مدل کفش مردانه اسپرت

کفش های مردانه ارزان اسپرت طبق فصل عرضه خود دارای طراحی های متفاوتی می باشند در فصل بهار و تابستان کفش ها با رویه های نازک تر و یا با منافذ بازتر ارائه می شوند و باید به شکلی باشد که از عرق نمودن زیاد پاها جلوگیری نماید.
قیمت کفش های مردانه تابستانی در مقایسه با مدل های زمستانی پایین تر می باشد و این به جهت استفاده از متریال کم در این قسم کفش ها می باشد.
اما در فصل زمستان کفش ها به شکل ساق دار با رویه های بسته تر ارائه می شوند و نیاز است که زیره آنها در برابر لیز خوردگی مقاومت بالایی داشته باشد و مانع از ورود سرما به داخل پاها شود.

عمده فروشی کفش مردانه ارزان

خرید کفش مردانه اسپرت ارزان و پرفروش

کفش های اسپرت مردانه ارزان و پرفروش بسیار متنوع می باشند اما همان طور که اشاره شد همه آنها از کیفیت لازم برخوردار نمی باشند در اینجا ما یک کفش مردانه اسپرت ارزان و پرفروش را معرفی می کنیم که مدت هاست همچنان پرتکرار بوده و علاوه بر سایز مردانه در سایزهای میانه و پسرانه نیز تولید می شود.
کفش مد نظر ما در این قسمت با نام ساپورت ارائه می گردد که به عنوان کفش کار نیز شناخته می شود که سایز مردانه آن بین 40 تا 45 می باشد.
رویه این کار از چرم طبیعی اشبالت و زیره پیو تزریق مستقیم هست. کفش هایی که به شکل تزریق مستقیم تولید می شوند از استحکام بالاتری برخوردار می باشند
در روش ترزریق مستقیم زیره بدون نیاز به چسب و یا دوردوزی به کف کفش متصل می گردد بدین شکل که مایعی بین زیره و کف کفش ریخته می شود و بعد از سرد شدن به کفش متصل می گردد که این بهترین روش اتصال زیره به کفش می باشد.

عمده فروشی کفش مردانه ارزان


کانال فروش عمده کفش مردانه اسپرت

کفش های مردانه اسپرت در اقسام ارزان و لوکس در کانال کفش وانیا به مشتریان معرفی می شود اغلب آنها دارای قیمت و مشخصات لازمه بوده تا فرد انتخاب های سریع و راحتتری را انجام دهد.
خرید از یک کانال فروش عمده کفش بسیار ساده بوده و فرد تنها کافی است که بعد انتخاب مدل ها را به بخش مدیریت کانال ارسال نماید و منتظر دریافت جواب موجودی باشد.
بعد از استعلام موجودی و تایید خریدار فاکتور به مشتری ارسال می گردد و بعد از پرداخت آماده سازی محصولات مورد نظر او صورت می گیرد و بعد از آن کارها از طریق باربری های مجاز به شهر درخواستی ارسال می گردد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا