قیمت عمده کفش مردانه چرم تبریز

02 بهمن 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

قیمت عمده فروشی انواع کفش مردانه چرم تبریز بر اساس نوع چرم، کیفیت و میزان استفاده از آن متفاوت می باشد این سبک ها در این مرکز از ارزان ترین تا لوکس ترین آنها به شکل آنلاین به سراسر نقاط کشور ارسال می گردد.


وجود چرم های با کیفیت و با دوام کافی در شهر تبریز سبب شده است که کفش های این شهر تاریخی نه تنها در ایران بلکه در نقاط مختلف جهان زبانزد باشد.
چرم هایی که در کفش های مردانه در تبریز استفاده می شود اغلب چرم گاوی اصل می باشد که دارای الیاف متراکم و ضخیمی می باشد که این سبب شده که از یک سو دوام خوبی داشته باشد و از دیگر سو ظاهر و شکل زیبایی به خود بگیرد و از این رو بهترین گزینه برای تولید کفش های مردانه باشد.
در آستری کفش های چرم مردانه معمولا از چرم های بزی که نرم تر و لطیف تر است استفاده می شود و بسته به سبک کار تولید کننده آن ممکن است در زیره آنها چرم طبیعی یا مواد مصنوعی استفاده کند.
شهر تبریز در زمینه کفش های مردانه در ایران سرآمد می باشد و می توان شیک ترین و زیباترین آنها در این شهر خریداری نمود همچنین تنوع کافی در سبک های مردانه سبب شده است که این شهر به عنوان یک منبع خود برای انتخاب و تامین محصولات فروشگاه های کفش مردانه به شمار بی آید.

قیمت عمده کفش چرم
قیمت عمده کفش مردانه چرم دستدوز

مشهورترین و بهترین کفش های مردانه چرم دستدوز به دست استادکاران تبریزی در ایران تولید می شود این کفش ها به سبب اینکه دارای قیمت های بالایی می باشد و زمان زیادی برای ساخت یک جفت کفش آنها نیاز است به شکل انبوه تولید نمی شوند.
به عبارتی کفش های چرم تمام دستدوز به شکل سفارشی ساخته می شوند و ارائه آنها به شکل عمده امکان خرید آنها را به قیمت های به نسبت پایین تر در بازار برای خریداران فراهم می آورد.
قیمت عمده کفش چرم دستدوز در هر سال ممکن است متفاوت باشد به ویژه در سال های اخیر که تغییرات ارزی سبب افزایش فزاینده قیمت چرم و در نتیجه قیمت کفش های ساخته شده از آن شده است.
برای مشاهده و استعلام قیمت کفش های چرم دستدوز مشتریان می توانند با شماره های مربوط به این مرکز با بخش مدیریت فروش در ارتباط باشند و در جریان جدیدترین قیمت ها قرار بگیرند.

قیمت عمده کفش چرم
پخش عمده کفش مردانه چرم ارزان

کفش های مردانه چرم معمولا از چرم هایی با درجه های کیفی پایین تری تولید می شوند و اغلب تنها دارای رویه نازکی از کفش چرم طبیعی بر روی رویه خود می باشند اما با این حال به سبب داشتن ظاهر زیبا و قیمت مناسب بسیار مورد استقبال خریداران در کشور می باشند.
از این رو تولید کفش های چرم ارزان در کشور دارای بازار بسیار خوبی می باشد و افراد بسیاری در این زمینه مشغول به کار می باشند.
از جمله کفش های مردانه ارزان که دارای رویه چرم اشبالت می باشد مدلی همانند زیر می باشد که با دو رویه فلوتر و ساده ارائه می گردد و با نام طبی فانتوف مردانه به فروش می رسد قیمت عمده فروشی این کار تنها 68 می باشد که با توجه به کیفیت و زیره ای که به شکل پیو تزریق مستقیم تولید می گردد بسیار ایده آل می باشد.
این کار در بسته بندی 10 تایی و در سایز بندی 41 تا 44 با جعبه و کارتن مناسب ارائه می گردد.

قیمت عمده کفش چرم
کانال عمده فروشی کفش چرم مردانه

کفش های چرم مردانه در وانیا در سبک های مختلفی تولید و ارائه می شوند اما معرفی آنها به شکل روزانه و آنی از طریق کانال عمده فروشی کفش چرم انجام می گیرد که این امر سبب می شود که خریداران همواره در جریان مدل های جدید و به روز این مرکز قرار گیرند و با بررسی سریع آنها نسبت به ثبت سفارش آنها در کمترین زمان اقدام نمایند.
در این کانال علاوه بر فروش سبک های مردانه اقسام متنوعی از مدل های زنانه با بهترین کیفیت و ضمانت شش ماهه در رنگ بندی های مختلف ارائه می شود که خریداران در کنار سبک های مردانه می توانند مدل های از آن را برای مرکز خرید خود ثبت سفارش نمایند.
سفارش از کانال سریع تر و بسیار راحتتر از حضور در محل تولید آنها می باشد و خریدار از مشکلات راه و هزینه های سفر و صرف زمان رهایی پیدا می کند و می توانند تنها با ارسال عکس تصاویر کانال در مدت زمان تعیین شده آن را در شهر مورد نظر خود دریافت کند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا