چاپ کردن این صفحه

سفارش کفش چرم دست دوز تبریز

05 تیر 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

برای سفارش کفش های چرم دست دوز اصیل ایرانی باید سری به بازار کفاشان در تبریز زد تا هنر و تخصص این استادکاران ایرانی مشاهده نمود این کفش ها دارای طراحی و کیفیتی هستند که تحسین بسیاری از تاجران داخلی و خارجی را برانگیخته است.


اگر شخصی به دنبال یک کفش مرغوب و درجه یک باشد می داند که تبریز در این زمینه یکی از بهترین منابع می باشد بخش اصلی کفش های این شهر مدل های مردانه می باشد که البته در مدل های زنانه تولیدات گسترده ای وجود دارد اما به نظر می رسد که تولیدات در زمینه اقسام مردانه از زنانه آنها از نظر کمی پیشی گرفته است.
بهره گیری از علم روز و فناوری های پیشرفته و استفاده از نیروی کار متخصص و مجرب این امکان را به تولید کنندگان تبریز داده است که بتوانند کفش های چرم دست دوز و نیمه دست دوز صنعتی را با مهارت خاصی تولید نمایند.
این کفش ها با اصالت بوده و با گارانتی های چند ماهه ارائه می شود از این رو خریداران با خیال راحت تری می توانند آنها را خریداری نمایند و به کیفیت و دوام آنها اطمینان بیشتری داشته باشند.

کفش چرم دست دوز تبریز

مدل کفش چرم دست دوز مردانه کلاسیک

کفش های کلاسیک مردانه دست دوز که بیشتر شامل انواع سبک های مجلسی و نیمه مجلسی می باشند و در انواع طراحی های آکسفورد، کالج، لوفر، ساعتی، هشت ترگ و... ارائه می شوند.
در کفش های چرم دست دوز مردانه علاوه بر اینکه بر روی آنها چرم طبیعی به کار می رود در کفی و زیره آنها نیز از چرم طبیعی استفاده می شود.
زیره ها از چرم گاو میش، کفی و رویه از چرم طبیعی گاوی و آستری از چرم بزی می باشد و سایز بندی ها بین 40 تا 46 متغیر می باشد.
در کل بیشترین میزان تولید و سفارش در بخش کفش های دست دوز مربوط به مدل های کلاسیک می باشد که به دلیل داشتن ساختار استاندارد راحتی و نرمی مناسبی را دارا می باشد.

سفارش کفش چرم دست دوز تبریز

مدل کفش چرم دست دوز راحتی

کفش های دست دوز راحتی اغلب نیمه دست دوز می باشند اما سبک های دست دوز نیز در موارد محدودی تولید می شوند.
برخی از مدل های راحتی دارای ظاهر اسپورتی می باشند که بیشتر مورد پسند جوانان قرار می گیرند و آنها با خرید چنین کفش هایی می توانند از مزایای یک کفش راحتی استفاده نموده و هم یک تیپ آزاد و اسپرت داشته باشند.
مدل های نیمه دست دوز معمولا دارای زیره های تزریق مستقیم پلی یورتان می باشند که کفش را سبک و منعطف می نماید. کفش های چرم راحتی بهترین گزینه برای کسانی می باشد که می خواهند پیاده روی های طولانی داشته باشند و سلامتی کمر و پاهای خود را تضمین نمایند.
سفارش این قبیل کفش ها از وانیا با کیفیت مرغوب و درجه یک برای خریداران در سراسر کشور فراهم شده است.

کفش چرم دست دوز تبریز

فروش کفش چرم مجلسی دست دوز زنانه

کفش های دست دوز زنانه مجلسی معمولا دارای پاشنه های غیر چرم می باشند و در آستری آنها چرم بزی و در رویه آنها چرم گاوی به کار می رود.
اما دارای ضمانت های چند ماهه بوده و از کیفیت و زیبایی منحصر به فردی برخوردار می باشند و کسانی آنها را خریدای می نمایند که به دنبال سبک های خاص و ویژه می باشند.
این کفش ها در انواع سبک های صندل، جلو باز، کلاسیک، بوت، نیم بوت و.. تولید می شوند و این تنوع در تولید می تواند پاسخگویی خوبی برای سلایق مختلف باشد.

 کفش چرم دست دوز تبریز

سفارش خرید کفش دست دوز چرم

کفش های چرم زنانه و مردانه دست دوز و نیم دست دوز با دیزاین های شیک و منحصر به فرد از این مرکز آماده عرضه به مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشند این کفش ها به دلیل اینکه دارای مشتریان خاص می باشد فقط به شکل سفارشی تولید می شوند.
از این رو زمان تحویل کفش های دست دوز چرم بسته به تعداد سفارشات مشتریان بالای یک هفته زمان می برد.
کفش های در رنگ بندی هایی نظیر مشکی، قهوه ای ، زرشکی، عسلی، سرمه ای و... ارائه می شوند و در مدل های زنانه رنگ های خاکی، کرم، سبز، قرمز و... نیز برای تنوع در کار قابل سفارش می باشد.

برچسب :

درباره نویسنده

admin