مرکز تولید کفش چرم تبریز

24 دی 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

در مرکز تولید کفش های چرم تبریز، اغلب مدل های تولیدی در سبک های زنانه و مردانه ارائه می شوند که ساختار و میزان استفاده از چرم در آنها مشخص کننده قیمت تمام شده آنها می باشد و این امر سبب تنوع در کیفیت شده و متناسب با قدرت های مالی مختلف در کشور عرضه می گردد.


سال هاست که کفش های چرم تبریز به عنوان یکی از بهترین کفش های ایرانی در کشور شناخته شده اند که این مرهون زحمات استادکارن و صنعتگران با وجدان و حرفه ای می باشد که نسل به نسل این هنر دیرینه و ارزشمند را از آبا و اجداد خود دریافت کرده و با تلفیق آن با هنر و دانش روز بر ارزشمندی و زیبای هر چه بیشتر آنها افزوده اند.
استقبال فراوان از کفش های چرم تبریز سبب شده است که کارگاه های بسیاری در این شهر در زمینه تولید کفش فعالیت نمایند اما متاسفانه در این میان برخی از افراد سودجو با ارائه کفش های با چرم های نامناسب یا ارائه کفش های نیمه چرم به عنوان کفش های تمام چرم با همان قیمت باعث شده اند که این بازار با چالش های جدی روبرو شود از این رو خرید و همکاری با یک مرکز معتبر و مناسب برای تهیه کفشهای مناسب و اصل ضروری می نماید.
مرکز تولید کفش وانیا برای اینکه بتواند تنوع کافی در محصولات خود ایجاد نماید با تولیدکنندگان مختلفی در این زمینه وارد همکاری شده است که این امر به این مجموعه این امکان را فراهم می سازد که بتواند برای سلایق مختلف مدل های مناسبی را ارائه دهد.

تولید کفش چرم تبریز

تولید کفش چرمی دستدوز

از جمله کفش های منحصر به فرد و ویژه ای که در تبریز تولید می شود و به عبارتی شناسنامه کفش تبریز به شمار می رود کفش های تمام چرم دست‌دوزی می باشد که به دست استادکاران ماهر و قدیمی این دیار با ظرافت و دقت کافی تولید می گردد.
تولید یک جفت کفش دست دوز در مقایسه با مدل های صنعتی آنها بسیار زمان بر می باشد که همین امر سبب می شود که قیمت این قبیل کفش ها در مقایسه با دیگر سبک ها دارای قیمت های بالاتری باشد.
مشتریان این قبیل کفش ها خاص و محدود می باشد از این رو مدل های چرمی دست‌دوز به شکل سفارشی و با درخواست مشتریان تولید می شود.

تولید کفش چرم تبریز
تولید کفش چرم زنانه تبریز

کفش های چرم زنانه تبریز با طراحی های خاص تر و امروزی تر ارائه می گردد که همین امر سبب شده است که زنان به خرید این قبیل کفش ها ترغیب گردند.
کفش های چرم در هر سبک و سیاقی تولید می شوند و این رویه چرم کار بر زیبایی و اصالت کار بیش از بیش می افزاید. بخش بسیاری از کفش های چرمی که در وانیا ارائه می گردد تمام چرم می باشند و دارای زیره های با کیفیتی نظیر پیو و تی پیو هستند.
زیره های سبک و نرم و کف های طبی با قالب های استاندارد و رویه های چرم اصیل سبب می شود که این قبیل کفش ها بتوانند به عنوان بهترین کفش های ایرانی در کشور معرفی گردند.
با عضویت در کانال کفش چرم وانیا خریداران به اقسام متنوعی از انواع کفش چرم در سبک ها و سیاق های مختلف دسترسی داشته باشند و در صورت تمایل به ثبت سفارش اقدام نمایند.

تولید کفش چرم تبریز
تولید کفش چرم مردانه تبریز

شاید بتوان گفت بالاترین رتبه کفش چرم مردانه در ایران متعلق به شهر تبریز باشد سبک ها و قالب هایی در این شهر تولید می شوند که واقعا بی نظیر بوده و طرفداران چرم بسیاری را برای تماشا و خرید آنها به این شهر می کشاند.
برخی از برندهای کفش چرم نه تنها در تبریز بلکه در کل ایران و منطقه نیز پرآوازه بوده و از نظر کیفی و استاندارد مورد تایید صنعتگران و استادکاران این حوزه می باشد.
کفش های چرم در وانیا در دو بخش تمام چرم و نیمه چرم ارائه می گردند که مدل های نیمه چرم به جهت داشتن قیمت های مناسب خریداران بیشتری دارند. در کل این مرکز تمام تلاش خود را بر این داشته است که سبک های مد روز و مطابق سلیقه مشتریان عزیز خود عرضه دارد و برای معرفی بهتر محصولات خود کانال ویژه ای را بدین امر اختصاص داده است.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا