قیمت خرید کفش زنانه مجلسی

25 دی 1397
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های زنانه مجلسی در مقایسه با دیگر مدل ها برای زنان از نظر زیبایی و جذابیت اهمیت بیشتری دارند از این رو یکی از چالش های خرید آنها به شمار می آید فروشندگان با تجربه با عرضه مدل های با کیفیت و قیمت مناسب این انتخاب را برای آنها راحتتر می نمایند.


هر مکانی که تنوع کفش بیشتری داشته باشد باشد و قیمت های خرید مناسبی پیشنهاد دهد به همان اندازه برای زنان جذابیت دارد.
نوع و اندازه پاشنه، جنس اجزای کفش، تعداد اقلامی که در تولید کفش به کار می رود، ظرافت و دوختی که در ساخت کفش ها به کار می رود همه همه در قیمت تمام شده کفش تاثیر می گذارد.
کفش های زنانه مجلسی پاشنه بلند در مقایسه با مدل های بدون پاشنه برای استفاده با لباس های مجلسی کارایی بیشتری دارند.
در هر زمان از سال به ویژه نزدیک اعیاد و جشن های خاص مدل های جدید و به روزی از انواع کفش مجلسی در تنوع بالایی عرضه می شوند.

خرید کفش زنانه مجلسی

قیمت کفش مجلسی پاشنه بلند

کفش های مجلسی پاشنه بلند در مقایسه با سبک های پاشنه کوتاه و تخت معمولا از قیمت های بالاتری برخوردار می باشند.
اغلب مدل های متداول آنها در بازار معمولا پاشنه های باریک و یا کمی عریض دارند چرا که پوشش این نوع کفش ها زیبایی بیشتری را به پاها می دهد هر چند پوشیدن آنها به ویژه مدل های پاشنه باریک در مقایسه با مدل پاشنه های دیگر کمی سخت تر می باشد.
از جمله مدل هایی کفش وانیا سبکی بر اساس برند لوئیس ویلتون می باشد که در رنگ بندی های متنوعی ارائه می شود و به انتخاب مشتری رویه بیاله یا سوئت برای آن زده می شود و زیره کارها نیز داووس می باشد که نمونه های آن را در زیر مشاهده می کنید. قیمت به روز این کفش نزدیک به 67 تومان می باشد.

خرید کفش زنانه مجلسی

قیمت کفش مجلسی پاشنه کوتاه

کفش های مجلسی پاشنه کوتاه پاشنه های عریض تری دارند و به دلیل اینکه زنان در آنها احساس راحتی بیشتری می نمایند مورد انتخاب بانوان بسیاری به ویژه زنان بالای 40 سال می باشد.
از جمله این سبک ها مدلی با اندازه پاشنه 5 سانت می باشد که رویه آنها می تواند به انتخاب مشتریان بیاله یا سوئت انتخاب گردند و زیره آنها نیز داووس می باشد.
قیمت این کفش ها مناسب و حدود 64 تومن می باشد برای سفارش این کفش ها کافی است مدل های مد و رنگ و جنس انتخابی خود را به واحد فروش ارسال کرده و یا با شماره های مربوطه تماس بگیرید.

خرید کفش زنانه مجلسی

کانال پخش کفش مجلسی زنانه

کفش های مجلسی زنانه به شکل به روز و در تنوع کافی در کانال پخش کفش مجلسی زنانه وانیا قرار داده شده اند و این امر خریداران را در انتخاب های مدل های درخواستی خود راحتتر می نماید.
هم اکنون می توانید با مراجعه به منو کانال کفش تلگرام در بالای سایت در کانال کفش مجلسی عضو شوید و یا از طریق شماره های مربوطه درخواست لینک کانال را کرده تا در اسرع وقت برای شما ارسال گردد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا