قیمت جدیدترین و زیباترین کفش صندل زنانه

30 خرداد 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

هر سالی که فرا می رسد جدیدترین و زیباترین کفش صندل های زنانه با طراحی های نوین و مدرن با قیمت های مناسب به مشتریان عرضه می شود و کیفیت خوب آنها سبب می شود که افراد بسیاری مشتری دائمی آنها باشند.


زمانی که سال به روزهای گرم و آفتابی خود نزدیک می شود تولید کنندگان و پخش کنندگان بسیاری به تولید انواع کفش صندل های زنانه اقدام می نمایند که در این بین برخی از آنها به دلیل داشتن قیمت و کیفیت خوب و طراحی های جذاب بسیار مورد توجه خریداران قرار می گیرند.
وانیا با دارا بودن تجارب خوبی در این زمینه و با شناخت سلایق و نیازهای مشتریان خود سعی می نماید که با همکاری با تولیدکنندگان متخصص و حرفه ای در این زمینه کفش صندل های زنانه زیبا و با طراحی های جدیدی به بازار ارائه دهد.

زیباترین کفش صندل زنانه

انواع کفش صندل زنانه

• کفش صندل اسپرت
• کفش صندل مجلسی
• کفش صندل راحتی
• کفش صندل خانگی

خرید کفش صندل زنانه پاشنه تخت

در کل صندل ها به دو دسته رکابدار و بدون رکاب طبقه بندی می شوند مدل های پاشنه تخت هم در سبک های مجلسی و هم در سبک های راحتی و اسپرت ارائه می شوند که هر شخصی بر اساس شرایط و موقعیتی که در نظر دارد آنها را خریداری می کند.
کفش صندل های تخت بدون رکاب که به مدل های دمپایی نیز اطلاق می شوند کارایی بسیاری دارند و معمولا در محیط خانه استفاده می شوند و از وزن های کمی برخوردار می باشند و زیره های آنها نازک و معمولا نرم می باشند.
مدل های تخت رکابدار راحتی در سبک های فانتزی و در رنگ بندی های شاد و زیبایی ارائه می شوند که هر شخصی متناسب با پوشش خود مدلی از آنها را انتخاب می نماید.

زیباترین کفش صندل زنانه

خرید کفش صندل زنانه پاشنه دار جدید

کفش صندل های زنانه پاشنه دار در مرکز وانیا از متنوع ترین طراحی ها برخوردار می باشند و در مقایسه با سبک های تخت دارای تنوع بیشتری می باشند.
با آغاز فصل گرما در بسیاری از روزهای هفته انواع سبک های صندل مجلسی و اسپرت و لژدار جدیدی از آنها ارائه می شود که این تنوع بالا به دلیل همکاری گسترده با تولید کنندگان مختلف در ایران می باشد.
صندل های پاشنه دار بدون رکاب که برای استفاده های خانگی و یا مجالس در محیط های بسته مورد استفاده قرار می گیرند معمولا در بین زنان جوان ایرانی طرفداران بیشتری را در مقایسه با مدل های تخت دارا می باشند.
در این بین مدل های لژدار بدون رکاب به دلیل داشتن راحتی بیشتر محبوب کسانی است که می خواهند هم کفش راحتی استفاده کنند و هم با پوشیدن کفش های بلند پوشش زیباتری را برای خود فراهم کنند.

زیباترین کفش صندل زنانه

قیمت کفش صندل زنانه جدید

قیمت گذاری معمولا در هر سال با سال های دیگر متفاوت می باشد و حتی در یک فصل ممکن است به خاطر ناثباتی در قیمت های مواد اولیه و شرایط اقتصادی و ارزی چندین نوع قیمت برای یک کفش ارائه شود که این امر دادن یک قیمت ثابت را برای این مرکز با چالش روبرو می سازد.
به همین دلیل وانیا یک کانال اختصاصی برای کفش و صندل های زنانه راه اندازی نموده است و به معرفی مدل ها در آنها می پردازند و مشتریان با انتخاب آنها و ارسال آنها به بخش مدیریت فروش می توانند از آخرین قیمت ها و موجودی محصولات در مرکز مطلع شوند.
در صورت مناسب دیدن قیمت ها و سبک ها مشتریان می توانند نسبت به صدور فاکتور اقدام نمایند.

سفارش عمده کفش صندل زنانه

به دلیل اینکه تولید انبوه کفش صندل های زنانه یک ریسک حساب می شود همیشه به شکل محدودی در تیراژ پایین کفش صندل به شکل آماده وجود دارد و بخشی از آنها بعد از انتخاب مشتریان تولید می شوند.
از این رو ممکن است که تحویل برخی از کارهای خاص بیش از یک هفته نیز زمان ببرد که البته در مواردی نیز مدل ها آماده ارسال بوده و کمتر از سه روز به محل مورد نظر خریداران ارسال می شود.
بخش بسیاری از فعالیت وانیا به شکل عمده فروشی بوده و این مرکز در زمینه فروش کارهای تک کمتر فعالیت می نماید.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا