فروشگاه انواع کفش صندل زنانه شیک

22 تیر 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های صندل زنانه با دارا بودن طراحی های شیک و امروزی سهم بیشتری از بازار و فروشگاه های اینترنتی و سنتی را به خود اختصاص داده اند و با پیشرفته شدن هر چه بیشتر این صنعت بر زیبایی و خاص بودن این صندل ها افزوده می شود.


این روزها صندل ها تحت تاثیر جریان مد دچار تغییرات بسیاری شده است و از صندل های ساده به صندل هایی با پاشنه های متفاوت و در مواردی پرزرق و برق تبدیل شده اند.
متریال و مواد اولیه که این روزها در تولید کفش های صندل استفاده می شود نیز متفاوت می باشد در زمان های دور چرم یکی از مهم ترین مواد اصلی تشکیل دهنده کفش و صندل ها محسوب می شود اما امروز با ورود مواد اولیه جدید و افزایش قیمت چرم و کاهش توان مالی متریال های نظیر چرم طبیعی جای خود را به موادی نظیر چرم صنعتی، بیاله، کتان، سوئیت و... داده اند.
اغلب صندل ها در تابستان این به خنک نگه داشتن پاها بسیار کمک می نمایند و با آنها می توان از عرق نمودن پاها جلوگیری نمود. صندل های زنانه جزو جذاب ترین کفش هایی می باشند که هر بانویی در ایران ممکن است یک یا چند جفت از آنها را در جاکفشی خود داشته باشد.

فروشگاه کفش صندل زنانه

مدل کفش و صندل شیک زنانه

تولید کنندگان بسیاری در ایران زمانی که می خواهند به طراحی کفش و صندل بپردازند برای اینکه بتوانند موفقیت های بهتری در کار خود بدست آورند به دنبال خلق طرح ها و ایده هایی می باشند که برای مشتریان از جذابیت بیشتری برخوردار باشد و خوشبختانه بسیاری از آنها توانسته اند در از این زمینه موفقیت های بیشتری را بدست آورند.
کفش صندل های زنانه به اقسام مختلف مجلسی و روزمره قابل دسته بندی می باشند و برخی از آنها دارای طراحی هایی می باشند که دو کاربره بوده و در موقعیت های بسیاری قابل استفاده می باشند.
مدل های کفش مجلسی زنانه در بیشتر موارد دارای پاشنه می باشند که در اندازه های مختلف تولید می شوند و هر شخصی بنا به سبک مراسم و شرایط جسمی و پوشش خود به اندازه پاشنه آنها توجه می نماید و بر اساس آن به انتخاب می نمایند.
صندل های مجلسی در بیشتر موارد مربوط به فصل خاصی نمی باشد و قابل استفاده در تمام روزهای سال در محیط های بسته و گرم می باشد و در زیر مدلی را با طراحی شیک و جدید مشاهده می نمایید.

فروشگاه کفش  صندل زنانه

فروش انواع کفش صندل زنانه

صندل زنانه مجلسی: این صندل ها به دلیل اینکه بسیار شیک و جذاب می باشند هر خانمی را می تواند به خرید چند جفت از آنها برای موقعیت ها و لباس های مختلف او ترغیب نماید از این رو عرضه آنها با تنوع کافی در فروشگاه بر جذب مشتریان بسیار تاثیر گذار خواهند بود.
این کفش ها صندل ها می توانند جلو بسته یا جلو باز و بند دار یا رکابدار باشند و دارای پاشنه های بلند سوزنی، مستطیلی، مخروطی، فلر، مبلی و... و یا کوتاه باشند.
صندل زنانه راحتی: این صندل ها که فصل اصلی فروش آنها در زمان تابستان می باشد و اغلب بیش از آغاز کامل فصل گرما تولید و عرضه آنها شروع می شوند.
این صندل ها ممکن است دارای پاشنه های تخت یا کوتاه، لژ و... باشند. صندل هایی راحتی با رویه های کشی از جمله محبوب ترین صندل های راحتی می باشد که از طریق مرکز وانیا با تنوع مناسبی ارائه می گردند.
صندل زنانه روفرشی: صندل های روفرشی دنیای دیگری را دارا می باشند این صندل ها همانند مدل های مخصوص بیرون پاشنه دار یا بی پاشنه ، راحتی و یا مجلسی می باشند.
این صندل ها نیز همانند صندل های مجلسی در تماما فصل های سال به فروش می روند و بسیاری نیز در مهمانی های نیمه رسمی و دورهمی نیز از این سبک صندل ها به جای کفش صندل های رکابدار استفاده می نمایند.

فروشگاه کفش صندل زنانه

فروشگاه کفش صندل زنانه

فروشگاه اینترنتی کفش صندل زنانه به صورت عمده

فروشگاه های اینترنتی کفش صندل زنانه که فعالیت و فروش آنها به شکل عمده می باشند در صورتی می توانند یک منبع خوب برای تهیه موارد مورد نیاز محسوب شوند که دارای تولیدات متنوع و مطابق با اکثر نیازهای روز جامع در سراسر کشور با قیمت مناسب باشند.
و این امر ممکن نمی شود مگر با همکاری با تولید کنندگان مختلف با سبک ها و طراحی های متفاوت که هر شخصی با هر نیازی بتواند مدل درخور خود را با درجه کیفی مناسب برای خود انتخاب نماید.
فروشگاه های اینترنتی وانیا با عرضه جدیدترین سبک های کفش صندل زنانه با طراحی های شیک و کیفیت های معقول توانسته است رضایت مشتریان بسیاری را بدست آورد.
روش کار با فروشگاه وانیا جهت خرید عمده بسیار ساده می شود تنها کافی است که خریداران عضو کانال های این مرکز شوند و یا در صورت عدم دسترسی به آنها از طریق پیام رسان های دیگر نظر واتس اپ درخواست های خود را با مرکز مدیریت در میان بگذارند.

 

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا