قیمت عمده کیف پول زنانه

08 مهر 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

قیمت عمده کیف پول های زنانه به دلیل تولید در داخل ایران دارای مناسب ترین قیمت ها می باشند که همین امر با توجه به بالا رفتن نرخ تولیدات خارجی و افزایش کیفی محصولات ایرانی مشتریان را بیش از گذشته برای خرید آنها ترغیب می نماید.


کیف های پول زنانه از جهات مختلفی قابل بررسی می باشند و بر اساس نوع استفاده ای که دارند می توان آنها را در چندین سبک و مدل دسته بندی نمود.
امروزه بسیاری از خرید و فروش ها توسط کارت های بانکی صورت می گیرد و مردم ترجیح می دهند که پول کمتری را به همراه خود داشته باشند از این رو طراحان و تولید کنندگان در تولید کیف پول ها تجدید نظر نموده و آنها را متناسب با نیازهای روز جامعه طراحی و تولید می نمایند.
به عبارتی کیف پول های زنانه دیگر تنها برای حمل پول مورد استفاده قرار نمی گیرند و یک فرد ممکن است از آنها تنها برای حمل مواردی نظیر کارت بانکی، موبایل های ساده و هوشمند، تبلت و... استفاده نماید از این رو ابعاد کیف های پول با یکدیگر متفاوت می باشد.

قیمت عمده کیف پول

انواع مدل کیف پول زنانه

کیف پول های زنانه بر اساس نوع جنس، طراحی و کاربرد قابل دسته بندی می باشند. از نظر کاربرد کیف پول های زنانه شامل مدل های مجلسی و اسپرت می باشند.
از نظر طراحی می توان آنها را به سبک های کلاسیک، فانتزی، عروسکی، لوکس و مدرن طبقه بندی نمود. مدل های فانتزی و عروسکی انتخاب بیشتر زنان و دختران جوان می باشند.
مدل های ساده و کلاسیک آنها دارای فضای تنها برای گذاشتن پول و کارت های بانکی و کارت های ویزیت و عکس های تکی و خانوادگی می باشند و مدل های مدرن دارای فضای بیشتری بوده و فرد می تواند مواردی نظیر موبایل، تبلت، لوازم آرایشی را به خود حمل نماید.
از نظر جنس کیف پول ها شامل اقسام کیف پول چرم طبیعی و مصنوعی، پارچه ای، نمدی، بیاله، اشبالت، سوئیت و... می باشند.

قیمت عمده کیف پول
فروش عمده کیف پول زنانه شیک

آنچه که بیشتر خریداران را به انتخاب یک مدل کیف پول وادار می نماید طراحی زیبا و شیک آن می باشد و بعد از آن فرد ممکن است اقدام به بررسی کیفیت و قیمت نماید در واقع شیک بودن پل عبور برای انتخاب یک محصول به شمار می آید.
همکاری با تولیدکنندگان به روز و حرفه ای این امکان را برای مجموعه فراهم می نماید که فروش عمده کیف پول های زنانه را از بین مدل های شیک و زیبا انجام دهد.
برای استفاده از خدمات فروش عمده کیف پول، ابزارهای آنلاین از جمله کانال راهی برای این یافتن و ثبت سفارشات با فراغ بال و سرعت بیشتری می باشد.

قیمت عمده کیف پول
لیست قیمت عمده انواع کیف پول زنانه

برای اغلب فروشندگان و فروشگاه داران دسترسی به یک لیست عمده و به روز کیف پول زنانه به همراه سایر سبک ها برای از جمله موارد ضروری می باشد.
از این رو فروشندگانی که با توجه به پیشرفت های روز فعالیت تجاری می نمایند از ابزار اینترنت برای دستیابی به این امر مهم استفاده می نمایند و در سایت های مختلف به دنبال قیمت محصولات می باشند اما با توجه به تغییرات مدام در مدل ها و ناپایداری قیمت ها قرار دادن قیمت ها در سایت ممکن است باعث سردگمی مشتریان گردد.
از این رو برای راحتی مشتریان جهت دریافت جدیدترین لیست قیمت های کیف پول کانال جداگانه ای به این منظور در وانیا برقرار شده است.
کسانی هم که به هر دلیلی نمی توانند به کانال های تلگرامی دسترسی داشته باشند می توانند از طریق تلفن و سایر پیام رسان ها با کارشناس فروش این مرکز ارتباط برقرار نمایند تا با دریافت عکس ها و لیست قیمت ها و راهنمایی های لازم بتوانند سفارشات خود را به انجام برسانند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا