خرید کفش زنانه مجلسی ارزان و شیک

09 آبان 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های مجلسی ارزان و شیک با طراحی های زیبا و چشم نواز بخشی از مدل هایی است که خریداران بسیاری به دنبال خرید آن می باشند و ارائه مدل های متنوعی از آنها به انتخاب راحت و سریع تر آنها کمک شایانی می نماید.


زمانی خریداران می توانند انتخاب های سریع تری داشته باشند که با مراجعه به یک مرکز با مدل های متنوعی روبرو شوند که هم قیمت های مناسبی دارد و هم از طراحی های زیبا و به روز برخوردار باشد.
کفش های مجلسی از جمله اقسام پاشنه دار آنها از جمله سبک های پای ثابت جا کفشی های هر بانو در ایران می باشد و آنها ممکن است با وجود داشتن چند جفت کفش مجلسی زیبا باز هم با دیدن مدل های زیبا به خرید آنها ترغیب شوند.
روحیه تنوع طلبی در زنان سبب شده است که بیشتر آنها تمایل داشته باشند که مدل های ارزان تر را خریداری نمایند تا بدین ترتیب بتوانند برای پوشش ها و لباس های خود کفش مناسبی داشته باشند.
کفش های مجلسی بسته به نوع فصل با طراحی های متفاوتی ارائه می گردند به عنوان مثال در فصل پاییز کفش ها بسته تر شده و یا به شکل ساق بلند تولید می شوند.

خرید کفش مجلسی شیک
خرید کفش زنانه مجلسی پاشنه دار

کفش های زنانه مجلسی پاشنه دار در انواع سبک پاشنه از متداول ترین سبک های مجلسی می باشد پاشنه این کفش ها بین45 تا 12 سانت می تواند متغییر باشد.
سبک پاشنه می تواند پهن، سوزنی، مخروطی، مربعی، مستطیلی، لژ و... باشد که این سبب می شود که مدل های متنوعی برای اقسام سلیقه ها و پوشش ها به وجود بی آید.
از جمله این سبک ها مدل لمه ای می باشد که با پاشنه 4 سانت ارائه می گردد کد این محصول 312 بوده که در صورت درخواست مشتریان می توانند آن را با قیمت مناسبی از این مرکز خریداری نمایند.

خرید کفش مجلسی شیک
مشخصات
کد 312
رویه لمه
سری 12 تایی
سایز 37 تا 40
سه رنگ نقره ای، رزد گلد و مشکی

تولید کفش زنانه مجلسی زمستانی

همان طور که اشاره شد کفش های مجلسی بسته به فصل می توانند ساختار متفاوتی داشته باشند این کفش ها به لحاظ اینکه متریال بیشتری در تولید آنها به کار می رود و همچنین نیازمند لایه سازی خاصی برای جلوگیری از نفوذ سرما می باشند به نسبت مدل های تابستانی و بهاره از قیمت های بالاتری برخوردار می باشند.
از جمله این کفش ها سبک بوت بغل زیپ می باشد که دارای رنگبندی های متنوعی می باشد این کفش در دو سبک بغل زیپ و پشت زیپ ارائه می گردد و از جمله مدل های پرفروش به شمار می آید.
تولید این سبک کفش ها با قیمت های مناسب بخشی از فعالیت های کفش وانیا می باشد که جهت دیدن مدل های بیشتری از آنها خریداران می توان به کانال های مربوطه این مرکز مراجعه نمایند.

خرید کفش مجلسی شیک
خرید انواع کفش زنانه مجلسی صندل

کفش های زنانه مجلسی صندل از جمله مدل های هستند که پای ثابت جا کفشی بانوان در جهان می باشند این سبک ها به سبب ساختاری که دارند جذابیت دو چندان در پاها ایجاد می نمایند از این رو جزو پر فروش ترین مدل های مجلسی به شمار می آیند.
مدل های مجلسی صندل به سبب اینکه برای استفاده در محیط های بسته طراحی شده اند از این رو در هر فصل و دمای از سال قابل استفاده می باشند.
از جمله این کفش های صندل مجلسی ارزان مدل های تخت می باشند که به جهت استفاده از مواد اولیه کمتر در آنها از قیمت های نازل تری در مقایسه با انواع پاشنه بلند آنها برخوردار می باشند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا