قیمت کفش اسپرت هولوگرامی

21 شهریور 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های اسپرت هولوگرامی به عنوان شیک ترین و محبوب ترین مدل های امروزی بازار شناخته شده اند که بسته به کیفیتی که دارند در انواع قیمت ها و در اقسام زنانه، مردانه و بچه گانه تولید و ارائه می شوند.


به نظر می رسد کفش هایی که زرق و برق بسیاری دارند بیشتر مورد توجه خریداران قرار می گیرند که در این میان مدل های هولوگرامی به جهت داشتن طراحی خاص و زیبایی بی نظیر آمار فروش قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند.
رویه های هولوگرامی بر روی کفش های اسپرت به شکل ترکیبی با انواع رویه ها نظیر بافتی، بافتی، چرم، لمه ای و... تولید می شوند که در این میان مدل های ترکیب با لمه ای به عنوان پرفروش ترین مدل ها شناخته شده اند.
خوشبختانه کفش های اسپرت هولوگرامی بسیار متنوعی در کشور به ویژه در شهرهای نظیر تهران و تبریز تولید می شوند که توانسته اند نیازها و سلایق بسیاری از خریداران را در کشور مرتفع سازند.

کفش اسپرت هولوگرامی

خرید عمده انواع کفش اسپرت هولوگرامی

کفش های اسپرت هولوگرامی در طراحی های ارزان تا لوکس ارائه در این مرکز خرید عمده ارائه می شوند مدل های ارزان تر دارای میزان فروش قابل توجهی می باشند چرا که افراد بیشتری قادر به تهیه مدل های قیمت پایین تر می باشند.
مدل های با کیفیت و لوکس تر این کفش ها معمولا دارای زیره های خاص تری می باشند که از جمله مشهورترین آنها زیره های لژدار همانند زیره های خرسی می باشد.
در برخی از مدل های کفش اسپرت از نوع هولوگرامی ممکن است تنها در بخش کوچکی به عنوان مثال پشت کفش رویه هولوگرام به کار رود و در مواردی نیز هولوگرام بخش قابل توجهی از رویه کفش را به خود اختصاص داده است.

کفش اسپرت هولوگرامی

مدل کفش اسپرت هولوگرامی شیک

از جمله مدل های زیبا و شیکی از کفش های اسپرت هولوگرامی که قصد معرفی آن را در این قسمت داریم سبکی با رویه ترکیبی بافتی و هولوگرامی است.
همان طور که مشاهده می کنید از رویه هولوگرام تنها در پشت این کفش استفاده شده است که همین میزان کم سبب شده است کفش بسیار شیک و خاص جلوه نماید.
این سبک کار در رنگ بندی های متنوعی تولید می شود و داری وزن کم و راحتی مناسبی می باشد از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارد توسط تولید کنندگان مطرح باغ سپهسالار تولید می شود از این رو می توان کیفیت آن را به مشتریان تضمین نمود.

کفش اسپرت هولوگرامی

قیمت انواع کفش اسپرت هولوگرامی

اعلام روزانه یا هفتگی لیست قیمتی از انواع کفش اسپرت هولوگرام جدید و شیک از جمله مواردی که است که همواره خریداران کفش درخواست آن را دارند.
یکی از راه هایی به روز و مناسبی که می تواند این اطلاعات را در در اسرع وقت در اختیار مشتریان قرار دهد استفاده از کانال های پیام رسان ها می باشد.
این پیام رسان ها به جهت اینکه به راحتی در گوشی های هوشمند نصب می شوند و به محض اتصال به اینترنت آگهی ها و پیام ها را به مشتریان خود ارسال می نمایند از این رو می توانند گزینه بسیار خوبی برای فعالان تجاری در این عرصه به شمار آیند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا