چاپ کردن این صفحه

فروشگاه کفش مردانه اسپرت ارزان قیمت

24 مهر 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

برآوردها حاکی از آن است که بخش اصلی کفش های مردانه اسپرت ارزان قیمت که در فروشگاه ها و مراکز پخش آنها عرضه می شوند مربوط به تولیدات ایرانی می باشد که این امر کار خرید و فروش آنها را بسیار ساده تر و راحتتر از همیشه نموده است.


شاید برای بسیاری این سوال پیش آید که آیا کفش های اسپرت مردانه می توانند از کیفیت لازم و مناسب برخوردار باشند و از نظر ظاهری نیز این امکان را دارند که نظر خریداران را به خود جلب نمایند.
خوشبختانه به دلیل اینکه کفش های مردانه اسپرت در ایران قابل تولید می باشند و دستگاه های پیشرفته ای نیز برای طراحی و ساخت آنها در کارگاه ها و کارخانه ها تعبیه شده است قیمت برای مصرف کننده نهایی بسیار کمتر از مدل های خارجی آنها محاسبه می شود.
به عبارتی کاهش هزینه های ساخت و تولید انبوه به دلیل دستگاه های پیشرفته و همچنین تولید بومی آنها علت اصلی کاهش قیمت آنها به شمار می آیند.
کفش های ارزان قیمت مردانه نیز برای خود درجه بندی دارند برخی از آنها دارای قیمت های معمول و برخی دارای نرخ های بسیار ارزانی می باشند از این رو در زمره کفش های حراجی قرار می گیرند و معمولا هر تولیدی نمی تواند این سبک کفش ها را با کیفیت مورد نظر خریداران تولید نماید.

فروشگاه کفش مردانه اسپرتفروشگاه اینترنتی کفش مردانه اسپرت ارزان

فروشگاه های تک فروشی و عمده فروشی بسیاری در کشور می باشند که علاوه بر ارائه خدمات خود به شکل سنتی محصولات و مدل های خود را به صورت اینترنتی نیز به خریداران در سایت ها و کانال ها معرفی می نمایند در نتیجه برای مشتریان در راه های دور این امکان فراهم می شود که خریدهای خود را از راه دور انجام دهند.
بخش بسیاری مشتریان قدیمی و بومی این فروشگاه ها نیز برای راحتی و دور ماندن از معضلات ترافیک و اتلاف وقت نیز ترجیح می دهند خریدهای خود را به شکل غیرحضوری انجام دهند.
بسیاری از کارگاهها کفش های ارزان به شکل سنتی فعالیت می نمایند و از این رو یافتن آنها مستلزم جستجو آنها می باشد که در مواردی فرد مجبور است به تولید کنندگان بسیاری مراجعه نماید.

فروشگاه کفش مردانه اسپرتپخش عمده کفش مردانه اسپرت ارزان

فروشندگان مراکز پخش عمده مردانه که به شکل آنلاین نیز خدمات دهی انجام می دهند می توانند این مشکل خریداران را به خوبی حل نماید و آنها به جای اینکه با چندین تولیدی طرف حساب شوند و زمان زیادی را برای خرید صرف نمایند با یک مرکز به همکاری بپردازند و به شکل یکجا انواع کفش های مردانه اسپرت مورد نظر خود را سفارش دهند.
از جمله مدل های کفش اسپرت ارزان می توان به اقسام با رویه های بافتی، فوم، چرم مصنوعی، پشت چرمی، اشبالت و... به شکل ساقدار و بدون ساق اشاره نمود این کفش های دارای زیره هایی با درجه های کیفی مختلف اعم از پیو، پی وی سی، ای وی آ، پلیمر و... می باشند.


مدل کفش مردانه اسپرت ساقدار ارزان

مدل های کفش اسپرت مردانه ای نیز در بازار عرضه می شوند که دارای ساختار کلاسیک می باشند این کفش ها به شکلی می باشند که می توانند هم با تیپ های نیمه رسمی و هم اسپرت هماهنگ شوند که از جمله آنها می توان به سبک نیم بوت مردانه وینتا اشاره کرد
این نیم بوت ها که جزو کفش های اسپرت دسته بندی می گردد دارای رویه چرم مصنوعی می باشد پارچه دوخته شده در پشت آن که از جنس مخمل می باشد زیبایی بیشتری به این کفش بخشیده است این کفش یکی از گزینه های مناسب برای استفاده در روزهای سرد پاییزی و زمستانی می باشد.
کفش به جهت داشتن زیره دوردوخت شده دارای مقاومت خوبی می باشد و مدت های بیشتری می توان از این کفش استفاده نمود.

فروشگاه کفش مردانه اسپرت
مشخصات کفش مردانه Vinta
• جنس رویه چرم مصنوعی
• جنس زیره از پلاستیک فشرده مقاوم
• دارای زیره صاف و دوردوخت
• سایز بندی 40-44
• قیمت عمده 41000 تومان
این کفش در دو رنگ اصلی مشکی و قهوه ای از مرکز کفش وانیا قابل سفارش می باشد.

قیمت کفش مردانه اسپرت پیاده روی

از جمله مدل های پرفروش در میان کفش های مردانه اسپرت ارزان سبک های پیاده روی رویه بافتی است این کفش با برندهای مختلفی در بازار عرضه می گردد اما تمام آنها از مرغوبیت لازم برخوردار نمی باشند.
از جمله سبک هایی که در این مرکز ارائه می گردد مدلی با برند آدیداس می باشد که دارای زیره تزریق مستقیم می باشد از این رو کفش بسیار منعطف ،نرم و سبک می باشد.

فروشگاه کفش مردانه اسپرت
ویژگی کفش مردانه راحتی
• زیره تزریق
• سایزبندی 44-40
• سری 12 تایی
• در سه رنگ مشکی، سرمه ای و قهوه ای
• با دو سبک رویه چاپی و بدون چاپ
با خرید 25 کارتن از این کار شما خریداران عمده می توان می توانید یک کارتن به رایگان خریداری نمایید.

برچسب :

درباره نویسنده

Admin