فروش عمده کفش اسپرت تهران

01 دی 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های اسپرت تولید شده در تهران دارای بیشترین سهم فروش در مراکز پخش عمده آنها در کشور به شمار می آیند و با پیشرفته شدن این صنعت در این شهر نیز روز به روز نیز بر تنوع و مشتریان آنها در کشور افزوده می شود.


در ایران برندهای ایرانی بسیاری در زمینه تولید کفش های اسپرت کار می کنند اما تنها برخی از آنها توانسته اند شهرت نسبی کسب نمایند چرا که بسیاری از افرادی که در حوزه کفش های اسپرت فعالیت می نمایند کفش هایی را سفارش می دهد که با برندهای مشهور جهان نام گذاری شده اند.
ورود جوانان فعال و نخبه در این زمینه سبب پیشرفت های شگرفی در صنعت تولید کفش اسپرت در ایران شده است و از دیگر سو باعث شده است که کفش های مشابه با کیفیت خارجی با قیمت های بسیار پایین تری در کشور به دست مصرف کنندگان برسد.
وجود کارگاه های فعال در تهران که روز به روز نیز بر تعداد آنها نیز افزوده می شود سبب شده است که این شهر به عنوان قطب تولید کفش های اسپرت در ایران شناخته شود.

فروش عمده کفش اسپرت

 

فروش عمده کفش اسپرت مردانه شیک

بخش قابل توجهی از کفش های مردانه که در تهران تولید می گردد مربوط به کفش های اسپرت می باشد در واقع اگر شخصی بخواهد یک جفت کفش اسپرت با کیفیت با طراحی زیبا در ایران پیدا کند اولویت او شهر تهران و برای کفش های دیگر نظیر مجلسی و راحتی اولویت او شهر تبریز می باشد.
از جمله کفش های اسپرت که می توان به آن اشاره نمود سبک های بوتیکی این کفش های می باشد که دارای طراحی های خاصی می باشند و دارای ترکیبی از ظاهر اسپرت و راحتی می باشد که نمونه ای از آن را در زیر مشاهده می کنید که دارای طراحی بی نظیر و کیفیت عالی می باشد.
برای دیدن مدل های بیشتر از انواع کفش های مردانه، زنانه، پسرانه و دخترانه کانال های اختصاصی بدین منظور طراحی شده که روزانه مشتریان عزیر را در جریان آخرین و جدیدترین محصولات به همراه قیمت آنها قرار می دهد.

فروش عمده کفش اسپرت تهران

قیمت عمده کفش اسپرت زنانه ارزان

از جمله کفش های اسپرت تهران که بسیاری از فروشگاه داران حداقل دو تا سه مدل از آنها را برای فروشگاه خود درخواست می نمایند مدل های زنانه اسپرت ارزان با زیره های ونس مانند می باشند که نمونه از آنها را به شکل ست کیف و کفش بافتی در زیر مشاهده می کنید.
این کفش ها هر چند ممکن است چند ماه بیشتر قابل استفاده نباشند اما با این حال برای کسانی که حس تنوع طلبی دارند و یا توان مالی قابل توجهی ندارد گزینه مناسبی به شمار می آید.
این ست کیف و کفش بافتی که رویه آن به شکل لیزری تولید می شود دارای سری 12 تایی می باشد و در رنگبندی بسیار متنوعی تولید می شود.
رویه کار از جنس کوبا و سایزبندی آنها 37 تا 40 می باشد و تعداد کیف مورد درخواست آنها دلخواه می باشد و قیمت عمده کفش آن 37 و قیمت عمده کیف آن نیز 37 می باشد که کیفیت آن در مقایسه با قیمت آن عالی می باشد.

فروش عمده کفش اسپرت
تولید انواع کفش اسپرت در تهران

تولید کنندگان در شهر تهران در دو سبک فعالیت می نمایند دسته اول افرادی می باشند که کیفیت و استاندارد بودن کارها برای آنها بسیار اولویت داشته و ممکن است کفشی که ارائه می دهند قیمت بالاتری در مقایسه با دیگر کفش ها در بازار داشته باشد.
دسته دوم کفش های اسپرت تولیدی در شهر تهران که بالاترین میزان سهم را در بازار به خود اختصاص داده اند مدل های ارزان قیمت این کفش ها می باشند این کفش ها بر اساس توانایی مالی اکثریت جامعه طراحی می شوند از این رو ممکن است از کیفیت لازم برخوردار نباشد اما با این حال چون توسط عمده فروش ها و فروشگاه ها بسیار درخواست می شوند از این رو کارگاه های بسیاری در این شهر فعال می باشند اما با این حال ممکن است که کارگرد برخی از آنها چندان رضایت بخش نباشد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا