کانال تلگرام عمده کفش بچه گانه ارزان

28 بهمن 1397
(4 رای‌ها)
اندازه قلم +

در کانال تلگرام عمده فروشی کفش بچه گانه سبک های ارزان و شیکی از انواع مدل های دخترانه و پسرانه در سایزبندی های مختلف ارائه می شود که این امر فرصت مناسبی را برای ارزان سراها و حراجی ها به وجود می آورد.


نیاز به خرید کفش های بچه گانه ارزان تولید آنها را از سوی سازندگان کفش افزایش داده است از دیگر سو با افزایش قیمت کفش های چینی بنجل خارجی تمایل مشتریان به این سبک ها بیش از بیش افزایش یافته است.
مدل های ارزان قیمت ایرانی هم می توانند کیفیت مناسبی داشته باشند و هم در مقایسه با مدل های چینی از نرخ پایین تری برخوردار باشند.
مراحل کار کفش های حراجی ها و میزان استفاده از مواد اولیه در تولید آنها در مقایسه با مدل های معمول بازار کمتر می باشد که این امر باعث کاهش قیمت تمام شده آنها می شود.

کفش بچه گانه ارزان

مدل کفش بچه گانه دخترانه ارزان

از جمله کفش های بچه گانه ارزان و شیک که در این مجموعه ارائه می شود مدلی در سبک زیر است که وجود پاپیون بر روی آن سبب جذابیت بیشتر آن گردیده است.
این کفش در دو جنس ورنی و یوف تولید می شود و در مقایسه با قیمتی که دارد کیفیت قابل قبولی را دارا می باشد این محصول در کانال کفش بچه گانه به همراه مشخصات و قیمت قرار داده شده است و سفارش آن در رنگ بندی های مختلف در کمترین زمان میسر می باشد.

کفش بچه گانه ارزان

مدل کفش بچه گانه پسرانه ارزان

مدل های ارزان و شیک از انواع کفش های بچه گانه که وانیا ارائه می نماید بسیار متنوع می باشد و در سبک های اسپرت، راحتی و مجلسی ارائه می شود.
از جمله مدل های اسپرت ارزان که در این مرکز به فروش می رسد سبکی در نوع اسپرت می باشد که در زمره مدل های نقل پا دسته بندی می گردد.
سایز این کفش بین 22-25 است و رنگ بندی های متنوعی را دارا می باشد و با برند آدیداس ارائه می شود. چسبی بودن کار پوشاندن این کفش ها را برای والدین راحتتر می نماید.

کفش بچه گانه ارزان

کانال تلگرام فروش کفش بچه گانه

وجود یک کانال اینترنتی کار معرفی و عرضه کفش ها را سریع تر و راحتتر می نماید و خریداران با عضویت در آن می توانند به شکل روزانه از مدل های جدید و قیمت های به روز مطلع گردند و نسبت به خرید تصمیم های سریع تری بگیرند.
در واقع کانال این امکان را برای مشتریان ایجاد می کنند که بتوانند در هر زمانی نسبت به بررسی و سفارش موارد مورد نظر خود در کمترین زمان اقدام نمایند که این امر در فروش های سنتی به این شکل میسر نمی باشد و نیاز به حضور افراد در محل برای دیدن سبک های جدید دارد.
با کلیک بر روی لینک کانال تلگرام بچه گانه هم اکنون می توانید در این کانال عضو شوید. در این کانال انواع کفش های بچه گانه دخترانه و پسرانه در قیمت های معمول و حراجی گذاشته می شود و به دلیل نداشتن محدودیت در ارسال کارها به اقصی نقاط کشور قابل ارسال می باشند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا