قیمت عمده کفش نیم بوت بچه گانه

12 آبان 1398
(2 رای‌ها)
اندازه قلم +

عرضه کفش های نیم بوت بچه گانه شیک و زیبا با فرا رسیدن فصل پاییز آغاز می شود و بسیاری از خریداران برای به روز کردن محصولات فروشگاه خود به دنبال دریافت لیست قیمت عمده ای از انواع آن در مدل های زیبا و شیک می باشند.


نیم بوت های بچه گانه پسرانه و دخترانه در بسیاری از موارد دارای ساختار متفاوتی هستند مدل های کفش دخترانه اغلب فانتزی تر و دارای طراحی های ویژه ای می باشند اما مدل های پسرانه معمولا از رنگ بندی و طراحی های محدودتری برخوردار می باشند.
اما با این حال تنوع در تولید و ارائه مدل های زیبا و شیک از اقسام پسرانه سبب شده است که تا حدودی این محدودیت کمتر به چشم آید.
برندهای بسیاری در جهان اقدام به تولید نیم بوت های بچه گانه می نمایند که اخیرا واردات آنها به کشور بنا به مسائلی و برای حمایت از تولید داخلی با محدودیت های بسیاری روبرو شده است و از طرفی نیز به جهت داشتن قیمت های بالا مشتریان بسیاری را از خرید آنها منصرف می سازد.
خوشبختانه در ایران می توان مدل های زیبایی از مدل های نیم بوت بچه گانه پسرانه و دخترانه را با کیفیت های بالا و استاندارد به راحتی با مناسب ترین قیمت ها تهیه نمود.

قیمت عمده کفش بچه گانه
قیمت کفش نیم بوت بچه گانه کت

از جمله سبک هایی نیم بوت که در میان کفش های بچه گانه طرفداران بسیاری دارد مدلی با برند Cat می باشد این سبک ها این روزها در ایران نیز با کیفیت بسیار خوبی تولید می شوند که توانایی رقابت با محصولات خارجی را دارند.
از جمله این نوع مدل ها نوعی با طراحی زیر می باشد که بیشتر مناسب استفاده برای پسران کوچک و نوجوان می باشد پیو بودن زیره و دوردوخت بودن آن سبب شده است که کفش از مقاومت بالایی برخوردار باشد.
زیره کفش عاج دار بوده و مانع از لیز خوردن می باشد و ساق بلند آن به خوبی از پاها در برابر سرما و بارش باران و برف محافظت می نماید.

قیمت عمده کفش بچه گانه

مشخصات

رویه کار طرح چرم
زیره پیو
سایز 31.35 قیمت عمده 73000
سایز 36/40 قیمت عمده 83000

قیمت عمده کفش نیم بوت اسپرت

از جمله نیم بوت هایی که در بازار ایران به وفور یافت می شود و مشتریان بسیاری نیز دارد مدل های اسپرت ساقدار آنها می باشند این کفش ها در مواردی به شکلی تولید می شوند که دختران و پسران می توانند از آنها استفاده نمایند.
از جمله این کفش ها که از کیفیت خوبی برخوردار می باشد و تولید شهر تبریز نیز هستند مدل هولوگرامی زیر می باشد.
کار دارای تنوع رنگبندی می باشد و به جهت داشتن زیره پیو کم و وزن و نرم می باشد و پاها در طول روز دچار خستگی کمتری می باشد.

قیمت عمده کفش بچه گانه

مشخصات
سایز 36/40
رویه طرح چرم هولوگرامی
زیره پیو
قیمت عمده 1120000 تومان

فروش عمده کفش نیم بوت دخترانه ارزان

کفش های نیم بوت بچه گانه دخترانه همانند دیگر سبک ها از مدل های پسرانه متنوع ارائه می گردند.
تنوع در ارائه و وجود مدل های فانتزی و جذاب بسیار در بازار خانواده ها را به خرید هر ساله آنها برای کودکان ترغیب می نماید به ویژه اینکه کودکان در سن رشد بوده و در هر فصل از سال ممکن است به یک جفت متناسب با فصل نیاز داشته باشند.
پایین بودن قیمت عمده یک کفش و از دیگر سو داشتن طراحی زیبا و با کیفیت سبب می شود که خریداران به خرید آن ترغیب گردند.
در بین مدل های کفش دخترانه در وانیا می توان به مدل نیم بوت دخترانه با طراحی شطرنجی اشاره نمود این مدل از سبک های جدید این مرکز بوده و در رنگ بندی متنوعی ارائه می گردد.

قیمت عمده کفش بچه گانه

مشخصات
سایز 25 تا 30
رویه فوم پولکی
سری 12 تایی
قیمت عمده 44500 تومان
برای سفارش این کفش و دیدن مدل های بیشتر از انواع کفش بچه گانه هم اکنون می توانید با مراجعه به بخش منو بالای سایت در کانال کفش بچه گانه عضو شوید و همه روزه در جریان جدیدترین مدل ها قرار گیرید.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا