فروش اینترنتی کفش بچه گانه دخترانه

06 آذر 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های بچه گانه دخترانه در سایزبندی های مختلف در کشور تولید می گردد و فروش عمده آنها به شکل اینترنتی امکان تهیه آنها در مدل های متنوع و طراحی های جدید و متناسب با هر فصل در هر نقطه از ایران پهناور فراهم کرده است.


تولید کفش های بچه گانه دخترانه باب طبع جامعه همیشه کار آسانی نیست و نیازمند تولید کنندگان و طراحان متخصص و حرفه ای می باشد که نیازها را به خوبی تشخیص و متناسب با آن به طراحی و تولید می پردازند.
تولید کنندگان برای ایجاد جذابیت بیشتر در کفش های بچه گانه بر روی رویه کفش ها طرح های فانتزی کار با رنگ بندی های جذاب کار می کنند و یا بسته به نوع سبک کار تزئینات برجسته ای به شکل گل، پروانه، عروسک و... بر روی آن قرار می دهند.
در بسیاری از موارد قالب کفش های بچه گانه دخترانه با مدل های که برای سایزهای زنانه تولید می شود متفاوت می باشد و در موارد کمی در همان قالب با سایز کوچک تر تولید می شود.

فروش کفش بچه گانه دخترانه
فروش کفش بچه گانه دخترانه مجلسی

همان طور که بزرگسالان برای موقعیت های مختلف نیازمند کفش های متناسب با آن می باشند کودکان نیز در هر شرایط و مکانی نیاز به کفشی دارند که درخور آن باشد.
حساسیت به تیپ و ظاهر دختران کوچک و نوجوان بیش از پسران می باشد و آنها دوست دارند به همراه لباس های مخصوص مهمانی خود کفش های مجلسی زیبایی به پا کنند که همین امر موجب شده است که تولید و فروش کفش های دخترانه مجلسی بسیار بیش از سبک های پسرانه باشد.
از جمله این مدل ها سبکی به مانند زیر است که دارای طراحی فانتزی و رویه مخملی مانندی می باشد که برای دختران کوچک بسیار مناسب می باشد و سبک دیگر که با طراحی قلبی شکل تولید می شود از جذابیت بیشتری برخوردار می باشد.
مدل قلبی در دو سایزبندی 22 تا 25 و 25 تا 30 با کیفیت بسیار خوب و قیمت ارزان به خریداران ارائه می شود.

فروش کفش بچه گانه دخترانه

فروش کفش بچه گانه دخترانه
فروش عمده انواع کفش بچه گانه زمستانی

با فرا رسیدن روزهای سرد سال والدین به فکر تهیه یک جفت کفش مناسبی می باشند که پاهای کودک را به خوبی حفظ نماید و در عین حال نیز زیبایی و جذابیت خاصی در ظاهر او ایجاد نماید.
به دلیل اینکه کودکان در سنین رشد می باشند و کفش های آنها خیلی زود خراب می شود از این رو والدین مجبور هستند که در هر سال برای آنها کفش خریداری نمایند که همین امر میزان سفارشات کفش های بچه گانه زمستانی را بالا برده است.
در بین مدل های زمستانی سبک های بوت و نیم بوت خزدار بسیار پرطرفدار می باشند که از جمله آنها می توان به مدلی همانند زیر اشاره نمود.

فروش کفش بچه گانه دخترانه
تولید کفش بچه گانه ارزان

بخش اعظمی از کفش های بچه گانه ای که در ایران تولید می شوند با قیمت های بسیار نازلی ارائه می گردند که همین امر بسیاری از خریداران را به تهیه مدل های ایرانی بچه گانه تشویق کرده است.
کفش های بچه گانه ارزان نیز برای خود درجه بندی دارند برخی از آنها دارای قیمت های بسیار پایین تری هستند که در زمره کفش های حراجی قرار می گیرند و خریداران آنها بیشتر ارزان فروشی ها و بساطی ها در کشور می باشند که از جمله آنها می توان به نمونه ای همانند زیر اشاره کرد.
این کفش از جمله مدل های مناسب روزهای پاییزی می باشد و دارای رنگ بندی متنوعی می باشد و ساختار آن به شکلی است که هم مناسب استفاده های دخترانه و پسرانه می باشد.

فروش کفش بچه گانه دخترانه
مشخصات کفش ساقدار AMO
سایزبندی 25 تا 22
سری 12 تایی
زیره و رویه با کیفیت
دارای دوام بالا و ضدآب
قیمت عمده 24000 تومان
برای دیدن مدل های بیشتر از انواع کفش های لوکس و ارزان مجموعه وانیا خریداران می توانند آدرس @vaniakids را در تلگرام وارد نموده و از مدل های به روز دیدن نمایند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا