خرید عمده کیف پول زنانه

21 آبان 1398
(1 رای)
اندازه قلم +

جدیدترین کیف پول های زنانه ایرانی در جنس های مختلف با قیمت های ارزان و کیفیت های مناسب بخشی از محصولاتی هستند که امکان خرید آنها به شکل عمده در این مجموعه برای مشتریان در کشور فراهم شده است.


کیف پول های زنانه بسته به کیفیتی که دارند دارای قیمت های متفاوتی می باشند بخشی از آنها دارای قیمت های عمده بسیار پایینی می باشند و برعکس بخشی از آنها به جهت استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب از نرخ های بالاتری برخوردار می باشند.
با کیفیت ترین کیف های زنانه از جنس های نظیر چرم های طبیعی بزی، شتر مرغ و... تولید می شوند و از این رو با ضمانت به خریداران ارائه می گردند.
کیف پول ها در اندازه های مختلف تولید می شوند و امروزه بسیاری از آنها طوری طراحی می شوند قابلیت حمل وسایل دیگری نظیر کارت های بانکی، کارت ملی، لب تاپ، موبایل و... برای خریداران فراهم می سازند.

خرید عمده کیف پول
انواع مدل کیف پول زنانه

کیف های پول زنانه به سه دسته اسپرت، کلاسیک و مجلسی دسته بندی می گردند مدل های اسپرت بیشتر جوان پسند می باشند و معمولا دارای طراحی های فانتزی می باشند.
مدل های کلاسیک نیز در بین تمام سنین دارای طرفداران بسیاری می باشند و به عبارتی پرفروش ترین مدل ها متعلق به این دسته می باشد.
کیف پول های زنانه مجلسی همان طور که از نام آنها پیداست برای استفاده در محافل و زمان های خاصی طراحی شده اند و معمولا دارای تزئینات و طراحی های خاصی بر روی خود می باشند.
مدل های مجلسی معمولا در سایزهای بزرگ تری نیز طراحی می شوند تا فرد امکان حمل وسایل کوچک و ضروری همانند موبایل و آینه با آن داشته باشد.

خرید عمده کیف پول

فروش عمده کیف پول زنانه ارزان

کیف های پول زنانه ارزان از جمله پرفروش ترین مدل ها می باشند چرا که امکان خرید بیشتری را برای افراد فراهم می سازد وجود طراحی های مختلف در کیف های پول به افراد با انواع قدرت های مالی امکان خرید آنها را میسر می سازد.
جنس استفاده در این نوع کیف پول ها می تواند بیاله، چرم مصنوعی، انواع پارچه و... باشد. برخی از آنها دارای جای کارت می باشند و برخی از آنها به شکلی طراحی می شوند که دارای بیشترین فضا بوده و امکان حمل وسایلی نظیر موبایل، لب تاپ، پنل خودرو و کارت های بانکی با آنها فراهم می باشد.

خرید عمده کیف پول
کانال پخش کیف پول زنانه

برای دسترسی به کیف های پول زنانه ارزان و ایرانی در تعداد گسترده و متنوع یکی از راه هایی که همواره مشتریان از آن استقبال می نمایند وجود یک کانال پخش کیف آنلاین و به روز می باشد.
از این رو کفش وانیا برای مرتفع سازی هر چه بهتر نیازهای مشتریان خود و راحتی خدمات رسانی به آنها اقدام به راه اندازی کانال پخش کیف جداگانه ای در این زمینه نموده است.
در این کانال علاوه بر کیف پول انواع کیف های زنانه مجلسی، اسپرت و راحتی در انواع طراحی ها و اندازه قرار داده می شود.
علاوه بر آن مشتریانی که در زمینه فروش کفش نیز فعالیت می نمایند می توانند در کنار آن عضو کانال های کفش این مجموعه شوند و از خدمات این مرکز بهره کافی را ببرند.
در قسمت منو سایت لیستی از آنها به مشتریان معرفی شده است.

درباره نویسنده

بازدید از محصولات وانیا

وانیا پوش، در زمینه کفش های زنانه و مردانه مجلسی و اسپورت و بچه گانه و همچنین کیف های زنانه و مردانه در انواع طرح های مجلسی و اسپرت فعالیت خود را آغاز کرده است. برای اطلاع از قیمت جدید ترین محصولات کفش از کانال ما بازدید فرمایید.

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا