بورس فروش عمده کیف زنانه
مطلب ویژه

25 فروردين 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کیف های زنانه به عنوان مهم ترین اکسسوری های در جهان شناخته می شوند و بورس فروش آنها به عنوان یک مرکز عرضه اصلی می تواند در تامین موارد مورد نیاز فروشندگان در سراسر کشور به مشتریان خدمات رسانی نماید.


عرضه کیف های زنانه با تنوع بالا کار انتخاب و خرید موارد مورد نظر مشتریان را سخت نموده است و آنها در یافتن بهترین موارد از نظر کیفی و قیمی سردرگم نموده است.
اما همکاری با یک بورس فروش عمده کیف زنانه که همواره اصول کاری خود را بر رضایت مشتریان خود پیاده نموده است و سعی در ارائه آنها با مناسب ترین قیمت ها نموده است می تواند یک منبع خوبی برای انواع کیف در فصل های مختلف سال شود.
زنان برای موقعیت های مختلف به کیف های متفاوتی نیاز دارند و در نتیجه کیف ها با کاربری های مختلفی در کارگاه ها تولید می گردند.
کیف ها علاوه بر داشتن کاربری های مختلف از سایزها، رنگ ها و ابعاد متفاوتی نیز برخوردار می باشند چرا که زنان دارای اندام ها و وزن های مختلفی هستند و نیاز دارند کیف هایی استفاده کنند که متناسب با سایز و بدن آنها باشد تا احساس راحتی بیشتری داشته باشند و از دیگر سو تنوع کیف ها باید به شکلی باشد که با سلایق و نیازهای آنها منطبق باشد.

معرفی انواع مدل کیف زنانه در یک مرکز فروش

کیف های زنانه در مدل های اداری، مجلسی، روزمره و دانشجویی تولید می شوند که هر کدام برای خود دارای زیر مجموعه های متنوعی می باشند که در ادامه به معرفی برخی از آنها اشاره می نماییم که اغلب در بسیاری از بورس های فروش عمده این روزها به راحتی یافت می شوند.


• کیف دستی بولینگ

جزو پرفروش ترین مدل های زنانه به جهت داشتن کاربری بالا می باشند این کیف در سایزهای متوسطی تولید می شود.

فروش عمده کیف زنانه
کیف دوشی توت

 کیفی مستطیلی شکل دارای دسته های کوتاه و بند جداشدنی می باشد و جزو پرفروش ترین مدل های کیف زنانه می باشد.

فروش عمده کیف زنانه
کیف خرید

جزو کیف های بزرگ می باشد و قابلیت حمل وسایل زیادی را دارد این مدل کیف دارای بندهای بلند بوده و برای زمان های خرید مورد استفاده قرار می گیرد و دارای مواردی در طراحی می باشد که می تواند در دیگر زمان ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

خرید عمده کیف زنانه

کیف ساتچل

یک نوع کیف دستی مستطیلی بزرگ تا متوسط است که برای سفر، کارهای اداره و دانشگاهی بوده و دارای یک بند جدا برای حمل آسان آن می باشد.

بورس فروش کیف زنانه

کیف دستی کلاچ

این کیف بی بند بوده و اغلب به عنوان کیف مجلسی مورد استفاده قرار می گیرد.

کیف دستی زنانه عمده

کوله پشتی اسپرت

 بهترین گزینه برای حمل وسایل زیاد در مدارس، دانشگاه و یا سفرهای کوتاه مدت می باشند.

فروش عمده کوله پشتی زنانه

کیف پول فانتزی و مجلسی

 کیف های پول در اقسام چرم و غیر چرم تولید می شوند و دارای سایزهای مختلفی می باشند و در مواردی به شکلی می باشند که به راحتی در جیب شلوار و مانتو جای می گیرند.

خرید کیف پول زنانه عمده

کیف دوشی بندی

 این کیف ها شامل اقسام مجلسی و اسپرت می باشند و در مواقعی که فرد می خواهد دستان آزاد بیشتری داشته باشد گزینه بسیار خوبی می باشد.

خرید کیف دوشی زنانه
کیف خورجینی

 از سبک کیف های سربازی الهام گرفته شده است که بالایش باز بوده و با یک بندی که کشیده می شود بسته می گردد.

خرید عمده کیف زنانه شیک
کیف رویه دوختی

 این کیف ها بسیار پرجلوه می باشند و همچون لحاف های قدیمی دارای دوخت های لوزی مانند می باشند.
هر کدام از مدل هایی که در بالا معرفی شد به نوبه خود می توانند دارای سبک های مجلسی و روزمره باشند و در مواردی همچون کیف دستی بولینگ به عنوان کیف های اداری نیز مورد استفاده قرار گیرند که این قبیل موارد به سبب پرکاربرد بودن بسیار پرفروش می باشند.

خرید عمده کیف زنانه از تهران

بخش اصلی کیف های زنانه غیر چرم در ایران در تهران تولید می شوند این کیف ها از نظر تنوع و کیفیت و قیمت مناسب بی نظیر می باشند و این امر بسیاری از خریداران را برای تامین کیف های مورد نیاز فروشگاه خود به این شهر می کشاند.
اما همواره شرایط برای همگان یکسان نیست و همیشه نمی توانند برای خرید به این شهر سفر نمایند نمونه ای از آن محدودیت های سفر در زمان بیماری واگیردار کرونا می باشد که خرید حضوری می تواند هم برای خریداران و هم فروشنده پرریسک باشد.
در این زمان بهترین راه حل برای خرید عمده کیف استفاده از خدمات اینترنتی می باشد که بورس های فروش عمده آنها را ارائه می نمایند.

درباره نویسنده

بازدید از محصولات وانیا

وانیا پوش، در زمینه کفش های زنانه و مردانه مجلسی و اسپورت و بچه گانه و همچنین کیف های زنانه و مردانه در انواع طرح های مجلسی و اسپرت فعالیت خود را آغاز کرده است. برای اطلاع از قیمت جدید ترین محصولات کفش از کانال ما بازدید فرمایید.

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا