فروش عمده کیف و روسری ست

07 ارديبهشت 1399
(3 رای‌ها)
اندازه قلم +

ست کیف و روسری به همراه کفش آنها از جمله ترکیب های جدید و به روزی است که مورد استقبال بسیاری از خریداران در کشور قرار گرفته است و تولیدات و مدل های متنوع از آنها امکان فروش عمده و گسترده ای از آنها در سراسر کشور امکان پذیر نموده است.


وظیفه ای که کیف و روسری ست در ترکیب پوشش خانم ها ایفا می نماید کمک به ایجاد زیبایی با هماهنگی مناسب در بین رنگ های لباس ها می باشد. در واقع اگر بانویی لباس ساده بر تن داشته باشد اما کیف، روسری و کفش خود را به صورت درست انتخاب نماید می تواند استایل بی نظیری را برای خود ایجاد نماید.

کیف و روسری های ست در اقسام ساده و پرزرق و برق تولید می شوند که مدل های ساده امکان استفاده بیشتری را در موقعیت های مختلف دارا می باشند اما مدل های پرزرق و برق اغلب برای استفاده در مراسمات و مهمانی ها مناسب می باشند.
مدل های تولید ایرانی این سبک از ست ها که اخیرا در بازار رواج پیدا کرده اند از قیمت های بسیار مناسبی برخوردار می باشند و با این وجود از کیفیت های قابل قبولی برخوردار می باشند و اغلب در سبک های اسپرت و روزمره تولید می شوند.
جنسی که در تولید کیف و روسری های ست استفاده می شود در زیبایی و کیفیت کار بسیار موثر می باشد و اساسا رویه هایی که دارای جنس های ضعیف تری می باشند مسما از زیبایی کمتری نیز برخوردار هستند.

فروش ست کیف و روسری زنانه

فروش ست کیف و روسری ارزان

معمولا خانواده هایی که بودجه کمتری را برای کیف و روسری و کفش خود در نظر گرفته اند به سراغ مدل های ایرانی و ارزان تر می روند و اگر طرحی از نظر قیمتی و ظاهری مورد قبول آنها باشد نسبت به خرید آنها اقدام می نمایند.
مدل های ست انواع کیف و روسری این مرکز به جهت داشتن طراحی های جوان پسند و به روز و همچنین قیمت های بسیار مناسب به خوبی می تواند مشتریان بسیاری را برای خرید آنها به داخل فروشگاه شما جذب نماید.
این ست ها گاها به شکل نیم ست کیف و روسری و یا ست کامل کیف و روسری به همراه کفش هماهنگ با آنها به فروش می رود. مزیت فروش ست کامل در این است که خریداران می توانند انتخاب نمایند که کیف یا کفش را نیز به همراه روسری انتخاب نمایند یا خرید آنها تنها ست کیف و کفش بدون روسری باشد یا این امکان را دارند که به خرید کیف، روسری و کفش به شکل جداگانه اقدام نمایند.
مشتریان باید کفش ها را به شکل ده تایی انتخاب نمایند اما از کیف و روسری به هر تعداد می توانند انتخاب نمایند.

فروش کیف و روسری  ارزان

سفارش ست کیف و روسری زنانه

برای اینکه مشتریان بتوانند به ست های کیف و روسری به شکل ساده تری دسترسی یپدا کنند و نسبت به قیمت ها در اسرع وقت مطلع گردند صفحاتی در شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام راه اندازی شده است.
مزایایی این صفحات این است که زمانی محصولی در سایت قرار گرفت مشتریان در اسرع وقت نسبت به آن مطلع می شوند و سفارشات خود را می توانند در همان جا به ثبت برسانند.
از دیگر سو در هر لحظه می توانند سوالات و ابهامات خود را به بخش مدیریت ارسال کنند تا بتوانند سفارشات بهتر و رضایت بخش تری داشته باشند.
برای سفارش کافی است که موارد انتخابی خود را در زمینه ست روسری و کیف یا ست کامل در هر میزان که مد نظر داشتند به آیدی بخش مدیریت ارسال نمایند.
در صورتی که طرح های انتخابی موجود باشد در اسرع وقت فاکتور شده و با استفاده از باربری یا تیپاکس به آدرس اعلامی ارسال می شود.
با عضویت در کانال های این مرکز خریداران در هر روز از ماه و هفته می توانند از جدیدترین سبک های کیف و کفش مطلع گردند.

قیمت عمده کیف و روسری
قیمت کیف و کفش و روسری ست جدید

بسیاری از زنان ترجیح می دهند که حداقل یک ست کیف و روسری مناسب در منزل برای استفاده در زمان های خاص داشته باشند از این رو همواره به دنبال سبک های جدید و قیمت مناسبی در بازار می باشند.
ما در این قسمت به معرفی برخی از مدل های کیف و روسری جدید به همراه قیمت های آنها می پردازیم این ست ها به همراه کفش یا بدون آن قابل عرضه می باشند.
این مدل ها دارای ظرافت و کیفیت بالایی می باشند که سبب استقبال فراوان از آنها از سراسر کشور شده است.
تمام کیف و روسری های این قسمت دارای کیفیت،قالب و قیمت یکسانی می باشند و تفاوت آنها تنها در رنگ بندی و طراحی رویه می باشد.

قیمت عمده کیف و روسری زنانه

قیمت عمده کیف و روسری زنانه
قیمت کفش: 27000 تومان
قیمت کیف: 32000 تومان
قیمت روسری:43000 تومان
موادی که در این ست ها استفاده شده نو و مرغوب می باشد و زیره کار نیز نرم و سبک می باشد. قواره روسری 1.5 متر می باشد و جنس نخی می باشد.
کیف نیز از ابعاد بسیار خوب و مناسبی برخوردار می باشد و می توان به راحتی با آن وسایل زیادی را حمل نمود و درنتیجه برای زنانی که کودکی دارند و می خواهند از کیف های بزرگ تری استفاده نمایند مناسب می باشد.

درباره نویسنده

بازدید از محصولات وانیا

وانیا پوش، در زمینه کفش های زنانه و مردانه مجلسی و اسپورت و بچه گانه و همچنین کیف های زنانه و مردانه در انواع طرح های مجلسی و اسپرت فعالیت خود را آغاز کرده است. برای اطلاع از قیمت جدید ترین محصولات کفش از کانال ما بازدید فرمایید.

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا