فروش عمده انواع کیف و کفش

25 خرداد 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کیف و کفش های زنانه و دخترانه در طرح بندی های جدید با توجه به نیازهای روز جامعه طراحی می شوند و به جهت تولید آنها در سطح گسترده و متنوع فروش عمده آنها به شکل غیر حضوری و آنلاین از سراسر کشور برای مشتریان عزیز فراهم شده است.


این روزها کیف و کفش های مورد مصرف زنان و دختران می باشد که از جنبه زیباشناختی بتواند نیاز آنها را اقناع کند بر اساس همین رویکرد تولید کنندگان و طراحان همواره به دنبال طراحی سبک هایی می باشند که بتوانند بیشترین بازخورد را از آن بگیرند.
اهمیت داشتن هماهنگی مناسب بین کیف و کفش برای بسیاری از زنان از جمله مواردی است که این دو بازار را به هم وصل می کند به عبارتی زمانی که لازم است که کیف و کفش های زنانه به شکل ست طراحی شوند این ارتباط برقرار می شود.
اما تولیدات در زمینه کیف و کفش های زنانه ست به اندازه کیف و کفش هایی که به شکل جداگانه طراحی می شود تنوع کمتری دارد از این رو بسیاری از فروشندگان کیف و کفش های مورد نظر خود را اغلب به شکل جداگانه خریداری می کنند و بر اساس رنگ و طراحی های مختلف به ایجاد هماهنگی بین آنها می پردازند.
در کل ارائه کیف و کفش های زنانه هماهنگ و هارمونی در کنار یکدیگر در ویترین فروشگاه می تواند بر جذب مشتریان و در نتیجه بر میزان فروش خریداران تاثیر مثبتی بگذارد و فروش آنها را بالا ببرد.

فروش عمده کیف کشفمدل ست کیف و کفش زنانه شیک

همان طور که اشاره شد کیف و کفش های ست برای مشتریان در مقایسه با سبک هایی که به شکل جداگانه و غیر هماهنگ عرضه می شود جذابیت بیشتری دارد.
از جمله مدل هایی که در این قسمت قصد معرفی آنها را داریم ست کیف و کفش کالج می باشد که تولید باغ سپهسالار تهران می باشد همان طور که می دانید تولیدات غلب کارگاه های این مکان از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و اغلب با تضمین ارائه می شوند.
همان طور که از عکس این کار نیز مشخص می باشد این کیف و کفش ها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار می باشند و دارای رنگ بندی متنوع و بسیار جذاب متناسب با سلایق مختلف می باشند.
زیره اینکار پیو و نرم می باشد و رویه نیز از چرم مصنوعی با کیفیت است که امکان استفاده از آن را برای مدت های طولانی بر خریداران فراهم می نماید.

کیف و کفش ست شیکلیست قیمت عمده انواع کیف و کفش

کیف و کفش های زنانه ای که به شکل ست ارائه می شوند معمولا در کنار هم قیمت عمده آنها ارائه می شود اما سبک های غیرست به شکل جداگانه لیست می شوند.
برای اینکه قیمت دهی کیف و کفش زنانه و دخترانه به شکل راحتتری انجام گیرد این مرکز برای کیف و کفش های زنانه کانال های جداگانه ای طراحی نموده است.
البته مدل های ست در کانال کفش در کنار هم قیمت دهی می شوند این سبک چینش انتخاب و خرید کیف و کفش ها را برای مشتریان بسیار ساده می نماید و آنها در کمترین زمان می توانند به انتخاب و خرید خود اقدام نمایند.
بهتر است که مشتریان همواره از سال جدید به بررسی و انتخاب بپردازند چرا که اغلب سبک های سال قبل ناموجود بوده و یا در صورت موجود بودن قیمت آنها بسیار تغییر یافته است.

ست کیف و کفش زنانهفروش عمده کیف و کفش ارزان

بسیاری از مشتریانی که با وانیا تماس می گیرند به دنبال مدل هایی با قیمت های ارزان تر می باشند که بتوانند با آنها سریع تر و راحتتر در بازار به سود برسند.
در واقع موفقیت در فروش کیف و کفش های ارزان نیازمند وجود مدل هایی با طراحی جذاب و با کیفیت می باشد در واقع هر مدل ارزانی به راحتی نمی تواند فروش بالا را نصیب خود نمایند.
این روزها ست های راحتی کیف و کفش طراح دار زنانه در اقسام مدرن و سنتی بیش از مدل های دیگر در کشور مورد توجه خریداران می باشند به ویژه اینکه برخی از آنها با شکل ست به همراه روسری آنها نیز ارائه می گردد که جذابیت دو چندانی را برای خریداران ایجاد می کند.
این مرکز خدمات فروش عمده خود را به شکل آنلاین ارائه می دهد از این رو ارسال بار به هر نقطه از کشور محدودیت نداشته و توسط باربری های مجاز در کشور در اسرع وقت انجام می گیرد.

درباره نویسنده

بازدید از محصولات وانیا

وانیا پوش، در زمینه کفش های زنانه و مردانه مجلسی و اسپورت و بچه گانه و همچنین کیف های زنانه و مردانه در انواع طرح های مجلسی و اسپرت فعالیت خود را آغاز کرده است. برای اطلاع از قیمت جدید ترین محصولات کفش از کانال ما بازدید فرمایید.

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا