فروش عمده کیف دستی زنانه

05 تیر 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کیف های دستی زنانه از جمله پرکاربرد ترین سبک ها در بین زنان می باشند که در ابعاد مختلف با کیفیت و جنس های مختلف تولید می شوند و وجود تنوع در بین آنها فروش عمده آنها در اقسام گسترده ای در کشور میسر ساخته است.


زنان از دیرباز تاکنون زمانی که از خانه خارج می شدند به همراه خود یک کیف دستی برای گذاشتن وسایل ضروری به همراه داشتند. کیف های قدیمی شکل و سیاق متفاوت تری داشتند و اغلب به وسیله دست توسط خود همان زنان خانه تولید می شدند.
اما امروزه کارگاه های گسترده ای در سراسر ایران افتتاح شده اند که به شکل حرفه ای در زمینه انواع کیف زنانه در انواع دستی، دوشی و کوله فعالیت می نمایند.
این کیف ها دارای ساختارهای مدرن و خاص تری و اغلب از مواد صنعتی استفاده می شود برعکس گذشته که بیشتر کیف ها از الیاف و مواد طبیعی تولید می شدند.
کیف های دستی زنانه ممکن است که بدون بند باشند و یا دارای دو بند کوتاه به همراه یک بند بلند برای حمل راحتتر آنها باشند که هر شخصی بنا به استفاده ای که دارد مدل مناسبی از آنها را انتخاب می نماید.
کلیه کارهای که در وانیا به فروش می رسند به شکل عمده می باشند و خرید به شکل تک یا جزئی از این مرکز خرید میسر نمی باشد.

فروش عمده کیف زنانه
فروش عمده کیف دستی مجلسی

کفش های دستی زنانه مجلسی اغلب دارای ابعاد کوچک تری می باشند و دارای تزئینات بیشتر یا متفاوت در مقایسه با دیگر کیف های مجلسی زنانه می باشند.
کیف های دستی مجلسی ممکن است که تنها دارای یک بند بلند در سبک زنجیری باشند و یا بدون هیچ بند و زنجیری باشند که اغلب بدین شکل تولید می شوند.
برخی از تولید کنندگان برای حمل راحتتر کیف های دستی مجلسی کوچک یک دسته کوچک تعبیه می نمایند و برای سبک هایی که رویه های نرم تری نظیر بیاله یا چرم طبیعی دارند دو دسته کوچک تعبیه می شود.

فروش عمده کیف دستی مجلسی
پخش کیف دستی زنانه چرم

کیف های دستی زنانه چرمی که در ایران تولید می شوند جزو بهترین و شیک ترین کیف های دستی در کشور می باشند که به جهت استفاده از چرم طبیعی کیفیت و مقاومت بالاتری را دارا می باشند.
کیف های چرم زنانه از نظر کیفی دارای درجه بندی می باشند که بهترین های آنها به شکل دستدوز تولید می شوند و از چرم در تمام قسمت های آنها استفاده می شوند.
اما معمول ترین کیف های دستی چرم در ایران مدل هایی می باشند که دارای رویه چرم و آستری غیر چرم می باشند این کیف ها از طراحی های شیک تر و جذاب تری برخوردار می باشند و به نسبت مدل های دست دوز ارزان تر می باشند.

تولید جدیدترین کیف های دستی زنانه

هر روز هر ماه در سال کیف های زنانه جدید وارد بازار می باشند که این سطح از تنوع فرصت بسیاری خوبی برای خریداران عمده ای می باشد که به مراکز پخش آنها مراجعه می نمایند.
چرا که با یکبار مراجعه می توانند مدل های بسیار متنوع و مورد پسندی از آنها را خریداری نمایند و با ارائه مدل های متنوع در فروشگاه خود در جذاب مشتریان موفقیت های بیشتری را بدست آورند.

تولید کیف دستی زنانه
نحوه سفارش عمده کیف از وانیا

برای اینکه مشتریان راحتتر به انتخاب کیف های مورد نظر خود اقدام نمایند یک کانال کیف با نام کانال پخش کیف وانیا به آدرس @vaniabags در تلگرام راه اندازی شده است که با ورود به آن می توانند به شکل هفتگی جدیدترین مدل های کیف زنانه و دخترانه را در سبک ها و مدل های مختلف دنبال نمایند.
حداقل انتخاب از هر کیف باید سه عدد باشد و مجموع کل کیف های انتخاب شده باید حداقل به 30 برسد. مشتریان در انتخاب رنگ کیف آزاد می باشند.
در صورتی که تنها از کیف انتخاب شود باید حداقل 15 عدد انتخاب شود و در صورت انتخاب دو تا سه مدل حداقل سفارش می تواند 20 عدد نیز باشد.
بعد از انتخاب نیاز است که مدل ها به همراه کد و قیمت ها به شکل مستقیم به آیدی بخش مدیریت ارسال گردد و تعداد و رنگ های انتخابی مشخص شود تا بعد از آن نسبت به بررسی موجودی اقدام شود.
بعد از بررسی موجودی از انبار و تایید از سمت مشتری مدل ها مد نظر فاکتور می شود و از طریق باربری، پست یا تیپاکس بسته به انتخاب مشتریان ارسال می شود.

درباره نویسنده

بازدید از محصولات وانیا

وانیا پوش، در زمینه کفش های زنانه و مردانه مجلسی و اسپورت و بچه گانه و همچنین کیف های زنانه و مردانه در انواع طرح های مجلسی و اسپرت فعالیت خود را آغاز کرده است. برای اطلاع از قیمت جدید ترین محصولات کفش از کانال ما بازدید فرمایید.

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا