چاپ کردن این صفحه

فروش عمده کیف زنانه شیک

04 مرداد 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

دنیای متنوع کیف های زنانه یکی از پر رونق ترین بازارهای خرید و فروش پوشاک است. اگر فروشنده پوشاک هستید و علاقمند به دریافت سود بالا از فروش خود هستید و یا از بانوانی هستید که میزان خرید کیف شما بسیار بالا است، با ما همراه باشید تا با فروش عمده کیف زنانه شیک، سود قابل توجهی داشته باشید.


اگر اهل کسب و کار باشید، بازاری باشید، فروشنده پوشاک باشید یا به هر حالتی دستی در کسب و کار داشته باشید قطعا این جمله به گوشتان خورده است که می‌گویند:(( نون تو فروش فلان محصول)). این جمله استعاره از این دارد که بازار خرید و فروش محصول مورد نظر داغ است و می‌توانید با ورود به آن سود ببرید. اگر به دنبال سود خوب هستید به شما می‌گویم امروز نان در فروش کیف زنانه، است. ما با فروش عمده کیف زنانه شیک به شما، در های سودآوری را برایتان باز خواهیم کرد.

فروش کیف زنانه از سودآورترین بازارهای امروز است
دنیای جذاب کیف زنانه

جزئیات در پوشش بانوان بسیار مهم است. زنان چندین برابر بیشتر از مردان به لوازم جانبی پوشش خود مثل کیف، عینک، کلاه و... توجه می‌کنند و شیک بودن این وسایل جزو ملزومات زندگی آنهاست، این نکته را خود بانوان و فروشندگان پوشاک زنانه به خوبی می‌دانند. سالانه رقم بسیار بالایی برابر چندین میلیارد پول، خرج خرید کیف های زنانه می‌شود و این امر نشان دهنده این است که رونق این بازار بسیار بالاست و همچنین سودآوری خوبی دارد.یکی از دلایل فروش بالای این محصول تنوع بالای آن است. پوشش بانوان به نحوی است که برای هر مکانی که م‍ی‌روند استایل و تیپ مخصوصی را آماده می‌کنند که مطابق با آنجا باشد. به همین منظور کیف های مجلسی، کیف های اسپرت، کیف های خرید، کیف های معمولی چند کار و دسته بندی های متفاوت دیگری وجود دارد. امروز در کمد لباس بانوان چندین مدل کیف وجود دارد.
ما با فروش عمده کیف زنانه شیک، رنگ ها و مدل های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهیم که می‌توانید با عرضه آن به بازار علاوه بر سود خوب، جذب مشتری خوب نیز داشته باشید. اصرار ما به این دلیل است که خانوم ها دقت بسیار بیشتری در انتخاب محصول مورد نظرشان دارند. رنگ ها و مدل های به روز در کنار جنس مرغوب، مواردی است که زنان را به خود جذب می‌کند.

فروش عمده کیف زنانه شیک

شیک بودن حرف اول را می‌زند

اگر انتظار دارید محصولاتی که خریداری کرده اید به فروش برسند و علاوه بر آن به راحتی فروخته شوند یعنی مدت زمان زیادی را منتظر نمانید تا قفسه کیف های زنانه خالی شود و نیاز به سفارش مجدد داشته باشید، اصل شیک بودن را رعایت کنید. یکی از نکاتی که محصولات ما را متفاوت و خاص می‌کند توجه به جزئیات و شیک بودن آن است. بسیار دیده شده یک کیف بخاطر یک دکمه مورد پسند واقع شده و در مقابل ممکن است یک زیپ در مکانی اشتباه باعث شود توجهی به کیف مورد نظر نشود. کیف های زنانه انتخابی شما باید از طرح های متنوع و مطابق با سلیقه و مد روز باشد.

انواع مدل های کیف های زنانه

همانطور که پیشتر گفته شد برای هر مقصدی و هر کاربردی، مدل های مختلفی از کیف وجود دارد که زنان به استفاده هماهنگ هرکدام بسیار اهمیت می‌دهند. به عنوان مثال شما هیچگاه نخواهید دید که یک خانوم با تیپ مجلسی در یک مهمانی عروسی از یک کیف اسپرت استفاده کند. برخی از انواع مدل های کیف زنانه به صورت زیر است که ما با فروش عمده کیف زنانه شیک می‌توانیم در اختیار شما قرار دهیم.
1: کیف های دستی یا هندبگ؛ این کیف ها با اندازه ای متوسط و ظاهری تقریبا ساده اما شیک دارای رنگ بندی های متنوع هستند که از سری کیف های زنانه معمولی می‌باشند دارای استفاده چند منظوره می‌توانید آنها را در خیابان و محل کار استفاده کنید. این کیف ها که ظاهری تقریبا رسمی و اداری دارند به کیف های بولینگ هند بگ نیز شهرت دارند زیرا شباهت زیادی به کیف های توپ بولینگ دارند.

فروش انواع کیف زنانه
2: کیف های خرید یا شاپینگ بگ؛ قاعدتا خرید کردن با مهمانی رفتن بسیار متفاوت است. کیف های مورد استفاده در مهمانی تمرکز ساختشان روی ظرافت و زیبایی ظاهر آنهاست. اما در کیف های خرید باید علاوه بر زیبایی و شیک بودن، باید به مسئله جادار بودن و حمل و نقل آسان آن نیز توجه کرد. البته امروز با طرح ها و مدل های متنوع این کیف ها که محبوبیت خاصی در بین زنان بخصوص دختران پیدا کرده است از این کیف ها صرفا برای خرید استفاده نمی‌شود. نکته مثبت این محصول طیف گسترده رنگ و مدل آن است که با انواع تیپ ها ست می‌شود. نام دیگر این کیف های زنانه شیک، کیف های ساحلی است که می‌توانید علاوه بر جا به جایی راحت وسایل خود با توجه به وزن سبکی که این کیف دارد، از زیبایی ظاهر آن نیز بهره مند شوید.
3: کیف های شانه ای یا دوشی؛ کیف هایی که برای انداختن روی شانه ها و دوش ها در نظرگرفته شد دو دو حالت وجود دارند، با بند های بلند و بندهای کوتاه، مدل ها و طرح های این سبک کیف زنانه بسیار متنوع است و کاربردهای مختلف دارد. بعضی از انواع طرح های آن را می‌توان در مهمانی ها و مجالس استفاده کرد برخی دیگر ظاهری اسپرت تر دارند که در جمع های دوستانه و قدم زنی های خیابانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کیف ها غالبا ظاهری شیک و باکلاس دارند. در فروش عمده کیف زنانه شیک، می‌توانیم طرح های بسیار جذابی را در لیست خرید شما قرار دهیم که چشم های زیادی را به خود معطوف کند.
4: کیف های پستچی یا مسنجر؛ این سبک کیف ها ظاهری تجملاتی دارند که برگرفته شده از کیف های قدیمی مانند کیف های پستچی است. اندازه ی کوچک و دستی آنها به همراه تزئینات و طرح های جذاب و غالبا تجملاتی که دارند می‌توانند همراه خوبی برای زنان در مجالس و جشن ها باشند. این کیف های دستی شیک رنگ ها و طرح های متنوعی دارد که با انواع تیپ ها و لباس ها به راحتی ست می‌شوند. وزن آنها به نحوی است که دست را اذیت نمی‌کند. توصیه می‌کنیم این مدل از کیف ها را در لیست خرید خود قرار دهید.

فروش عمده کیف زنانه شیک برای افراد و فروشندگان

چرا بهتر است عمده خرید کنید؟!

ما با فروش عمده کیف زنانه شیک به شما چندین مزیت را در اختیار شما قرار می‌دهیم و می‌توانید مطمئن باشید از یک معامله پر سود بهره برده اید. با خرید کیف زنانه به صورت عمده ای، سود شما از فروش بسیار بیشتر خواهد بود.نکته مثبت خرید عمده از ما، به روز بودن و متنوع بودن طرح کیف ها می‌باشد که مطمئنا در مدت زمان کوتاهی شما را به ثبت سفارش مجدد مجبور می‌کند. رنگ بندی های هر طرح باعث می‌شود دست شما در ارائه محصول در برابر مشتری باز باشد و با این نکته به جذب دائمی مشتری نیز کمک می‌شود. حتی اگر فروشنده و مغازه دار نیستید می‌توانید کیف های مورد نظر خود را به صورت عمده خریداری کنید و با پرداخت پول کمتری برای مدت زمان طولانی تری از طرح ها و مدل های متنوع کیف ها استفاده کنید.علاوه بر تنوع در کیف ها از خرید آنها با قیمت پایین تر نیز سود خواهید برد.

برچسب :

درباره نویسنده

admin