خرید اینترنتی کیف زنانه ارزان قیمت

02 بهمن 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

 


برای اینکه یک مرکز خرید اینترنتی کیف بتواند مدل های متنوعی را به مشتریان خود ارائه دهد نیازمند همکاری با چندین تولیدی در کشور می باشد تا بتواند بر اساس سلایق و نیاز مخاطبان خود مدل های مد نظر را به آنها ارائه نماید.
همواره محصولاتی که در داخل کشور تولید می شوند از نظر قیمتی در مقایسه با مدل های مشابه خارجی خود قیمت های پایین تری را دارند که همین امر بسیاری از خریداران را به خرید این موارد تشویق می نماید.
کیف های زنانه که در ایران تولید می شوند نیز دارای رنج های قیمتی متفاوتی می باشند که گران ترین سبک ها متعلق به مدل هایی است که از جنس چرم طبیعی تولید می شوند.
مدل های ارزان تر از جنس های نظیر بیاله، سوئیت، چرم مصنوعی و... تولید می شوند هر چه ریزه کاری و ظرافت کیف بالا باشد و از یراق آلات و مواد اولیه با کیفیتی ساخته شوند به همان اندازه قیمت کار بالا می رود.

خرید کیف زنانه ارزان قیمت
انواع کیف زنانه ارزان و شیک

کیف زنانه ارزان در طرح های شیک و ارزان و در رنج های قیمتی متفاوت تولید می شوند و انواع کاربری ها را شامل می شوند. از جمله سبک هایی که توسط وانیا عرضه می شود شامل موارد زیر می باشد:
کیف زنانه دوشی: این مدل ها کیف دارای سایزبندی کوچک، متوسط و بزرگ در دو سبک مجلسی و روزمره می باشند که بخشی از آنها دارای طراحی می باشند که می توانند به شکل دستی نیز استفاده شوند.
کیف زنانه دستی: کیف های زنانه دستی نیز با سایزبندی های مختلف تولید می شوند و شامل انواع مجلسی، اسپرت و کلاسیک می باشند این مدل کیف ها دارای دو بند کوتاه می باشند و جزو پرفروش ترین مدل های زنانه به شمار می آیند.
کیف زنانه پاسپورتی: کیف های زنانه پاسپورتی نیز در دو سبک مجلسی و روزمره تولید می شوند مدل های مجلسی دارای زرق و برق بیشتری به نسبت اقسام روزمره می باشند و از رویه های با کیفیت تری در تولید آنها استفاده می شوند.
کیف کوله زنانه: کیف کوله های زنانه که در وانیا ارائه می شوند اغلب برای دختران و زنان جوان مناسب می باشند و در سایزهای بزرگ و کوچک تولید می شوند.
ست کیف و روسری: یک از جذاب ترین مدل ها که اخیرا در کشور وارد خط تولید شده است، اقسامی است که به شکل ست تولید می شوند که این هماهنگی جذابیت بیشتری در پوشش یک فرد ایجاد می کند که این باعث شده است که ست های کیف و روسری های زنانه دارای طرفداران بسیاری در کشور باشند.
کیف پول زنانه: کیف های پول زنانه دارای ابعاد متفاوتی با توجه به کاربری خود می باشند اغلب آنها در اندازه های هستند که فقط می توان در آن کارت های بانکی و پول را جای داد و بخشی از آنها نیز به سبکی هستند که برای حمل موبایل، تبلت و... نیز قابل استفاده می باشند و از این رو سایز بزرگ تری را دارا می باشند.

خرید کیف پول زنانه ارزان
قیمت انواع کیف زنانه ارزان

این مرکز تمام محصولات خود را در زمینه کیف های زنانه به شکل عمده فروشی ارائه می دهد و برای راحتی مشتریان و معرفی آنی محصولات جدید در زمینه انواع کیف، کانالی بدین منظور راه اندازی شده است که وارد شدن به آن تنها نیازمند به یک سیستم هوشمند نظیر موبایل و تبلت می باشد.
با وارد شدن در کانال عمده فروشی کیف وانیا مشتریان می توانند به گستره وسیعی از انواع کیف های زنانه ارزان دسترسی پیدا کنند و قیمت های آنها را مشاهده و با دیگر مراکز به مقایسه بپردازند و تصمیم های سریع تری را در رابطه با انتخاب و خرید کیف های انتخابی خود بگیرند.
همواره در مجموعه وانیا سعی می شود قیمت ها به روز ارائه شود و سبک های باب میل مشتریان ارائه گردد اما در مواردی برای کیف های قدیمی تر نیاز است که مشتریان عزیز برای اطمینان از قیمت به روز استعلام نمایند.

قیمت انواع کیف زنانه
سفارش اینترنتی انواع کیف زنانه ارزان

برای سفارش اینترنتی کیف های زنانه لازم است که عکس موارد انتخابی به همراه توضیحات زیر محصول که شامل کد و قیمت می باشد را به شکل مستقیم به بخش مدیریت ارسال شود و در آن تعداد و رنگ های مورد نظر از هر کیف اعلام شود تا نسبت به بررسی موجودی اقدام شود.
حداقل میزان کیف انتخابی باید 30 عدد و از هر سبک 3 عدد باید انتخاب گردد و در انتخاب رنگ مشتریان آزاد می باشند.
برای دریافت راهنمایی های بیشتر در زمینه خرید می تواند با شماره تلفن های مجموعه تماس حاصل فرمایید.

سفارش اینترنتی کیف زنانه

کیف زنانه دوشی شیک

بهترین کیف زنانه ایرانی

درباره نویسنده

بازدید از محصولات وانیا

وانیا پوش، در زمینه کفش های زنانه و مردانه مجلسی و اسپورت و بچه گانه و همچنین کیف های زنانه و مردانه در انواع طرح های مجلسی و اسپرت فعالیت خود را آغاز کرده است. برای اطلاع از قیمت جدید ترین محصولات کفش از کانال ما بازدید فرمایید.

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا