پخش کیف زنانه ارزان و شیک

18 اسفند 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کیف های ارزان و شیک تولید شده در کارگاه های ایران به سبب داشتن طراحی های مشتری پسند و کیفیت های معقول توانسته است فروش بالایی را نصیب خود نمایند و در این مرکز پخش بخشی از سبک های مد نظر مشتریان با قیمت های نازل و با تنوع مناسب به خریداران ارائه می گردد.


کیف یکی از مهم ترین وسایلی و ابزارهایی است که زنان هنگام رفتن به بیرون یا محل کار یا هر مهمانی و مجلسی آن را با خود حمل می نمایند و وسایل ضروری و مورد نیاز خود را در آن قرار می دهند.
در واقع نوع کیف انتخابی زنان نیز با توجه به اینکه آنها قرار است آن را در چه موقعیت و مکانی استفاده نمایند متفاوت می باشد. کیف هایی که برای جشن های ویژه همچون عروسی طراحی می شوند با کیف های که برای استفاده های روزمره تولید می شوند بسیار متفاوت می باشد.
در کل وجود موقعیت ها و سلایق مختلف موجب تولید کیف ها با قیمت ها و سایزهای متفاوتی شده است که این خود تنوع گسترده ای را در تولید کیف ها ایجاد نموده است.
هر کارگاهی ممکن است کیف های متفاوتی طراحی نماید در نتیجه همکاری یک مرکز پخش عمده با چندین تولیدکننده امکان عرضه تنوع بالایی را برای مشتریان فراهم می سازد.

تولید کیف زنانه ارزان و جدید

کیف زنانه ارزان و جدید

کیف های زنانه جدید و ارزان در هر روز هفته در یک مرکز پخش ارائه می گردند به ویژه اگر این مرکز فعالیت خود را به شکل آنلاین با تولیدکنندگان برقرار کرده باشد چرا که در این حالت حتما نیاز نیست که تمام آنها را در مرکز فروش خود انبار نماید بلکه با همکاری تولیدکنندگان در هنگام سفارش مشتریان موارد مورد نظر از تولیدکنندگان در انبار خود جمع نموده و سپس اقدام به ارسال آن می نماید.
این امر امکان عرضه جدیدترین مدل ها را به شکل روزانه برای یک مرکز پخش اینترنتی کیف فراهم می نماید در نتیجه خریداران با همکاری با آنها می توانند همواره در هر روز هفته مدل های جدیدی از کیف های زنانه را طراحی های شیک و متنوع مشاهده نمایند.
از جمله سبک های جدید کیف زنانه می توان به اقسام کمری، زنبیلی، مدل های ترکیبی کیف پول و موبایل یا تبلت و کیف های شفاف اشاره نمود که معمولا توسط قشر خاصی در کشور مورد استفاده قرار می گیرند.
کیف هایی شفاف معمولا اغلب توسط کسانی استفاده می شود که پیرو مد خاصی هستند و از این رو این سبک کیف ها تنها مدت محدودی مهمان ما خواهند بود.

پرفروش ترین مدل های کیف زنانه ارزان

کیف های زنانه پرفروش و ارزان

کیف های زنانه شیک روزمره همچون سبک های دستی کوچک و بزرگ و کیف های کوچک دوشی با بندهای بلند از جمله پرفروش ترین مدل های کیف ارزان به شمار می آیند.
کیف های کوچک بند بلند اغلب زمانی استفاده می شود که فرد می خواهد راحتی بیشتری داشته باشد و به خرید و گشت و گذار بپردازد و به عبارتی کیف دست و پا گیر او نباشد.
بندهای این کیف ها معمولا به شکلی می باشند که هر فردی می تواند متناسب با قد خود آنها را تنظیم نماید.
کیف های دستی را می توان به دو دسته کیف های دستی بدون بند و با بند طبقه بندی نمود حمل کیف های دستی بدون بند معمولا سخت می باشد از این رو بیشتر افراد آن را در مراسم و مهمانی های خاصی استفاده می نمایند.
کیف های دستی دسته دار از جمله پرفروش ترین ها می باشند که برخی از آنها دارای طراحی می باشند که در بسیاری از موقعیت ها به راحتی قابل استفاده می باشند.

خرید از مرکز پخش عمده کیف

پخش عمده کیف زنانه ارزان

برای خرید عمده کیف های ارزان و شیک از مرکز پخش وانیا نیاز است که خریداران وارد کانال عمده کیف وانیا شوند و به بررسی و انتخاب موارد مورد نظر بپردازند و در صورت پسند نمودن مدل هایی آنها را به بخش مدیر کانال ارسال نمایند.
مدل ها از نظر موجودی بررسی می شوند و به مشتری اعلام می گردند و بعد از آن خریدار موارد مورد نظر را برای فاکتور کردن اعلام می نماید. حداقل سفارش از هر مدل سه عدد و از مجموع باید 30 باشد.
بعد از واریز و تسویه موارد انتخابی به محل درخواستی مشتریان با باربری ارسال می گردد.

درباره نویسنده

بازدید از محصولات وانیا

وانیا پوش، در زمینه کفش های زنانه و مردانه مجلسی و اسپورت و بچه گانه و همچنین کیف های زنانه و مردانه در انواع طرح های مجلسی و اسپرت فعالیت خود را آغاز کرده است. برای اطلاع از قیمت جدید ترین محصولات کفش از کانال ما بازدید فرمایید.

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا