کانال تلگرام عمده فروشی کیف زنانه

21 آبان 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

انتخاب کیف های زنانه زیبا و جذاب به یکی از مهم ترین خریدهای زنانه در کشور تبدیل شده است در واقع کیف در پوشش زنان نقش مهمی ایفا می نماید و به عبارتی مکمل زیبایی پوشش او به شمار می رود. کانال تلگرام عمده فروشی می تواند فرصتی مهم برای یافتن موارد مورد نیاز خریداران باشد.


تنوع گسترده ای از انواع کیف زنانه با قیمت های مختلف توسط تولیدکنندگان در کشور تولید می شود. کیف ها بسته به اندازه، شکل و جنسشان دسته بندی می شوند. این دسته بندی متعلق به یک برند خاصی نمی باشد بلکه هر تولیدی با توجه به سلیقه و ایده های خود مدل های مختلفی از انواع کیف زنانه را تولید و به بازارهای سراسر کشور ارسال می نماید.
در گذشته هرگز چنین تنوعی در کیف های زنانه وجود نداشت و امروزه کیف زنانه فقط به عنوان یک وسیله شخصی جنبه کاربردی ندارد بلکه می تواند نمایشی از ثروت و جایگاه اجتماعی فرد و گویای شخصیت او باشد. در کل کیف زنانه به عنوان یک اکسسوری جنبه مهمی در ظاهر فرد می باشد.

انواع کیف زنانه در رنگ های مختلفکدام کیف زنانه؟

سالانه هزاران مدل ازانواع کیف های زنانه در کانال تلگرام عمده فروشی کیف زنانه معرفی می شود و میلیون ها مدل نیز در جهان با تعداد حیرت آوری در برندها و مارک های مختلف تولید و در بازارهای خرده فروشی و عمده فروشی عرضه می شود.
امروزه طبقه بندی کیف ها اغلب بر اساس کارکردی که دارند انجام می شوند. در کل با توجه به تاثیری که مد در صنعت کیف سازی دارد رمعرفی و طبقه بندی همه مدل ها کار ساده ای نمی باشد.
بخش اعظمی از کیف های زنانه به شکلی طراحی می شوند که تنها مناسب استفاده برای زنان می باشد اما مدل های از کوله ها و کیف های اداری معمولا دارای طرح های مشترکی می باشد که تفاوت های زنانه و مردانه در آنها مشهود نمی باشد و هر دو گروه می توانند از آنها استفاده نمایند.
گام اول در انتخاب کیف زنانه به شکل عمده، در نظر گرفتن سلایق مشتریان فروشگاه و شهر و منطقه مورد نظر می باشد. در واقع زنان با توجه به مکان و شرایطی که قرار است در آنجا حضور داشته باشند کیف مورد نظر خود را انتخاب می نماید.
بهتر است که برای جوابگوی به نیازهای بیشتر مشتریان از تمام سبک ها و مدل ها خریداری شود. مدل های با سایز متوسط که هم به شکل دوشی و هم دستی قابل استفاده می باشند پرفروش ترین نوع کیف های زنانه به شمار می آیند.
مدل های دستی دوشی دارای نام های مختلفی می باشند که در اشکال مختلف مستطیلی، استوانه ای، بیضی و... ارائه می گردند.

کیف های زنانه در کاربردها و رنگ های مختلف
انتخاب کیف از کانال تلگرام کیف زنانه

کانال محدودیتی برای معرفی کیف های زنانه جدید ندارند و می توان در آن روزانه صدها مدل از کیف های زنانه در سبک ها و برندهای مختلف معرفی نمود. کیف هایی که وانیا در کانال تلگرام خود معرفی می نمایند همه از تولیدات کارگاه های ایرانی با کیفیت مناسب می باشد.
این کیف ها شامل سبک های لوکس تا حراجی می باشند تا هر شخصی با توجه به توان مالی خریداران خود به انتخاب و ثبت سفارش بپردازد.
برای خرید کافی است که سبک های انتخابی با کد و قیمت مربوطه به شکل مستقیم به آیدی مدیریت انتقال داده شود و رنگ های مورد نظر اعلام شود تا بعد از بررسی از انبار فاکتور مربوطه صادر شود. لازم است که برای ارسال فاکتور به شکل کامل واریز شود تا بین یک تا دو روز سفارش مد نظر به آدرس مربوطه ارسال گردد.
کیف های انتخابی در کارتن بسته بندی می شود و از طریق باربری های مجاز و معتبر به شهر و آدرس اعلامی ارسال می گردند. معمولا باربری ها بعد از رسیدن بار با مشتریان تماس می گیرند و در رابطه با ارسال محموله به آدرس سوال می نمایند و مشتریان می توانند درخواست ارسال به محل انبار و فروشگاه خود نمایند و یا خود برای تحویل به باربری مراجعه نمایند.

آدرس کانال تلگرام کیف زنانه عمده

درباره نویسنده

بازدید از محصولات وانیا

وانیا پوش، در زمینه کفش های زنانه و مردانه مجلسی و اسپورت و بچه گانه و همچنین کیف های زنانه و مردانه در انواع طرح های مجلسی و اسپرت فعالیت خود را آغاز کرده است. برای اطلاع از قیمت جدید ترین محصولات کفش از کانال ما بازدید فرمایید.

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا