مرکز پخش کیف زنانه فانتزی

25 آذر 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

ما مجموعه ای از انواع کیف زنانه و دخترانه فانتزی شیک و جدید برای مشتریان خود تدارک دیده ایم این سبک ها با کیفیت دوخت و مواد اولیه مرغوبی تولید می شوند. خوشبختانه امروزه طیف تولیدات در زمینه مدل های فانتزی بسیار گسترده تر از قبل شده است.


زنان زمانی که به قصد کاری بیرون می روند نیاز به وسیله امنی دارند که وسایل ضروری خود را در آن بگذارند و با خیال راحت کارهای خود را انجام دهند و در مواقع نیاز از آن استفاده نمایند به همین دلیل تقریبا تمام زنان کیف را برای این مهم انتخاب می نمایند.
بر خلاف گذشته که کیف ها بیشتر جنبه تزئینی برای زنان داشت امروزه به عنوان یکی از کاربردی ترین وسایل استفاده می شود که در سایزها و طراحی های مختلف در بازار در دسترس است.
گستردگی تولیدات در زمینه مدل های زنانه بسیار بیشتر از مدل های مردانه است به همین دلیل در سطح بازار مغازه های که کیف های زنانه را عرضه می نمایند بسیار چشم گیر است.
در کل کیف ها به دسته های مجلسی، اسپرت، روزمره، اداری، فانتزی و مدرسه تقسیم می شوند ما در این بخش قصد داریم به توضیحاتی چند راجع به انواع کیف فانتزی که در مرکز پخش وانیا عرضه می شوند بپردازیم در کل کیف های فانتزی مدل هایی هستند که دارای طراحی های جذاب و متفاوتی هستند و از رنگ بندی های خلاقانه تری در تولید آنها استفاده شده است.

پنج رنگ از کیف زنانه خرگوشی

انواع کیف زنانه فانتزی

کیف های زنانه فانتزی بیشتر توسط دختران و زنان جوان انتخاب می شوند. این مدل کیف همانند سبک های دیگر در ابعاد مختلف و در طرح هایی همچون پستچی، کوله، کتابی، دوشی، دستی و... دوخت می شوند.
اغلب کیف های زنانه فانتزی از جنس غیرچرم همچون بیاله، فوم، چرم مصنوعی، پارچه و...تولید می شوند و بر روی آنها تزئینات جالبی همچون گل، پاپیون، یا حیوان خاص و... کار می شود و یا طراحی آن به شکل عکس بر روی آن چاپ می شود.
برخی از کیف های فانتزی ممکن است به شکل ست کیف، کیف آرایشی و کیف پول ارائه شوند که به جهت کاربردی بودن دارای استقبال فراوانی است.
اغلب کیف های فانتزی دارای ابعاد کوچک و متوسط با رنگ بندی های شاد هستند و یا ممکن است به شکل یک طرح خاص همچون گربه، بستنی، موز و... باشند که معمولا این طرح ها به جهت نامتعارف بودن کمتر مورد استقبال قرار می گیرند و بیشتر در کشورهای خارجی تولید می شوند.

کیف زنانه فانتزی منگوله دار

خرید اینترنتی کیف زنانه فانتزی

معمولا همه تولیدکنندگان کیف های فانتزی را تولید نمی کنند و بدین منظور برای یافتن آنها باید به تولیدکنندگان مختلفی مراجعه نمود تا مدل های مناسب و مورد پسند را پیدا نمود اما امکان خرید اینترنتی فرصتی را فراهم می کند که به بتوان مجموعه ای از انواع کیف فانتزی را یکجا مشاهده نمود.
در واقع برای اینکه خریدار بخواهد چندین مدل کیف فانتزی برای فروشگاه خود انتخاب نماید باید به بنکداری ها مراجعه کند اما این روش برای همه افراد در همه زمان ها کمی مشکل است و گاها ممکن نیست. اما زمانی که یک مرکز پخش عمده کیف به صورت اینترنتی در فضای مجازی فعالیت می کند می توان به فروشگاه او در هر زمان و از هر مکان دسترسی پیدا کرد و انواع کیف زنانه مورد نظر را در کمترین زمان انتخاب نموده و آن را در محل مورد نظر خود دریافت نمود.

لینک کانال کیف زنانه

عکس مدل های کیف زنانه

کیف زنانه فانتزی آدمک

کیف زنانه سگک دار

کیف زنانه فانتزی شیشه ای

 

درباره نویسنده

بازدید از محصولات وانیا

وانیا پوش، در زمینه کفش های زنانه و مردانه مجلسی و اسپورت و بچه گانه و همچنین کیف های زنانه و مردانه در انواع طرح های مجلسی و اسپرت فعالیت خود را آغاز کرده است. برای اطلاع از قیمت جدید ترین محصولات کفش از کانال ما بازدید فرمایید.

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا