فروش عمده کیف زنانه پاسپورتی

21 دی 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

اگر شما صاحب مغازه و فروشگاه هستید و قصد خرید عمده کیف زنانه پاسپورتی یا هر سبک دیگری را در متنوع ترین و جذاب ترین مدل ها دارید بد نیست سری به این مرکز فروش بزنید و از مدل های به روز و جدیدی که همه روز به شکل اینترنتی به مشتریان معرفی می شود بازدیدی داشته باشید.


تولید کنندگان بسیاری در ایران در زمینه تولید کیف های زنانه پاسپورتی فعالیت می نمایند البته تولید کیف های پاسپورتی تنها بخشی از تولیدات آنها را تشکیل می دهد آنها علاوه بر تولید سبک های پاسپورتی به تولید انواع کیف های نظیر دوشی، مجلسی و... می پردازند اما در این قسمت قصد ما معرفی کیف های زنانه پاسپورتی است که در اقسام مختلف و با رنگ بندی های متنوع تولید می شود و به شکل گسترده ای در این مرکز فروش عمده کیف به مشتریان ارائه می شود.
صنعت تولید کیف زنانه تغییرات بی شماری داشته است و نسبت به سال های گذشته با کیفیت ها و طراحی های بهتر و جذاب تری تولید می شود. تولیدات جذاب در زمینه کیف های زنانه پاسپورتی زنان را از خرید کیف های وارداتی بی نیاز ساخته است چرا که مدل های وارداتی در صورتی که ارزان باشد اغلب دارای کیفیت پایینی هستند و یا در صورت داشتن کیفیت بالا از قیمت های بسیار بالایی برخوردار هستند.

انواع کیف پاسپورتی رنگی
انواع مدل کیف زنانه پاسپورتی

بخشی از کیف های زنانه در ایران با الگوبرداری از مدل های مشهور خارجی تولید می شوند و ممکن است سازنده نام برند اصلی را بر روی کیف حک نماید.
کیف های زنانه پاسپورتی دارای سایزها و ابعاد و اشکل مختلفی هستند که مشهورترین آنها مستطیلی شکل می باشد که دارای ساختار شکیل تری است.
کیف های زنانه پاسپورتی ممکن است دارای یک بند بلند برای زمانی که فرد نمی خواهد کیف دست و پاگیرش باشد تعبیه می شود و یا ممکن است دارای یک بند مچی باشد یا بدون بند باشد.
مدل های پاسپورتی بدون بند اغلب در سبک های مجلسی تولید می شوند برخی از آنها دارای طراحی ها و تزئیناتی هستند که صرفا برای استفاده مجلسی و جشن ها مناسب هستند.
در کل کیف های پاسپورتی زنانه در یک مرکز فروش عمده کیف را می توان به موارد زیر دسته بندی نمود:
• کیف زنانه پاسپورتی اسپرت
• کیف زنانه پاسپورتی مجلسی
• کیف زنانه پاسپورتی نیمه مجلسی
• کیف زنانه پاسپورتی رسمی
• کیف زنانه پاسپورتی بند دار و بدون بند

کیف زنانه پاسپورتی در چند رنگ
مدل کیف زنانه پاسپورتی ماسیمو دوتی Massimo dutti

همان طور که اشاره شد تولیدکنندگان ایرانی برای تولید کارهای خود از سبک های خارجی الگو می گیرند که از جمله معروف ترین این برندها ماسیمو دوتی است. که نمونه ای از آن با کد5311 تولید می شود که شامل رنگ بندی بسیار متنوعی است که زیر رنگ بندی را مشاهده می نمایید. این کیف زنانه پاسپورتی دارای یک بند بلند برای راحتی در استفاده است و جزو سبک های نیمه مجلسی و روزمره به شمار می آید از این رو می تواند به یکی از مدل های پرفروش فروشگاه شما تبدیل شود.

کیف زنانه پاسپورتی ماسیمودوتی
مدل کیف زنانه پاسپورتی Forever

این مدل کیف زنانه پاسپورتی علاوه برداشتن بلند برای حمل آسان یک بند مجی نیز برای زمانی که فرد قصد استفاده از بند را ندارد تعبیه شده است. وجود دو بند کیف را برای استفاده در موقعیت های مختلف مناسب می نماید طراحی زیبا و شیک اینکار در کنار رنگ بندی زیبا می تواند زینت بخش رگال و قفس های فروشگاه شما باشد.
این مدل با کد 5318 قابل سفارش است حداقل سفارش از این مدل 3 عدد در رنگ بندی است.

کیف پاسپورتی forever
حداقل سفارش کیف از کفش وانیا

حداقل سفارش عمده کیف از کیف و کفش وانیا 30 عدد و از هر مدل 3 عدد است. هزینه بسته بندی نیز با توجه به میزان سفارش کیف در فاکتور قید می شود.
بعد از بسته بندی مناسب مدل های انتخابی از طریق باربری های مطرح در کشور به محل درخواست شده مشتریان ارسال می شود.

لینک کانال کیف

درباره نویسنده

بازدید از محصولات وانیا

وانیا پوش، در زمینه کفش های زنانه و مردانه مجلسی و اسپورت و بچه گانه و همچنین کیف های زنانه و مردانه در انواع طرح های مجلسی و اسپرت فعالیت خود را آغاز کرده است. برای اطلاع از قیمت جدید ترین محصولات کفش از کانال ما بازدید فرمایید.

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا