خرید کیف زنانه ارزان و شیک

08 فروردين 1401
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

ما برای کسانی که قصد خرید انواع کیف های زنانه با قیمت های ارزان و شیک دارند لیست و مجموعه ای را تهیه نموده ایم تا بتوانند به صورت یکجا مدل های تولیدکنندگان مختلف را مشاهده نمایند و با بررسی سریع و یکجا در کمترین زمان سفارشات خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.


زنان در هر شرایط و موقعیتی که باشند نیاز به یک کیف مناسبی دارند که بتوانند به وسیله آن وسایل مورد نیاز خود را حمل نمایند و در صورت نیاز از آن استفاده نمایند. در واقع کیف یک وسیله ضروری است که تکمیل کننده ظاهر و پوشش آنها نیز به شمار می آید و به همین دلیل نوع سبکی که انتخاب می نمایند لازم است که با استایل و نوع لباسی که دارند هماهنگی لازم را داشته باشد.
خوشبختانه امروزه کیف های زنانه با قیمت های ارزان و مناسب تری در فروشگاه ها عرضه می شود که امکان خرید انواع کیف متناسب با شرایط و پوشش های مختلف را برای بسیاری از زنان فراهم نموده است. کیف هایی که در عین داشتن قیمت های بسیار مناسب دارای طراحی شیک و چشم نوازی هستند.

خرید کیف زنانه ارزان

نکات مهم در انتخاب یک کیف زنانه ارزان

کیفیت و قیمت کیف: ممکن است زنان در هنگام خرید کیف زنانه ارزان تنها به ظاهر و قیمت آن توجه داشته باشند و از بررسی کیفیت آن غافل بمانند اما باید توجه داشت گاها خرید یک کیف زنانه ارزان بی کیفیت گران تر از خرید یک کیف زنانه با کیفیت است چرا که مدل های بی کیفیت سریعتر دچار خرابی می شوند و فرد را مجبور می کنند که در سال به جای خرید یک کیف دو یا چند کیف خریداری نماید.
در واقع خرید کیف زنانه ارزان به معنی خرید کیف بی کیفیت نیست بلکه منظور عرضه کیف هایی است که در عین داشتن ظاهر شیک و زیبا از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و از طرفی دارای قیمت منصفانه تری نیز هستند.

کیف زنانه مشکی مجلسی
تناسب با استایل و پوشش: اگر فردی به دنبال تناسب ظاهر در پوشش خود هست باید دقت کند کیفی که انتخاب می نماید با اندام و قد او نیز هماهنگ باشد تا بتواند نقص های بدن او را پوشش دهد به عنوان مثال کسی که دارای قد کوتاهی است باید یک کیف متوسط یا کوچک با بند کوتاه انتخاب نماید.
یا اگر زنی دارای بالاتنی چاقی است انتخاب یک کیف با دسته بند انتخاب معقولانه تری برای او خواهد بود. زنان با قد بلند می توانند کیف های با دسته های بلند و با سایزهای بزرگ تر انتخاب نمایند تا تناسب بهتری با هیکل آنها داشته باشد.
اندازه کیف: این روزها کیف ها در ابعاد بسیار متنوعی تولید می شوند و بخشی بر اساس اصول هندسی تولید می شوند که می توان به کیف های دایره ای یا مربع و مستطیلی اشاره نمود. در این میان برخی بدون بهره گیری از اصول هندسی تولید می شوند که مشتریان خاص خود را دارد.
کیف های مجلسی اغلب دارای ابعاد کوچک تری هستند چرا که لازم نیست که فرد در مراسمات وسایل زیادی به همراه داشته باشد و همچنین کیف های کوچک تر با پوشش های مجلسی هماهنگی بیشتری دارند.
برخی مکان ها همانند محیط دانشگاه و اداره نیازمند استفاده از کیف های بزرگ تری همچون کیف های اداری و کیف های کوله هست تا در آن وسایل نظیر لب تاپ و کتاب های سنگین و بزرگ به راحتی جا بگیرند.
بیشتر زنان از کیف های با اندازه های متوسط استفاده می نمایند و بعد از آن کیف های دوشی با ابعاد کوچک برای انجام کارهای روزانه و پیاده روی بیشترین کاربرد را دارند.

کیف زنانه دوشی
طرح و رنگ کیف: کیف های مشکی دارای طرفداران بسیاری در بین زنان است در واقع هر زنی حداقل یک کیف مشکی در کمد لباس های خود دارد چرا که مشکی به راحتی می تواند با تمام رنگ لباس ها هماهنگ شود و خرید آن برای بسیاری به صرفه است.
کیف های رنگی برای اینکه تناسب خوبی در پوشش ایجاد کند لازم است که با رنگ لباس ها هماهنگ باشد به عنوان مثال اگر کیف رنگی یاسی داشته باشد استفاده از یک روسی یاسی با یک مانتو سفید یا مشکی انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود.
دنیای کیف ها دنیای پر از رنگ و جلوه است که انتخاب آن در پوشش هر فرد معرف سلیقه و شخصیت او می باشد بنابراین در انتخاب آن باید دقت بیشتری به کار گرفته شود.
جنس کیف: کیف های زنانه در جنس های نظیر پارچه، سوییت، چرم، چرم مصنوعی و... تولید می شود. گران ترین کیف ها از جنس چرم های طبیعی تولید می شود و در سال های اخیر به جهت افزایش بی رویه قیمت چرم دارای قیمت های به نسبت بالاتری هستند به همین دلیل خریدار آنها تنها کسانی هستند که وضعیت مالی خوبی دارند.
کیف های چرم اگرچه قیمت بالاتری دارند اما به جهت داشتن کیفیت و دوام بالا و طراحی ها و رویه های جذاب و خاص همچنان دارای طرفداران بسیاری در کشور هستند.

کیف زنانه شیک و دستی

نحوه خرید کیف زنانه ارزان از وانیا

وانیا عرضه کیف های زنانه را به دو شیوه عمده و تک فروشی انجام می دهد برای خرید عمده کیف های زنانه لازم است که به کانال عمده فروشی در تلگرام مراجعه شود و برای خرید کیف به صورت تکی مدل ها با همراه مشخصات در صفحه اینستاگرام بارگذاری می شود.
برای خرید لازم است عکس محصولات به آیدی فروش که در صفحه معرفی شده است ارسال شود تا موجودی محصول بررسی و در صورت درخواست ثبت سفارش انجام می شود و محصول انتخابی به آدرس مورد نظر ارسال می شود.

درباره نویسنده

بازدید از محصولات وانیا

وانیا پوش، در زمینه کفش های زنانه و مردانه مجلسی و اسپورت و بچه گانه و همچنین کیف های زنانه و مردانه در انواع طرح های مجلسی و اسپرت فعالیت خود را آغاز کرده است. برای اطلاع از قیمت جدید ترین محصولات کفش از کانال ما بازدید فرمایید.

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا