چاپ کردن این صفحه

فروش عمده کیف زنانه ایرانی

20 مرداد 1401
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کیف های زنانه ایرانی به فروش عمده بالایی در کشور دست یافته اند. تولیدات با کیفیت و جذاب در این زمینه مشتریان شمار را مجاب می کند که به جای خرید مدل های گران قیمت خارجی از سبک های ارزان قیمت ایرانی با کیفیت مدل مناسب خود را انتخاب نمایند.


به دلیل بهره گیری از نیروی متخصص و کارآزموده در زمینه تولید کیف این روزها انواع کیف های زنانه ایرانی با کیفیت و تنوع کافی وارد بازارهای داخلی و خارجی می شوند.
فروش عمده کیف های زنانه ایرانی همه روزه در کشور انجام می شود در روزهای نزدیک به ایام جشن و اعیاد و روزهای پایانی سال فروش آنها به اوج خود می رسد. خوشبختانه مدل های ایرانی با قیمت های بسیار رقابتی در کشور تولید می شوند به شکلی که افراد با توانایی های مالی مختلف می توانند سبک های مناسبی از آنها را متناسب با ظاهر و پوشش خود برای خود خریداری نمایند.

کیف زنانه دستی مجلسی عمده
ترندهای امسال را با مدل های کیف زنانه ایرانی تجربه کنید!

خرید کیف زنانه برای زنان همیشه یکی از بخش های ظریف و مهم پوشش آنها به شمار می آید در واقع در دست گرفتن یک کیف متناسب با پوشش می تواند زیبایی و جذابیت آنها را تکمیل نماید.
این روزها بیش از هر زمان دیگری ظاهر و پوشش زنان بدون در دست داشتن یک کیف مناسب ناقص به نظر می رسد حتی این تکامل در مجالس و مهمانی های رسمی و غیررسمی نیز برای بسیاری از زنان پراهمیت است و می تواند نماینگر تفکر و سلیقه و شرایط مالی افراد باشد.
کیف های زنانه ایرانی بسیار با کیفیت و متناسب با طراحی های روز دنیا در کیفت و جنس های مختلفی تولید می شوند خوشبختانه بخش بسیاری از آنها دارای قیمت های بسیار رقابتی هستند تا مشتریان با هر توان مالی که بودند بتوانند جدیدترین و بهترین های کیف زنانه را برای خود خریداری نمایند.
ما در مرکز پخش وانیا تلاش می کنیم مدل های جدید و به روزی از انواع کیف زنانه را به صورت عمده و تکی به مشتریان عزیز عرضه نماییم. تلاش می شود که سبک ها به شکلی باشد که به سلیقه بیشتر مشتریان نزدیک باشد تا بدین نحو بتوانیم به نیازهای آنها به خوبی پاسخگو باشیم.

کیف زنانه کوله شیک
کانال فروش عمده کیف ایرانی

در این مرکز جذاب ترین و جدیدترین کیف های زنانه و دخترانه تولید ایرانی در طراحی های متنوع به مشتریان عزیز از طریق کانال تلگرامی معرفی می شود تا آنها در اسرع وقت بتوانند با انتخاب آنها مدل های مورد نیاز خود را در شهر اعلامی خود تحویل بگیرند.
در واقع مدل های کیف زنانه در کانال تلگرامی با سرعت بیشتری بارگذاری می شود و اصلاح نمودن آنها نیز دارای چالش کمتری در مقایسه با یک سایت است. همچنین با عضویت در آن مشتریان می توانند در همان لحظه از جدیدترین مدل های بارگذاری شده مطلع شوند و در همان زمان نیز درخواست خرید آن را نمایند.
تمام مدل های که در کانال فروش عمده کیف معرفی می شوند در کارگاه های حرفه ای ایرانی تولید می شوند. سعی می شود که تمام کیف هایی که به مشتریان عرضه می شود از کیفیت مقبولی برخوردار باشد قدر مسلم است که هرچه از مواد اولیه با کیفیت تری در تولید آنها استفاده شود به همان اندازه قیمت آنها بالا می رود.

کیف زنانه عمده دستی
شرایط ثبت سفارش عمده کیف زنانه

روش سفارش عمده کیف زنانه از مرکز پخش وانیا بسیار ساده است کافی است که مدل هایی که در کانال معرفی می شود به آیدی مدیریت ارسال شود و در آن رنگ ها و تعداد درخواستی از هر رنگ نیز اعلام شود تا در صورت موجود بودن فاکتور آن در اسرع وقت صادر شود.
حداقل سفارش از هر مدل کیف 5 عدد و مجموع سفارش نیز باید کمتر از 30 عدد نباشد. انتخاب رنگ ها اختیاری است اما به جهت فروش گسترده ممکن است که تا واریز پول برخی از رنگ ها ناموجود شود که در این صورت با صلاحدید مشتری رنگ مشابه به آن جایگزین می شود.
بعد از ثبت سفارش مدل ها در کارتن محکم و مناسب و متناسب با تعداد کار بسته می شود و در مدت زمان مقرر به باربری مربوطه برای ارسال به شهر مورد نظر ارسال می شود.
قیمت ها منصفانه اعلام می شود و سود کار نیز بر روی هر کیف بسیار ناچیز است به همین دلیل امکان تخفیف برای کیف ها در نظر گرفته نشده است.

برچسب :

درباره نویسنده

admin