قیمت انواع کفش مردانه اسپرت

03 مهر 1397
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های مردانه اسپرت از گذشته تاکنون در خط تولید به میزان گسترده ای فعال هستند و انواع گوناگونی از آنها با قیمت های مختلف توسط بازارهای آنلاین در کشور عرضه می گردند که با استقبال قابل توجهی روبرو شده اند.

کفش های اسپرت مردانه در کارگاه های ایرانی تولید می گردند که این موجب می شود که قیمت تمام شده آنها پایین تر از موارد مشابه خارجی آنها تمام شود به عبارتی مدل های اسپرت ایرانی هم قیمت نازل تری دارند و هم در مقایسه با تولیدات چینی از درجه کیفی بهتری برخوردار می باشند.
کفش های اسپرت مردانه بخش مهمی از محصولات بازارهای فروش کفش را تشکیل می دهند و بیشترین میزان استفاده در میان مردان به ویژه قشر جوان را دارند.پ

مرکز وانیا با عرضه سبک های متنوع و به روز توانسته است نظر بسیاری از مشتریان را در کشور به سمت خود جلب نماید. این مرکز نیازهای روز جامعه را در نظر گرفته و نسبت به عرضه آنها اقدام می نماید.

کفش مردانه اسپرت

انواع مدل کفش مردانه اسپرت

کفش های مردانه اسپرت در انواع مدل های حرفه ای، نیمه حرفه ای و معمولی تولید می گردند. برخی از سبک های راحتی به عنوان کفش های اسپرت نیز به مشتریان معرفی می گردند که بیشتر جهت استفاده در محافل نیمه رسمی و انجام کارهای روزمره طراحی شده اند.

بخشی از کفش های اسپرت در ایران با برندهای خارجی نظیر نایک، آدیداس، اکو، پوما و... تولید می گردند و مدل های جدیدتر آنها دارای نام هایی نظیر بالنسیاگا، فیلا و... می باشند.
رویه کفش ها بسته به نوع کفش ها از جنس هایی نظیر فوم، الیاف مصنوعی، چرم مصنوعی یا طبیعی، کتان و... می باشد زیره ها نیز بسته به سبک کار و کیفیتی که مد نظر تولید کننده می باشد ایوا، پی یو، تی پی یو، لاستیک، ترمو و... هستند.

کفش مردانه اسپرت

قیمت کفش مردانه اسپرت

درجه کیفی مواد مورد استفاده، نوع زیره، میزان استفاده از مواد اولیه، لایه های کار، طراحی، نام برند و... از جمله مواردی هستند که تعیین کننده قیمت کار می باشند.
این فاکتورها سبب می شود که از یک نوع طراحی در بازار چندین نوع کیفیت و در نتیجه چندین نوع قیمت وجود داشته باشد با شرایط ناثبات اقتصادی متاسفانه همه روزه شاهد تغییر قیمت ها در بازار می باشیم از این رو خریداران برای کسب اطلاع از آخرین قیمت ها نیاز است که با راه های ارتباطی که در سایت درج شده با مرکز ارتباط بگیرند.

کفش مردانه اسپرت

نحوه خرید کفش مردانه اسپرت

نحوه خرید کفش از مرکز وانیا بسیار ساده بوده و در کمترین زمان ممکن به راحتی میسر می باشد کافی است که خریداران به کانال های وانیا مراجعه نمایند و یا با شماره های درج شده تماس بگیرند تا بتوانند مدل های مختلف را مشاهده نموده و نسبت به سفارش آنها اقدام نمایند.

کفش مردانه اسپرت

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا