فروش کفش مردانه اسپرت جدید

05 فروردين 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های پسرانه و مردانه اسپرت با طراحی های جدید و حرفه ای از جمله محصولاتی هستند که این مجموعه با همکاری تولید کنندگان متخصص در شهرهای مختلف کشور به فروش می رساند.


طراحی های کفش اسپرت مردانه در ایران این روزها با توجه با سبک های روز دنیا تولید می شوند این سبب می شود که تولید کنندگان امکان ارائه مدل های جدید را داشته باشند.
بخش بسیاری ازکفش های اسپرت در ایران با الگوبرداری از برندهای مطرح خارجی تولید می شوند از این رو افرادی که به دنبال طراحی های خارجی می باشند و در عین حال نمی خواهند که پول زیادی را بابت آنها بپردازند می توانند از آنها استفاده نمایند.
کفش های اسپرت جدید در ایران با بهره گیری از علم روز و کادر حرفه ای تولید می شوند که این امر این امکان را برای خریداران فراهم می نماید که بتوانند مدل های شبیه خارجی را با کیفیت بالایی تولید نمایند.

کفش مردانه اسپرت جدید

مدل کفش مردانه اسپرت جدید

با ورود تکنولوژی های پیشرفته به عرصه تولید کفش امکان طراحی و تولید کفش های جدید اسپرت مردانه و زنانه افزایش یافته است به شکلی که در هر ماه و هر هفته شاهد ورود مدل های جدیدتری به بازار فروش محصولات کفش در کشور می باشیم.
از این رو اگر بخواهیم مدل های جدیدی را که در وانیا ارائه می شود را به شما معرفی کنیم نیازمند به چندین صفحه مقاله می باشد که از حوصله این بخش خارج می باشد.
به همین دلیل تنها به معرفی یک مدل کفش با نام پوما می پردازیم. این نوع کفش دارای رویه ترکیبی چند جنس با سبک بافتی می باشد.
کیفیت بالای این کفش بر زیبایی این کفش می افزاید این کفش در سری ده تایی می باشد و دارای سایزبندی 41-44 می باشد و در چهار سبک رنگ بندی عرضه می شود.

کفش مردانه اسپرت جدید

فروش کفش مردانه اسپرت شیک

این روزها مردم از جمله جوانان بیشتر به دنبال مدل های هستند که آنها را متفاوت و خاص از دیگران نشان دهند و زیبایی و شیک بودن کفش ها را را اولویت کار خود قرار می دهند.
اما در این میان افرادی هستند که کاربردی پذیری بودن مهم ترین معیار خود قرار می دهند و لوکس بودن و قیمت بالا برای آنها از اهمیت کمتری برخوردار می باشد و شیک بودن و زیبایی برای آنها می تواند کافی باشد.
از جمله این موارد می توان به مدلی نظیر زیر اشاره نمود که علاوه بر شیک بودن دارای کیفیت بالایی می باشد این کار دارای زیره ترمو و رویه هورس خارجی می باشد و دارای دوخت بسیار تمیز و با ضمانت به مشتریان ارائه می شود.

کفش مردانه اسپرت جدید

فروش اینترنتی عمده کفش مردانه اسپرت

فعالیت این مرکز به شکل اینترنتی انجام می گیرد و فروش جدیدترین کفش هی مردانه ا به شکل عمده و کلی از طریق افراد و تولید کنندگان معتبر در کشور انجام می شود از این رو وانیا این امکان را میابد که بتواند در هر ماه از سال به تامین موارد مورد نیاز افراد بر اساس سلاییق و نیازهای آنها در کشور بپردازد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا