فروش عمده بهترین کفش اسپرت

18 بهمن 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

بهترین کفش های اسپرت در اقسام مختلف زنانه، مردانه و بچه گانه با زیباترین طراحی ها و بالاترین کیفیت های عرضه می شوند که به سبب داشتن سبک های جذاب و چشم نواز مورد توجه افراد بسیاری در کشور به ویژه قشر جوان قرار گرفته اند.


کفش های اسپرت که در گذشته ارائه می شدند تنها با هدف راحتی و استفاده در ورزش و انجام امور روزمره تولید می شدند اما امروزه پا را فراتر گذاشته اند و افراد بسیاری در کشور آنها را به منظور زیبایی ظاهر و پیروی از خط مد انتخاب می نمایند.
در واقع علاوه بر راحتی زیبایی و جذابیت این قبیل کفش ها اهمیت بسیار بالاتری برای خریداران دارد و اگر چشم نوازی و طراحی مورد نظر را نداشته باشد هر چقدر هم که کیفیت بالایی داشته باشد چندان مورد توجه نخواهد گرفت.
طراحی ها و ایده های در زمینه کفش های زنانه در کشور بیش از اقسام مردانه می باشند در واقع تولید کنندگان در این زمینه قدرت مانور بیشتری دارند و می توانند ترکیب رنگ ها و تزئینات متنوع تری را بر روی آنها استفاده نمایند.

فروش عمده کفش اسپرت
بهترین مدل کفش زنانه اسپرت

کفش های زنانه اسپرت بسیاری در کشور های مختلف تولید می شوند که جزو بهترین ها در دنیا معرفی می شوند اما این کفش ها زمانی که وارد ایران می شوند به دلیل تمهیدات اقتصادی و عوارض و هزینه های ورود با قیمت های تمام شده بسیار بالایی در کشور ارائه می شوند از این رو بسیاری از خریداران در کشور توانایی خرید این قبیل کفش ها را ندارند.
خوشبختانه به پاس حمایت از تولید کنندگان داخلی کارگاه های بسیاری در کشور به تولید کفش های زنانه اسپرت مشغول می باشند که می توان مرکز اصلی آنها را در کشور کلانشهر تهران معرفی نمود.
در تهران باغ سپهسالار تهران دارای تولید کنندگان حرفه ای در این زمینه می باشد که به دلیل داشتن تجارب بالا در تولید و الگو برداری از مدل های مشهور خارجی در دنیا و استفاده از مواد اولیه مرغوب بهترین مدل های کفش زنانه اسپرت را روانه بازارهای داخلی می نمایند.

فروش عمده کفش اسپرت
بهترین مدل کفش زنانه مردانه

در زمینه تولید بهترین کفش های مردانه اسپرت می توان به شهرهای تهران و تبریز اشاره نمود اما از نظر تنوع و ارائه طراحی های زیبا و جوان پسندتر تهران حرف اول را در این زمینه می زد.
در استان تهران شهرستان اسلامشهر مرکز اصلی تولید کفش های مردانه با کیفیت و خاص می باشد که سبب شده است انتخاب اصلی بسیاری از خریداران در کشور باشد.
از جمله سبک های مردانه اسپرتی که از طریق وانیا می توانید سفارش آن را ثبت نمایید مدلی با نام کلوین می باشد که دارای کیفیت و طراحی بسیار خوبی می باشد و جزو کفش های بوتیکی معرفی می گردد.

فروش عمده کفش اسپرت تهران
مشخصات کفش اسپرت مردانه کلوین

این کفش دارای رویه فابیلاک و از پارچه رانینگ می باشد زیره پیو با کیفیت و اورجینال می باشد و دارای ظاهری چشم نواز و بسیار جوان پسند می باشد.
سایزبندی کار 41-44 می باشد و خوش قالب بوده و در سری ده تایی به شکل عمده به فروش می رسد و دارای قیمت بسیار مناسبی باشد و در ترکیب رنگ های مختلف مشکی و سفید عرضه می گردد.

بهترین مدل کفش بچه گانه اسپرت

بهترین کفش های بچه گانه اسپرت نیز همانند سبک های زنانه در شهر تهران در باغ سپهسلار تولید می شود این کفش ها ممکن است از قیمت های بالاتری برخوردار باشند اما در عوض دارای زیباترین طراحی ها و کیفیت می باشند.
کفش های اسپرتی که در تهران و تبریز عرضه می شوند اغلب در سری های ده تایی و دوازده تایی می باشند و کمتر تولید کننده های آنها را در سری های شش تایی ارائه می دهد.
بهترین مدل های کفش بچه گانه اسپرت در هر دو سبک دخترانه و پسرانه جذاب و چشم نواز می باشند اما در کل مدل های دخترانه همانند مدل های پسرانه دارای تنوع مدل بیشتری می باشند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا