مرکز پخش کفش اسپرت تهران

17 ارديبهشت 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

معمولا در یک مرکز پخش کفش اسپرت در ایران سبک های تولید تهران بخش مهمی از محصولات آن را به خود اختصاص می دهند که این نشان دهنده گسترده بودن تولیدات این کلانشهر در این بخش از صنعت می باشد.

پخش عمده کفش اسپرت

تهران یکی از مهم ترین بازارها در کشور می باشد که سال هاست بسیاری از فروشندگان در سراسر نقاط کشور برای خرید کفش در زمینه اقسام اسپرت به این شهر مراجعه می نمایند.

در تهران می توان انواع کفش های اسپرت و کتانی از نازل ترین قیمت ها تا بالاترین قیمت ها خریداری نمود که این سطح از تنوع تناسب خوبی با قدرت های مالی مختلف در کشور دارد.
وجود تاجران و فعالان اقتصادی بسیاری که در این شهر به صادرات انواع کفش اسپرت می پردازند توانسته است پشتوانه خوبی برای این بخش از صنعت در کشور به وجود آورد.
بخش بسیاری از کفش های اسپرت در تهران در اسلامشهر تولید و پخش می شوند و مدل های خاص و لوکس زنانه را نیز می توان از کارگاه های باغ سپهسالار خریداری نمود.
بازار تهران از جمله دیگر مکان هایی است که در آن تولید و پخش کفش های اسپرت در حد گسترده ای انجام می شود که معمولا بخشی از آنها از کیفیت لازم و استانداردهای لازم برخوردار نمی باشند.

پخش عمده کفش اسپرت زنانه

عرضه و تولید جذاب ترین و قابل توجه ترین کفش های اسپرت در تهران در بخش مدل های زنانه انجام می گیرد. طراحی ها و سبک های خاص و به روز سبب شده است که بسیاری از زنان و دختران جوانی که به این قسم از کفش ها علاقه کمتری داشتند به خرید آنها علاقه مند شوند.
تولیدات خاص در زمینه کفش های اسپرت زنانه انتظارات را بسیار بالا برده است و اساسا مدل هایی می توانند فروش خوبی کسب نمایند که از طراحی های جذاب و امروزی برخوردار باشند.
از جمله سبک هایی که در مرکز پخش عمده کفش اسپرت زنانه عرضه می شود انواع مدل های مناسب برای فروش ارزان سراها تا بوتیک ها و مناطق بالاشهر می باشد.
به عبارتی هدف کفش وانیا پوشش اغلب نیازها و سلایق در کشور می باشد و روز به روز سعی می نماید با شناسایی هر چه بیشتر نیازها به تنوع محصولات خود بی افزاید.

مدل جدید کفش زنانه اسپرت

پخش عمده کفش اسپرت زنانه

از جمله جدیدترین مدل های کفش زنانه اسپرت که با قیمت مناسبی در این مرکز ارائه می شود نمونه ای با نام اسپرت لاور می باشد که ترکیب رنگ های متنوع آن از جمله ویژگی های بارز این کفش زیبا می باشد.
از جمله این ترکیب رنگ ها سفید، سفید صورتی، سفید بنفش، مشکی، مشکی بنفش، مشکی سفید، طوسی و.. می باشد.
این کار در بسته بندی 12 جفتی ارائه می شود و دارای سایزبندی 37 تا 40 می باشد و با قیمت عمده 75 تومان ارائه می گردد.

پخش عمده کفش اسپرت مردانه

پخش عمده کفش اسپرت مردانه


جذابیت کفش های اسپرت مردانه هر چند به اندازه نمونه های زنانه نمی تواند باشد اما در اندازه خود بی نظیر می باشد.
کفش های اسپرت مردانه در اقسام پیاده روی، راحتی، فشن، ونس و... تولید می شوند که سایزبندی غالب آنها 41 تا 44 و در مواردی از 40 تا 45 را نیز شامل می شود.
بخشی از کفش های مردانه به شکل ست با سبک های زنانه تولید می شوند که این عامل سبب افزایش فروش آنها می شود و این کمک می کند زنانی که پاهای بزرگ تری دارند بتوانند کفش های اسپرت مناسبی را برای خود خریداری نمایند.
از جمله مدل های خاص و با کیفیت کفش اسپرت که جزو مدل های پرفروش به شمار می آیند مدلی با نام اسپرت بافتی نایک می باشد که دارای ترکیب رنگ های بسیار متنوعی می باشد.
و از کیفیت خوبی در مقایسه با قیمت خود برخوردار می باشد برای دریافت آخرین قیمت عمده اینکار به کانال این مرکز مراجعه فرمایید و یا از طریق ارتباط آنلاین نسبت به دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر در زمینه سفارش اقدام نمایید.

فروش عمده کفش بچه گانه ایرانی


کفش های بچه گانه که در این مرکز به شکل عمده به فروش می رسد در حال حاضر تماما ایرانی می باشند و به ندرت نمونه های خارجی در آنها به چشم می خورد و این به دلیل حمایت این مرکز از تولیدات ایرانی به منظور پیشرفت هر چه سریع تر این صنعت ارزشمند در کشور می باشد.
بدین منظور برای اینکه انتخاب های کفش بچه گانه به شکل آسان تر و سریع تری صورت گیرد کانال کفش بچه گانه به شکل جداگانه برای آنها راه اندازی شده است تا خریداران در هر زمان بتوانند جدیدترین محصولات را پیگیری و در صورت نیاز نسبت به ثبت سفارش آنها اقدام نمایند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا