چاپ کردن این صفحه

تولید شیک ترین کفش های اسپرت ایرانی

22 دی 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

با ورود طراحان حرفه ای و ماشین آلات مدرن و بهره گیری از علم روز امکان تولید شیک ترین کفش های اسپرت ایرانی در اقسام زنانه و مردانه قابل قابل رقابت با مدل های خارجی با مناسب ترین قیمت فراهم شده است. تولید بخش اصلی این محصولات در تهران انجام می گیرد.


بالا رفتن نرخ ارز، ممنوعیت در واردات کیف و کفش، دردسرهای فروش محصولات خارجی، عدم امکان تشخیص کفش های تقبلی از برندهای خارجی اصل و... دست به دست هم داده اند که بسیاری از فروشندگان به سمت خرید کفش های اسپرت ایرانی روی بیاورند.
البته علت اصلی این تغییر را می توان در بالا رفتن کیفیت کفش های تولیدی در ایران قلمداد نمود به طوری که به خوبی قابل رقابت با مدل های مشابه خارجی خود می باشند.
شیک ترین و بهترین کفش های اسپرت ایرانی زنانه در کشور در باغ سپهسالار تهران تولید می شوند استفاده از مواد اولیه مرغوب و طراحی های ظریف و دقیق سبب شده است که محصولات کارگاه های باغ دارای قیمت های به نسبت بالاتری در مقایسه با تولیدات بازار تهران یا اسلامشهر داشته باشند اما خریدار زمانی که به آن مراجعه می نمایند اطمینان بیشتری به کیفیت و اصل بودن کفش دارد.

سفارش تولید کفش اسپرت زنانه

تولید کفش اسپرت شیک

بخش اصلی کفش های اسپرت زنانه این مرکز که دارای کیفیت های بالایی می باشند به شکل سفارشی می باشد بدین شکل که مشتری طرح هایی که در کانال و سایت معرفی شده است مشاهده می نماید و بعد از آن درخواست سفارش تولید آن را در تعداد مورد نظر می نماید.
کفش های اسپرت زنانه باغ اغلب به شکل سفارشی می باشند اما مدل های بازار اغلب آماده ارسال می باشند و در کمترین زمان ممکن ارسال می گردند. اما برای روی کیفیت بخش زیادی از کفش های اسپرت تولیدی در بازار و اسلامشهر کمتر می توان حساب کرد.
سبک های کفش اسپرت زنانه که امروزه ارائه می شوند دارای دیزاین های بسیار خاص و منحصر به فردی می باشند و سال به سال نیز با تغییرات و سبک های جدیدی وارد بازارهای سراسر کشور می شوند.

تولید کفش اسپرت مردانه شیک

تولید کفش اسپرت مردانه شیک

کفش های اسپرت مردانه شیک که در وانیا ارائه می شوند در بیشتر موارد آماده ارسال می باشند کافی است که خریداران استعلام موجودی نمایند که در صورت موجود بودن در کمترین زمان ممکن ثبت سفارش و ارسال آن انجام می گیرد.
تنوع ، کیفیت و جذابیت در مدل های زنانه بیشتر از سبک های مردانه ایرانی به چشم می خورد از این رو بهترین محصولات کفش اسپرت وانیا اغلب مربوط به سبک های زنانه می باشند اما با این حال این مرکز سعی می نماید که کفش های اسپرت مردانه را با همکاری تولیدکنندگان حرفه ای در ایران با درجه کیفی بالا ارائه نماید.
شهر تبریز نیز در زمینه تولید کفش های اسپرت مردانه شیک و با کیفیت نیز استادکاران ماهری دارد که بهترین مدل های آن با جنس رویه چرم طبیعی و در مواردی به شکل ترکیبی تولید می شوند.

جدیدترین مدل های کفش اسپرت را به چه شکلی خریداری کنیم؟

تولید کفش اسپرت شیک

همان طور که در بالا نیز اشاره شد این مرکز برای اینکه انواع کفش های اسپرت زنانه و مردانه خود را به مشتریان معرفی نماید کانال و صفحاتی را بدین منظور راه اندازی نموده است. البته در سایت نیز عکس مدل ها قرار داده می شود اما برای سفارش راحتتر و دیدن مدل های به روز فصل بهترین راه حل مراجعه به کانال عمده فروشی کفش وانیا می باشد.
بعد از مراجعه به آن لازم است که عکس موارد انتخابی به بخش مدیریت فروش از طریق پیام رسان هایی نظیر واتس آپ و تلگرام ارسال شود تا مشتریان نسبت به وضعیت تولید و موجودی اطلاعات لازم را کسب نمایند.
بعد از ارسال اطلاعات به مشتریان، و دادن راهنمایی های لازم در زمینه خرید کفش های انتخابی مشتریان تصمیم نهایی را مبنی بر صدور فاکتور به مرکز اعلام می نمایند.
بسته به مدل انتخابی زمان تحویل سفارشات متفاوت می باشد برخی از مدل ها در همان روز و برخی بین 3 تا 10 روز نیاز به آماده سازی برای تولید دارند.

فروش عمده انواع کفش اسپرت بچه گانه

وانیا علاوه بر فروش کفش های اسپرت زنانه و مردانه، انواع متنوعی از انواع کفش بچه گانه اسپرت دخترانه و پسرانه ایرانی را نیز به فروش می رساند. برای انتخاب ساده تر و سریع تر این محصولات یک کانال جداگانه ای بدین منظور در نظر گرفته شده است.
کفش های بچه گانه اسپرت ایرانی از نظر کیفیت بعد از سبک های زنانه قرار می گیرند هر چند که تولیدکنندگان مختلفی در بازار سپهسالار هستند که شیک ترین کفش های بچه گانه ها اسپرت در اقسام رنگ ها و کیفیت ها تولید می نمایند.
برای دیدن جدیدترین و آخرین مدل های کفش اسپرت بچه گانه مناسب فصل لازم است که خریداران عزیز عضو کانال کفش وانیا گردند.

عکس انواع شیک ترین مدل های کفش زنانه اسپرت

کفش زنانه اسپرت لاکچری

خرید انواع کفش زنانه اسپرتتولید کفش اسپرت ساقدار جدید

کفش زنانه اسپرت لاکچری

کفش زنانه اسپرت لاکچری

 

برچسب :

درباره نویسنده

Admin