تولید و پخش انواع کفش های اسپرت

16 خرداد 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

تولید و پخش انواع کفش های اسپرت با تنوع بالا و کیفیت های مناسب و متفاوتی بر اساس سلیقه های مشتریان سراسر کشور توسط این مرکز انجام می گیرد. تولید کفش اسپرت برای زنان، مردانه و کودکان و در چندین دسته سایزبندی انجام می گیرد این مرکز برای آشنایی بهتر مشتریان با سبک های تولیدی در این بخش به معرفی چندین مدل با قیمت های متفاوت می پردازد.


تولید و پخش انواع کفش های زنانه اسپرت بخش مهمی از خدمات دهی این مرکز محسوب می شوند که با همکاری تولیدکنندگان حرفه ای و مطرح در کشور انجام می گیرد. امروزه بسیاری از افراد به دنبال خرید کفش هایی می باشند که بتوانند با آن متفاوت از دیگران جلوه نمایند و همواره سبک هایی را انتخاب می نمایند که با پوشش و ظاهر آنها هماهنگی داشته باشد.
این سطح از توقع در جامعه با ورود کفش های رنگارنگ و خاص بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته است و با بالا رفتن انتظارها در جامعه وظایف و بار مسئولیت مراکز تولید و پخش کفش بیش از هر دوره ای دیگری سنگین شده است و آنها همواره تلاش می کنند که برای موفقیت در فروش خود سبک هایی مشتری پسند و متناسب با نیازهای روز جامعه ارائه نمایند.
مرکز پخش کفش وانیا همواره همت خود را بر این گذاشته است که در هر فصل و سال مدل هایی را ارائه نماید که بسیار متفاوت بوده و دارای قیمت های به نسبت مناسبی باشند. در کل این مرکز توانایی های مالی مختلف را در نظر گرفته است و متناسب با آن انواع کفش اسپرت در اقسام زنانه، مردانه و بچه گانه را ارائه می نماید.

تولید کفش زنانه اسپرت مدل ونس دیور

پخش کفش زنانه ونس دیور

کفش های اسپرت زنانه سهم قابل توجهی از تولید را در کشور به خود اختصاص داده اند و بخش مهمی از محصولات مرکز پخش وانیا نیز مربوط به سبک های اسپرت زنانه در اقسام مختلف می باشند. از جمله مدل های اسپرت که این روزها طرفدارن بسیاری در بین زنان به ویژه قشر جوان دارد مدل هایی است که در سبک های ونس تولید می شوند که در اینجا نمونه ای از آن را با نام ونس دیور به شما مشتریان عزیز معرفی می نماییم.
کفش ونس دیور از جمله سبک های پرفروش و با کیفیت باغ سپهسالار درسایزبندی 37.40 در سری ده تایی می باشد که با طراحی زیبا و منحصر به فرد توانسته است نظر بسیاری از مشتریان را به سمت خود جلب نماید. به جهت استفاده از مواد اولیه با کیفیت در این کفش زیبایی و جذابیت آن دوچندان شده است.
رویه ونس دیور: رویه این ونس از جنس رویه حوله ای می باشد که به شکل چند تیکه رویه کفش را فرار گرفته است. این رویه سبک و در عین حال تنفس پذیر می باشد از این رو سبب می شود که پاها در کفش احساس راحتی بیشتری را داشته باشد. رویه این کفش در صورت درخواست به شکل بغل پتینه ای نیز تولید می شود که در این صورت ده هزار تومن بر قیمت کفش افزوده می شود.
زیره ونس دیور: زیره در هر کفش اهمیت بالایی را دارد چرا که پاها مستقیم روی آن قرار می گیرد و از آنجا که وزن بدن از طریق کف پا به زمین منتقل می شد لازم است که زیره به شکلی باشد که بتواند فشار وارده از سمت زمین و بدن را بکاهد.
زیره این کفش پیو با کیفیت (که جزو زیره های استاندارد در کشور است می باشد در این سبک کفش استفاده شده است) که این ویژگی در کنار دیگر ویژگی ها سبب شده است که این کفش به یکی از انتخاب های مناسب برای زنان تبدیل شود.

تولید و پخش کفش مردانه مدل نایک پختی

تولید و پخش انواع کفش مردانه اسپرت

کفش های مردانه با مارک نایک در سبک های متنوعی در بازار ارائه می شونتد در واقع استفاده از مارک نایک در کشور به دلیل شهرت بالایی این برند در جهان می باشد و از آنجا که واردات این محصول به کشور با محدودیت هایی مواجه است و از دیگر سو همگان امکان خرید برند اصلی آن را ندارند در ایران بسیاری از تولیدکنندگان با ایده گیری از کفش های تولیدی برند نایک سعی می نمایند که مدل های مشابه از نظر طراحی یا کیفیت یا هر دو را را ائه نماید.
این مدل کفش مردانه نایک که در این قسمت مشاهده می کنید جزو سبک های پرفروشی است که به جهت تقاضای خریداران مجددا تولید و پخش شده است.
رویه کفش نایک مردانه: رویه کفش نایک چند تیکه می باشد و دارای ترکیب رنگ های جذابی می باشد این نوع رویه تمام قسمت های پاها را به خوبی پوشش می دهد و به جهت اینکه به شکل پختی تولید شده است از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.
زیره کفش نایک مردانه: زیره این کفش از جنس پیو می باشد جنسی که مطرح ترین و پرطرفدارترین نوع زیره در کشور به جهت سبکی و انعطاف خوب می باشد و به جهت اینکه دارای حالت لژدار می باشد به خوبی وزن بدن بر روی آن تقسیم می شود و از فشارات اضافی جلوگیری می نماید.
تولید و پخش کفش مردانه نایک در سری 12 تایی و در سایزبندی 41.44 انجام می گیرد و به دلیل داشتن کیفیت عالی و قیمت مناسب می تواند انتخاب خوبی برای مردان و پسران باشد.

سفارش تولید انواع کفش اسپرت از وانیا

سفارش تولید کفش اسپرت شیک

برای سفارش تولید انواع کفش اسپرت از مرکز پخش کفش وانیا لازم است که مشتریان مدل های انتخابی خود را از طریق سایت یا کانال به مدیریت فروش ارسال نمایند تا از لحاظ وضعیت تولید و قیمت نهایی بررسی و نتیجه به مشتریان اعلام شود. خریداران عزیز بعد از دریافت توضیحات لازم می توانند نسبت به ثبت سفارش جدید تولید اقدام نمایند.
بهترین کفش زنانه اسپرت در وانیا متعلق به کفش باغ سپهسالار و بهترین های اسپرت از نظر تنوع و کیفیت مربوط به تولیدات بازار تهران و کلانشهر تبریز می باشد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا