تولید و پخش کفش زنانه اسپرت

04 مهر 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

اگر شما فروشنده کفش های زنانه اسپرت می باشید و قصد خرید غیرحضوری و آنلاین را دارید قدر مسلم نیاز به یک مرکز معتبری را دارید که کار تولید و پخش کفش ها را در تنوع بالایی انجام دهد و احتمالا نیاز دارید بدانید چه مدل هایی پرفروش بوده و عرضه آنها در فروشگاه می تواند به جذب هر چه بیشتر مشتریان کمک نماید.


یکی از اقلام اساسی در پوشش هر فردی کفش های او به شمار می آید که نقش اساسی در حفظ سلامتی او ایفا می نمایند بنابرین بهتر است که کفش هایی انتخاب شود که تا حد ممکن در تضمین سلامتی او موثر باشند و او با آنها آرامش و راحتی کافی را احساس نماید.
وجود برندها، کارخانجات، ایده ها و شرایط مختلف سبب به وجود آمدن سبک های بسیار متنوعی از کفش های زنانه از جمله اسپرت در کشور و جهان شده است. می توان گفت که کفش های اسپرت جزو پرکاربردترین ها می باشند از این رو میزان تولید و فروش آنها در مقایسه با سایز سبک ها بالاتر می باشد.
مشتریان مراکزی که کار تولید و پخش را انجام می دهند عموما صاحبان فروشگاه ها و یا افرادی هستند که خرید عمده را انجام می دهند و در نتیجه کمتر پیش می آید که آنها به امر خرده فروشی نیز مبادرت کنند.

قیمت انواع کفش زنانه به صورت مناسب

تولید کفش زنانه اسپرت

بخش اعظمی از کفش های زنانه با قیمت های مناسب در ایران در زمره کفش های اسپرت دسته بندی می گردند و در اقسام بندی، بی بند، چسبی و زیپ دار تولید می شوند.
زمانی که صحبت از قیمت مناسب می نماییم منظور تنها تولید کفش های اسپرت ارزان نمی باشد چه بسا کفشی دارای قیمت نازلی باشد اما کیفیت آن به حدی پایین باشد که هرگز ارزش خرید را نداشته باشد. بنابراین منظور از کفش قیمت مناسب، سبکی است که به شکل اصولی و با طراحی های جذابی تولید شده باشد و از مواد اولیه قابل قبول در تولید آنها استفاده شود.
به همین دلیل قیمت یک کفش اسپرت بر اساس مواد اولیه به کار رفته، طراحی و درجه کیفی آن مشخص می شود از این رو مشتریان لازم است که در بین کفش های زنانه اسپرتی که در مراکز تولید مختلف ارائه می شود با بررسی قیمت ها مناسب ترین را انتخاب نمایند.

ویژگی های کفش های اسپرت استاندارد

کفش اسپرت زنانه استاندارد

هر فصلی کفش های مخصوص به خود را دارا می باشد به عبارتی کفش صندل را تنها در روزهای گرم سال می توان استفاده نمود و یا بوت های ساق بلند و نیم ساق را تنها در فصل سرما می توان استفاده نمود. در حالی کش های اسپرت به گونه ای می باشند که می توان در تمام فصول از آن استفاده لازم را نمود و در هزینه های خود صرفه جویی بیشتری نمود.
کفش های اسپرت زنانه ایرانی به عنوان کفش های راحت روزمره یا پیاده روی نیز شناخته می شوند و در اقسام بی بند، بندی، اسکیچرز و غیره تولید می شوند. مهم ترین ویژگی کفش های اسپرت استاندارد این است به جهت داشتن امکان تبادل هوا مانع از عرق نمودن پاها می شوند در غیر اینصورت پاها به راحتی عرق کرده و در معرض بیماری های مختلفی قارچی قرار می گیرد.
از دیگر ویژگی های یک کفش اسپرت استاندارد زیره مناسب آن می باشد. زیره کفش های اسپرت حتما باید سبک، نرم و منعطف باشد و با قرار گیری پاها در وضعیت های مختلف، احساس ناراحتی در آنها ایجاد نشود.
رویه کفش های اسپرت استاندارد نیز نباید خشک باشد و به رویه پاها فشار آورد و از جنسی باشد که در برابر فشارات و ضربات مقاومت خوبی داشته باشد. در کفش های اسپرت استاندارد معمولا رویه کفش به زیره به شیوه تزریق مستقیم متصل می شود.
کفش های اسپرتی که برای تمام فصول طراحی می شوند معمولا دارای رویه ضدآب می باشند اما مدل هایی که ویژه تابستان و بهار هستند دارای رویه های با منافذ بازتری می باشند که از جمله آنها می توان به رویه های بافتی اشاره نمود.

تولید کفش اسپرت در باغ سپهسالار

لوکس ترین و خاص ترین کفش های اسپرت در ایران در باغ سپهسالار تهران تولید می شوند. در تولید این کفش ها، سازندگان آنها تلاش می نمایند که از بهترین مواد اولیه ممکن در ساخت آنها بهره ببرند و قیمت برای آنها در اولویت های بعدی قرار می گیرد به عبارتی آنها کیفیت را فدای قیمت پایین نمی کنند و سعی می نمایند که استانداردترین و بهترین کفش های اسپرت زنانه را به مشتریان خود عرضه کنند.
وانیا با همکاری با تولیدکنندگان حرفه ای در باغ سپهسالار سعی می نماید که جذاب ترین و متنوع کفش های اسپرت زنانه را به مشتریان خود ارائه نماید. کفش های اسپرت باغ به سبب داشتن قیمت های بالاتر توسط اقشاری با درآمد متوسط به بالا خریداری می شوند از این رو به اندازه کفش های معمول بازار پرفروش نمی باشند.

پخش کفش زنانه اسپرت
مدل کفش اسپرت ساقدار

همان طور که اشاره شد کفش های ساقدار برای روزهای سرد پاییز و زمستان می باشد و باید دارای ساختاری باشند که در برابر سایش و سرخوردگی پاها را محافظت نمایند یکی از جذاب ترین این مدل که در سال جدید ارائه شده است مدلی با کد 217 می باشد که در دو رنگ مشکی و سفید تولید می شود.
رویه کار حوله ای و دارای زیره پیو شرکتی می باشد و در سری ده تایی و پنج تایی ارائه می شود تا مشتریان عزیز بتوانند در یک سری دو رنگ کار سفارش دهند و با قرار دادن دو رنگ آن در ویترین جذابیت بیشتری برای خرید آن ایجاد نمایند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا